quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef dekatophetspek het volgende:
Was nog wat chagerijnig van die sneue types die op mijn Harry Muskee artikel reageerden...
Sorry hoor, was niet kwaad bedoelt. My fail!
Sam is tegenwoordig niet zo snel meer, zijn punten totalen beginnen af te nemen per maandquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef ShaoliN het volgende:
Geef mij de punten maar en laat iemand anders de nieuwe vraag stellen.
(SEK mocht hem hebben trouwens, stel asbakken)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Waar blijft de volgende vraag ASAP?????????
![]()
![]()
Staat er alquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Waar blijft de volgende vraag ASAP?????????
![]()
![]()
Was ie niet naar een Steve Martin marathon ? Alle films van Martin non-stop?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef Asap het volgende:
[..]
Sam is tegenwoordig niet zo snel meer, zijn punten totalen beginnen af te nemen per maand
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef RanTheMan het volgende:
Het allerergste is, en ik durf t bijna niet te zeggen, maar ASAP heeft de titel ook niet helemaal goed, het is nml "The Gumball Rally" ipv Gumball Rally....
Steve Martinquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Was ie niet naar een Steve Martin marathon ? Alle films van Martin non-stop?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef RanTheMan het volgende:
Het allerergste is, en ik durf t bijna niet te zeggen, maar ASAP heeft de titel ook niet helemaal goed, het is nml "The Gumball Rally" ipv Gumball Rally....
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zeg ehquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Verschrikkelijke films vind ik dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Patch het volgende:
Planes, Trains & Automobiles en Three Amigos zijn toppers
Jij hebt sowieso iets tegen mainstream filmsquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Verschrikkelijke films vind ik dat.
Niet alle.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso iets tegen mainstream films
Toevallig dat dit topic weer wat sneller liep, maar de DP-topics van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het was geweest. Meestal wil iedereen er zo snel mogelijk vanaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:10 schreef Patch het volgende:
en een virtuele gele kaart voor onderstaande
![]()
dyonvbaal
SamuelofSEK
Intre
wyccie
Sands
Flitspaal
picodealon
Gillingham
Shmekel
Een stuk serieuzer dan je denkt. Hij heeft immers wel alle overbodige posts van iedereen zitten bijhouden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:46 schreef hornage het volgende:
Hij overdrijft ookHij ouwehoert ook maar
Leef je uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef wyccie het volgende:
Dat ware trouwens wel een paar leuke vragen die ik had gemist. O.a. de Clockwork Orange-paintvraag, maar ik ken eigenlijk ook alleen maar de dvd-cover. Ook die karikaturen van actrices.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |