Klopt. En hij stopte verder ook niet op dezelfde stations als de defecte trein. En direct daarachter kwam al een trein om de passagiers wel mee te nemen, maar ja, dat wisten de wachtende reizigers waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:54 schreef greavy het volgende:
Ik vermoed zelf dat die trein niet in Burst zou stoppen. Want anders snap ik het probleem niet, dat ze niet mee mochten..
Nee man pak lekker dit esthetisch orgasmequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Over 10 delen begin ik over de AGV.
die flaporen, zijn dat de remmen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man pak lekker dit esthetisch orgasme
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
die flaporen, zijn dat de remmen?
Ja, dit is de achterkant idd. Ben er nog niet uit welke kant nou lelijker isquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:50 schreef Ireyon het volgende:
Ook zo mooi dat die trein maar één kant op kan. Even keren? Rondje rijden ja
Nou is het ook wel zo dat "the only way is down, from there"quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Ireyon het volgende:
Het is na de JR-500 nooit meer de goede kant op gegaan daar in Japan..
Nou, als we dat zijspoortje even op mogen, hoe spuugkotslelijk is die nieuwe Nissan Juke dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
"De Multipla onder de treinen"
Dat is die stofzuiger V250 alquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
"De Multipla onder de treinen"
Even Googlen, momentje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als we dat zijspoortje even op mogen, hoe spuugkotslelijk is die nieuwe Nissan Juke dan?![]()
![]()
Welke idioot bedenkt zoiets?
Dankjequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gaaf, luchtfoto's zijn altijd leuk.
In het grootste deel van Japan hebben ze gewoon geen smaak. Auto's, treinen, gebouwen, allemaal even spuuglelijk. Uitgezonderd een paar dingen, zoals de Prius, de nieuwere treinen op Kyushu en een paar oudere Shinkansens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als we dat zijspoortje even op mogen, hoe spuugkotslelijk is die nieuwe Nissan Juke dan?![]()
![]()
Welke idioot bedenkt zoiets?
Ik vanochtend ook alquote:
Geen idee. Volgens mij komt hij nu door Groningen Noord. WTF?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vanochtend ook alEn in Utrecht vanmiddag dacht ik ook
Er is een ritje gereden vandaag
SSN?
Vraag even op Somdaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij komt hij nu door Groningen Noord. WTF?
Dan bel ik liever even een trdl. Ik ken de directe nummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |