moest er toch tenminste 1 moeilijke instoppen naast al die inkoppertjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:16 schreef Asap het volgende:
Bleh jaren 40 films, die ga ik iig niet raden
En terecht ook hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
moest er toch tenminste 1 moeilijke instoppen naast al die inkoppertjest is en blijft dubbele punten topic
Inderdaad, vind het een zeer prima vraag. Jammer dat ik 'm niet weet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef Asap het volgende:
[..]
En terecht ook hoor, variatie in de vragen is altijd goed
de film waar ik op doelde met een neutralere tint was uiteraard red heatquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Zegt me ook niets, was ik er nog dichtbij
Liever een paint, gister was ik er niet bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:13 schreef RanTheMan het volgende:
@sam als jij nu eenv raag stelt over een cameo met AS in in to the jungle, heb ik ook een puntje
ik zend zo mn gollum weer in, maar ik ben ook voor een paint vraagquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Liever een paint, gister was ik er niet bij.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zend zo mn gollum weer in, maar ik ben ook voor een paint vraag
hup opschieten, ga om 1 uur rokenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok ik ga even kijken of ik een filmkennis paintvraag kan bedenken
Is dat een officiële poster?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
Godver, ik heb me heel erg in de war laten schoppen door deze:
[ afbeelding ]
Ik wilde een tattoo laten maken op basis van deze (de originele cover vind ik oerlelijk) dus ik had heel erg in mijn hoofd dat hij er in zijn geheel op staat. En hoe kon ik dat oog op zijn mouw vergeten.
Mijn copy paste skills zijn af en toe niet al te goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan toch maar even door gaan met mierenneuken: 'Stanley' mist juist bij mij, niet bij Pico.
Er zijn uiteraard meerdere versies, maar volgens mij is die van mij de normale originele versiequote:
Niet heel erg goed getekend inderdaad, maar als je weet dat het oude actrices zijn en met de hints erbij moet het met wat filmkennis toch wel lukken dacht ik zo. En dat bleek aardig te kloppen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:55 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond de helft niet lijken en de andere helft kende ik niet
Eerst oude films/ actrices, nu Frans. Zo kan ik helemaal niet meer meedoenquote:
niet door mijquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef Patch het volgende:
zonde van de slowchat e.d. in het dubbele punten topic....
Idd, had 'm al een DM gestuurd maar kreeg als antwoord 'welke van mijn posts zijn overbodig dan?'quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef Patch het volgende:
zonde van de slowchat e.d. in het dubbele punten topic....
Blijkbaar wel, aan de kassa in Frankrijk in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef Baszh het volgende:
Is die film succesvoller dan Amelie ? Nog nooit van gehoord
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)quote:
???quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
Er waren er al negen gepost, dus er hoefde er nog maar eentje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:10 schreef Patch het volgende:
[..]
???
Bij een vraag van '10 films van Tom Cruise'???
Uitleg?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:10 schreef Patch het volgende:
en een virtuele gele kaart voor onderstaande
![]()
dyonvbaal
SamuelofSEK
Intre
wyccie
Sands
Flitspaal
picodealon
Gillingham
Shmekel
owh zo, maar dan ben jij ervan uitgegaan dat ik geteld heb?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er waren er al negen gepost, dus er hoefde er nog maar eentje.
slowchat inderdaad, of het onschuldig is ja of nee, gaan we die discussie weer voeren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Uitleg?
Zal wel met onschuldig slowchat te maken hebben?
Voor je avatarquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar krijg ik een gele kaart voor?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Patch het volgende:
[..]
owh zo, maar dan ben jij ervan uitgegaan dat ik geteld heb?
Niet dus.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
nog 1
ivm ruimtesparing: Film uit 2004
Kan, hoeft niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Patch het volgende:
[..]
slowchat inderdaad, of het onschuldig is ja of nee, gaan we die discussie weer voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |