Zelfs als ik er niet ben haat je mequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal die foto van P_z eens weg joh
Ik ook, over 20 minuutjes even naar de snackbar om een patatje te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef LompeHork het volgende:
Nu pas? Ik mag al weer bijna beginnen aan het avondeten.
Hmm, goed plan wel, toch denk ik dat ik dit maal maar weer eens wat moet gaan koken, ik weet alleen nog niet wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook, over 20 minuutjes even naar de snackbar om een patatje te halen.
Avondeten om 15:00quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook, over 20 minuutjes even naar de snackbar om een patatje te halen.
Ik zie al helemaal voor mij hoe jij daar zat, snel typen en een klein beetje zweet van de zenuwen of je het zou gaan halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik dacht; laat ik de lapo eens groter maken dan de gemiddelde lapo en het lukte zowaar! Het is dat P_z er nog niet was, anders was het nooit wat geworden!
Ik moet wel, werken om vanavond.quote:
Dat is te doen hoor, gewoon rond 18:00 nog een maaltijd naar binnen werkenquote:
Zeer zeker, de spanning was om te snijden, niet normaal! Ik had al bijna 112 gebeld vanwege een acute hartstilstand, gelukkig is het goed gekomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor mij hoe jij daar zat, snel typen en een klein beetje zweet van de zenuwen of je het zou gaan halen.
Gelukkig maar, stel je voor dat ik wel net de Lapo had gehaald. Dan had jij nu op de grond gelegen en niemand die je zou horen of zien. Verdomme, wat ben ik blij dat ik de Lapo toch niet had.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is te doen hoor, gewoon rond 18:00 nog een maaltijd naar binnen werken
[..]
Zeer zeker, de spanning was om te snijden, niet normaal! Ik had al bijna 112 gebeld vanwege een acute hartstilstand, gelukkig is het goed gekomen.
Waarom schrijf je lapo met een hoofdletter ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat ik wel net de Lapo had gehaald. Dan had jij nu op de grond gelegen en niemand die je zou horen of zien. Verdomme, wat ben ik blij dat ik de Lapo toch niet had.
Oh als je later nog iets eet dan is het niet zo vreemd neequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet wel, werken om vanavond.
Daarna haal ik nog een broodje kebab om mijn gezonde vrijdag af te maken.
Dit dus inderdaad! Ik wil dan ook iedereen hartelijk bedanken die de lapo niet heeft gemaakt, zo hebben jullie mijn leven gered!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat ik wel net de Lapo had gehaald. Dan had jij nu op de grond gelegen en niemand die je zou horen of zien. Verdomme, wat ben ik blij dat ik de Lapo toch niet had.
Doen een TR, misschien wil een van de modjes het wel verbeteren en mij noten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom schrijf je lapo met een hoofdletter ?
Als ik daarna niets meer eet, word ik morgen ochtend niet meer wakker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh als je later nog iets eet dan is het niet zo vreemd nee
Wil je dan een note ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doen een TR, misschien wil een van de modjes het wel verbeteren en mij noten.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik mod wasEn dromen zijn voorspellend bedrog!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Never gonna happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Valt wel meequote:Op vrijdag 16 september 2011 15:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Heb ik nu deel 200 gemist?Dan hebben jullie gisteravond nog flink liggen spammen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |