als je het ook niet weet volg je het voorbeeld van anderen al snelquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar dat meteen twee anderen ook een beroemdheid roepen verbaasde me wel een beetje.
Euj, stiekem hinten en gezelligheid creeëren in de SC is niets mis meequote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
beetje uitleg geven mag toch wel?
En het kan natuurlijk dat mensen een film niet kennen he
Kudde gedragquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar dat meteen twee anderen ook een beroemdheid roepen verbaasde me wel een beetje.
Ja maar doe het dan lief en niet zo Patcherigquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, stiekem hinten en gezelligheid creeëren in de SC is niets mis mee
"Patcherig"quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar doe het dan lief en niet zo Patcherig
Auch, das bijna een beledigingquote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het kwam best bot over hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Auch, das bijna een belediging![]()
Moet dat? Dan haak ik af namelijkquote:Ik heb zelf heel weinig van "de klassiekers" gezien, maar ik kan ze iig wel in een tijdsbeeld plaatsen van wanneer ze zijn...
Plus dat het verdorie een imdb top 250 film is!
Iedere FMT'er kent toch wel minstens de top 100?
Had ik nog niet bij stilgestaan........quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Wel knap als ze toen al Elvis z'n graf opzochten
Hornage, moet je geen DOA kijken op Veronica?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef hornage het volgende:
Nee, moet uiteraard niet
Tis alleen een aanname van de gemiddelde aanwezige kennis onder de FMT'ers
Istie derop?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Hornage, moet je geen DOA kijken op Veronica?
Dat deed ik nou juist met opzet, anders was het veel te gemakkelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg pico dat soort vragen dien je natuurlijk wel te stellen als ik er ben
Eh oh ja, dat komt voor het eind van de maandquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
Hey Sam, ben je er nog ooit aan toegekomen de overall standen van augustus bij te werken?
Rankhoerquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
Hey Sam, ben je er nog ooit aan toegekomen de overall standen van augustus bij te werken?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |