Mee eens, die rechter is te dun.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die rechter ookdie rechter is in mij ogen te dun.
Maar veel dikker dan die linker moeten ze ook weer niet worden.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens, die rechter is te dun.
Leuk genoeg voor een vervolgafspraakquote:
Als ik zie wat je tot nu toe met haar gedaan hebt lijkt me dat niet zo een probleem maar inderdaad het blijft een vrouw dus je weet het nooit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als het aan mij ligt komt er zeker wel een vervolg, zij wilde dat ook wel maargoed, blijft een vrouw he
Ik deel die mening, maar mijn definitie van dik ligt ook wat anders. Na wat jaren in het buitenland begon me nog meer op te vallen dat nederlandse dames breed, grof en dik waren.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:21 schreef Silenus het volgende:
Van het foto's beoordelen zie ik dat er 8 van de 10 gemiddeld dik zijn.
Dit bewijst maar weer eens mijn stelling dat vrouwen in Nederland enorm dik zijn.
http://www.victoriassecret.com/quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Paiq.Ik heb het er eigenlijk een beetje mee gehad, paiq zit vol met middelmaatjes. Zijn er nog sites waar mooie vrouwen opstaan?![]()
Dat komt wel een stuk dichterbij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:17 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
http://www.victoriassecret.com/
of bedoel je dat niet?
Eigenlijk is dat Paiq ook heel tegenstrijdig, want aan de ene kant laten ze je met iemand chatten zonder de foto te zien.. zodat je niet meteen op het uiterlijk af gaat. En aan de andere kant kan je heel plat al die foto's beoordelen!quote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef Stiggie het volgende:
Wat grappig. Een maat van me zei dat Paiq zo uberhip is, schrijf ik me om eens te kijken en ik zit die fotos te beoordelen (wat een graftakken zitten daar tussen zeg) zit er zo een dame van Fok! tussen mijn top 6. Gaf een paiq beoordeling van een 9.2 hoewel die datingsites strooien volgens mij alleen maar met hoge cijfers. Nu weer verder met foto'tjes beoordelen, maar weet niet of dit iets voor mij is. Ben normaal toch meer van het "regelen" met uitgaan. De Top 6 zijn volgens mij ook echt de enige redelijk uitziende die uit de bus daar komen. Veel dikke bril dragende vrouwen valt mij op. No offence.
Ik zit in zo'n periode qua vrouwen. Tips om daar uit te komen?quote:Op maandag 26 september 2011 03:11 schreef love_sharon het volgende:
Voor het eerst in maanden een battledate gedaan op paiq en meteen met een echt leuke jongen gepraat, langer dan drie uur.Ook voor het eerst in maanden dat ik denk nou daar wil ik wel tijd in steken. Zit/zat in zo'n periode van dat niemand mij boeide qua mannen. To be continued..
Maar wel minder mooie mannen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
maar blijkbaar met mooiere vrouwen..
Inmiddels al ruim een half jaar samen en alhoewel we elkaar iets minder vaak zien in verband met een nieuwe baan van mijn kant en onregelmatige werktijden bij haar, gaat het nog steeds lekkerquote:
Klinkt goed man!!quote:Op maandag 26 september 2011 11:17 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels al ruim een half jaar samen en alhoewel we elkaar iets minder vaak zien in verband met een nieuwe baan van mijn kant en onregelmatige werktijden bij haar, gaat het nog steeds lekker.
Eind oktober gaan we samen naar Parijs.
Klinkt vrij clichématig, maar aangezien het voor mij überhaupt de eerste keer in m'n leven is dat ik met een vriendin op vakantie ga, toch best bijzonder.
Volgens mij kan je als je in zo'n periode zit beter gewoon stoppen met datingsite's en wachten tot die bui voorbij is. Omdat je dan toch alleen maar weer teleurgesteld wordt en daardoor weer lagere verwachtingen hebt en pessimistischer wordt, waardoor het toch weer tegenvalt. En zo blijf je in dat cirkeltje van self-fulfilling prophecy. Vast komt op een gegeven moment van zelf wel weer de tijd dat die vrouwen je wel weer meer kunnen boeien.quote:Op maandag 26 september 2011 06:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n periode qua vrouwen. Tips om daar uit te komen?
Maar dat ligt toch echt aan jou zelf toch. Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.quote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Date y... de gebruikelijke smoes "heel erg gezellig maar geen klik". Heb het online daten onderhand wel een beetje gezien.
Ligt eraan hoe snel hij afspreektquote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch echt aan jou zelf toch. Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.
+1quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch echt aan jou zelf toch. Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.
Zo lang het maar voor beide duidelijk is dan is er geen probleem.quote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
DigitalGirl is een man? Rare usernaam dan
Ik date nog steeds met dezelfde en het contact is primaZaterdag ook over relatie enzo gehad en zij gaf aan dat het bij haar vaak wel een tijd duurt voordat ze echt verliefd wordt. Terwijl ik dat gevoel juist heel snel heb en graag een relatie met haar wil. Het maakt me een beetje onzeker maar goed zolang we afspreken is er niks aan de hand denk ik
Blijkbaar wel...quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.
Heeft me tot zover enkel een Griekse en een Estse opgeleverd.quote:Okcupid. Daar zit van alles. Leuke site. Misschien moet je daar eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |