welke cd is dan zo goed?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister al voor de 8e keer deze cd bohhh.
Rubber Soul van The Beatles.quote:
ik heb ieder jaar dezelfde klas hier..quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag lekker niks doen.
Morgen winkelen in Utrecht met Janneman!
Zondag weet ik nog niet, misschien toch wel een begin maken aan het tweede verslag.
Maandag Jan weer zien.
Dinsdag eerste twee lessen.Nieuwe klas alles bohh.
[..]
Rubber Soul van The Beatles.
ach er zullen vast leuke mensen in die klas zittenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier TdroneKun je meeluisteren bohhh!
En ja ik zou normaal ook dezelfde klas krijgen maar omdat ik nu het laatste halfjaar opnieuw ga doen kom ik in een andere klas die net zo ver is als ik ben zegmaar.
Oh en ja heb alle CD's. Maar niet gekocht... Eentje is maar gekocht.![]()
Ze zeggen dat het een hele leuke klas is! Ik ben benieuwd, want mn vorige klas was echt mega.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach er zullen vast leuke mensen in die klas zitten
en maar een gekochte CD boefje(ik heb er zelf 2
)
misschien iets te leuk danquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het een hele leuke klas is! Ik ben benieuwd, want mn vorige klas was echt mega.
Hihi, ja ooit ga ik allesssss kopen.
jeeejeeejquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef Kaasrol het volgende:
UUUUUUUUIIIIIIIIIIT EINDELIJK
Weekend
Wat bedoel je met je laatste zin?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien iets te leuk dan
ik heb ook maar cd's van 1 band..
ik heb maar 2 cd's in totaal allebei van de kaiser chiefs.. maar downloaden is zooo makkelijk..quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jeeejeeej
[..]
Wat bedoel je met je laatste zin?
Downloaden is makkelijk, snel en goedkoop ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb maar 2 cd's in totaal allebei van de kaiser chiefs.. maar downloaden is zooo makkelijk..en muziek kopen zo duur als je een brede smaak hebt
dat is zo'n relaxt gevoel hequote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef Kaasrol het volgende:
UUUUUUUUIIIIIIIIIIT EINDELIJK
Weekend
Je eigen gemissss toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu
ik heb je beatles album nu afgeszet kabee.. even een serie kijken
een vrij onbekende, Leveragequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je eigen gemissss toch.
Welke serie ga je kijken?
Ik ben sowieso niet zo'n serie volgerquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
Zaterdag en zondag hele dagen werken, heb ik weer
Doet mij deugd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Groot gemis. Dus, vertel ons. Hoe gaat het met je leven enzo nu?
Neenee doe vertellen, hoe voelt dat.. Een leven?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Doet mij deugd.
Heb 3 maanden een leven gehad, wil ik niet teveel over praten. Het is weer FOK!tijd.
Veel uitgaan, veel sporten, veel met echte mensen omgaan enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee doe vertellen, hoe voelt dat.. Een leven?
Leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:23 schreef ThaTim het volgende:
Heeft leeell een permaban ofzo?
Oh, ok.
Ja, de Fame gaat ook weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Downloaden is makkelijk, snel en goedkoop ja.Daarom doe ik dat ook meestal...
Laatst in Fame geweest met R_R en daar heeeeel veel CD's in de aanbieding en alles bohhh.
Vandaag wedergekeerd.quote:
Jezus:')quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
Maar ja, werd omstreeks vier uur wakker gemaakt door de politie. Mocht niet slapen op een bankje op straat. Zemmels.
Omdat ik jou altijd berichten stuur maar jij negeert ze ofzo. NOU DAN HOEFT HET VOOR MIJ OOK NIET MEER.quote:
Ik ben nog bezig met beantwoorden. Jemig. Ongeduldige dame.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik jou altijd berichten stuur maar jij negeert ze ofzo. NOU DAN HOEFT HET VOOR MIJ OOK NIET MEER.
Wat? Op mn sms?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met beantwoorden. Jemig. Ongeduldige dame.
Niet liegen, gisteren om 20:45 heb ik jou een bericht gestuurd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sms? Daar heb ik al op geantwoord.
Daarom smsen we.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij helpt me voor school.
Niemand heeft je gemist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef ThaTim het volgende:
Niemand opent trouwens een WELKOM TERUG topic?
O, god. Helemaal over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet liegen, gisteren om 20:45 heb ik jou een bericht gestuurd.
Hier is mijn antwoord:quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mail me dan terug, oetlul.
Je liegt dat je barst.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
ookal was ik niet verslaafd en deed ik het af en toe, maar ik hoef het niet meer
heb nog nooit geblowdquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef xCore het volgende:
[..]
je praat nog steeds onzin, dus blowen doe je nog wel
Hoef je nu ook geen nieuwe meer lopen te kopen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
Ik ben gisteren mijn Drum kwijtgeraakt, vandaar. Gisteren gekocht.
Mag niet van de imamquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Etsu het volgende:
en trouwen met ikskoor maar dat mag schijnbaar niet
ik ben een exa-sletje, en dat is baas, dus ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:43 schreef ThaTim het volgende:
Welke bazen van de EXA komen hier nog?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan ik ga je mailen.Niet lachen als er veel fouten in zitten hoor.
o zo, heb je pics?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:44 schreef xCore het volgende:
[..]
verplicht he, gewoon met een stukkie glas
Welke anderen, buiten die hier nu aan het posten zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben een exa-sletje, en dat is baas, dus ik
jij in ieder geval nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Welke anderen, buiten die hier nu aan het posten zijn.
Kaasrol, koekjestrommel1, Joosterd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Welke anderen, buiten die hier nu aan het posten zijn.
IK BEN HET NU AAN HET INHALENquote:
o wanneer ga je terugquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben vanuit Turkije -- > Marokko --> naar Nederland gekomen.
Ah, dat zijn wel goede userts.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kaasrol, koekjestrommel1, Joosterd.
Doe normaal zemmel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef xCore het volgende:
[..]
als ze daar internet hebben, kan ik jou blijven pesten.
ik ook niet maar het gaat om het gebaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Vind het nou niet echt veelzeggende lijnen.
jij bent toch in oktober jarig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:48 schreef Etsu het volgende:
IK BEN OVER 10 DAGEN JARIG, IK WIL VAN IEDEREEN FELICITATIES, ECARDS, MAILS, FACEBOOKBERICHTEN EN KAARTEN VIA DE POST, anders ga ik huilen
okidokiquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:48 schreef Etsu het volgende:
IK BEN OVER 10 DAGEN JARIG, IK WIL VAN IEDEREEN FELICITATIES, ECARDS, MAILS, FACEBOOKBERICHTEN EN KAARTEN VIA DE POST, anders ga ik huilen
kom gewoon langs gekkiequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stuur me je adres en ik doe ze allemaal.
Kunnen we samen reizen. Dastan en ik dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
ik vind dat dastannetje en jordy ook moeten komen de 26ste
Ik heb liever een breezer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
er staat taart klaar, en bier (en voor kabee water)
Tof, 19?quote:
dan kom je een week laterquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Ik reis dan niet gratis en ik moet naar college.
Als je met iemand anders reist krijg je wel korting alles.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Ik reis dan niet gratis en ik moet naar college.
Jawel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb liever een breezer.
[..]
Tof, 19?
O ja, nou, misschien wel een leuk idee dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je met iemand anders reist krijg je wel korting alles.Maar oke, jammer.
DM maar.quote:
Ja. Even spiegel pakken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
in jouw kontgaatje, weet je dat te vinden?
Nee, bieren bij jou thuis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
desnoods gaan we naar de mac, gezelig met zn allen milkshake drinken
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha, jij mag niet komen. Wat een grap.
Ben ik dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
Ik ga eten, stuur je het straks terug Vocaaltje.
quote:
Ik ga wel naar Sander.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha, jij mag niet komen. Wat een grap.
Fijn dat ik wel mag komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
iedereen mag komen behalve thatim en ikskoor
ik mag jou nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef ThaTim het volgende:
Waarom ik niet, Etsu? Heb zo'n zware 3 maanden gehad.
Doe jij een week later dan ook mijn verjaardag komen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar wel he, anders had er wel xcore gestaan
Leg uit.quote:
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe jij een week later dan ook mijn verjaardag komen?
Hoe was ik eerst dan.quote:
LEG UITquote:
ik vind het geen discussie, ik vind het onzinquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, ik doe alleen niet mee aan deze discussie.
oh ik wist niet dat je ikskoor heettequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef xCore het volgende:
[..]
neen, ik ben ten allen tijden niet beschikbaar voor jou
Oh oke.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het geen discussie, ik vind het onzin
heet ik ook niet, zeg alleen dat ik voor jou niet beschikbaar benquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat je ikskoor heette
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Etsu het volgende:
ik ga straks bier drinken, wie doet mee
ik 12 uurquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ikke niet morgen 10 uur werken keihard beunen
gewoonquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Walgelijk gewoon. Bier consumeren. Alsof je niks anders te doen hebt.
homoquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef xCore het volgende:
http://www.karwei.nl/aanb(...)ladies-night-karwei/
Blij dat ik vanavond niet hoef te werken zeg
ik wel, geef ze maar ik zal ze een voor een verwennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef xCore het volgende:
[..]
vorig jaar al meegemaakt, vrouwen van 40+ hoef ik niet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, geef ze maar ik zal ze een voor een verwennen
goed hequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is maar dat jij denkt dat jij mij beter kent dan ik mezelf
liefst ouderquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef xCore het volgende:
[..]
big boss is back, en etsu doet 40 jarige vrouwen versieren.
quote:
THATIM!!quote:
smakelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
THATIM!!![]()
Etsu![]()
Ik moet eten wel lasagne dat scheelt.. tot zo maar weer.
poepquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:10 schreef xCore het volgende:
Iemand enig idee wat ik vanavond moet gaan eten?
natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:10 schreef xCore het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n kinderfoto collectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |