Voor de meeste reizigers geldt dat ook: woon-werkverkeer, of woon-studieverkeer.quote:Op maandag 19 september 2011 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Infantiele snotneuzen die denken dat reizigers maar 1 traject "hebben"
Welke beperkingen zijn dat, bijvoorbeeld?quote:Beter had men voor 249 km/h gekozen, omdat sommige beperkingen opgelegd door regels dan niet van toepassing zouden zijn. Dat is tenslotte de reden dat de maximumsnelheid van de nieuwe ICX-treinstellen van Deutsche Bahn op 249 km/h ligt en niet op 250 km/h.
En altijd binnen gestaan zeker?quote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Pssst, trajectje kopen? Zo goed als nieuw, alleen op zondag gebruikt door een oud vrouwtje.
Doe je dan alle verkortingen? Dus ook stations/emplacementen waar geen perrons zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef greavy het volgende:
Zoals ik al typte:
"Alle verkortingen etc moeten ook nog ingevoerd worden."
Ìk ben niet inhoudelijk op de hoogte van de verschillen die er zijn, maar bij snelheden vanaf 250 km/h krijg je te maken met de Technical Specifications for Interopability (TSI) van de EU voor hogesnelheidstreinen, waarin zaken worden gespecificeerd waaraan nieuw rollend materieel moet voldoen. Hierbij kun je denken aan crashbestendigheid, veiligheidssystemen, maar ook zaken als eisen aan toiletten en beperkingen op fietsvervoer.quote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef Jacob1 het volgende:
[..]
Welke beperkingen zijn dat, bijvoorbeeld?
Ja, alle.quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Doe je dan alle verkortingen? Dus ook stations/emplacementen waar geen perrons zijn?
Ja, maar was dan bulkvervoerder geworden van iets willoos als graan of kolenquote:Op maandag 19 september 2011 13:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voor de meeste reizigers geldt dat ook: woon-werkverkeer, of woon-studieverkeer.
Of 6 miljoen badslippers.quote:Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar was dan bulkvervoerder geworden van iets willoos als graan of kolen
't Is te hopen dat de boegdeuren bij dat model wel fatsoenlijk werkenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:00 schreef Ireyon het volgende:
't Is te hopen dat de boegdeuren bij dat model wel fatsoenlijk werken![]()
Nou wou ik als antwoord iets over defecte koppelingen en vertraging schrijven, maar met een kapotte boegdeur kun je ook vertraging oplopen en de V250 krijgt ja überhaupt geen boegdeuren om de koppeling te beschermen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En anders maar niet![]()
Kan mij die boegdeuren nou bommen manOf jou
Rote Lippen soll man küssen, denn zum küssen sind sie daquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Ireyon het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, 't is gewoon dat IMMA FIRING MAH LAZOR mannetje. Inclusief rode lippen.
Is dat een doodverwensing?!quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rote Lippen soll man küssen, denn zum küssen sind sie da
Daarnaast kan ik ook niks vinden over een gewijzigde dienstregeling per 3 oktober.quote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
In de categorie "Meest zinloze mailtjes ooit":
[..]
"mijn" traject?
HOERENVIRM, OPZOUTEN!quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
het gaat om enkele minutenwijzigingen vanwege de herfst. Ook zijn in de Noord-Oost enkele voortreinen wegbezuinigd en vervangen door VIRM. Hierdoor rijdt er dan ook planmatig een schommelboot tussen Enschede en de Randstad.
Er zit al tijden VIRM in de 2800 Deventer - Rotterdam man, huil niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |