Gobquote:
Ga zelf is wat content uploaden i.p.v. te zeuren op content van anderen, k? thx baiquote:
Is ≠ eens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:35 schreef benx het volgende:
[..]
Ga zelf is wat content uploaden i.p.v. te zeuren op content van anderen, k? thx bai
Wat is deze?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
En dan ook nog crossposten in andere topics.
Jawel, maar daarom is het nog niet grappig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:31 schreef ukga het volgende:
[..]
je hebt geen Holland in da hood gekeken zeker?
Dude, je content is verre van funny. Als het grappig was dan had ik dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:35 schreef benx het volgende:
[..]
Ga zelf is wat content uploaden i.p.v. te zeuren op content van anderen, k? thx bai
"Funny links, pics & clips - #65 - Copypasta"quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:05 schreef StijnDa het volgende:
Schokkend, VIRM rijdt door ondanks zware schade!
Een zwaar beschadigde trein, VIRM, rijdt door na een heftig ongeval! Unieke beelden! Let op de schade en motorgeluid.
OMG zelf gemaakt? TOTAAL NIET GRAPPIGquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:05 schreef StijnDa het volgende:
Een zwaar beschadigde trein, VIRM, rijdt door na een heftig ongeval! Unieke beelden! Let op de schade en motorgeluid.
Neequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG zelf gemaakt? TOTAAL NIET GRAPPIG
is dat socios?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:05 schreef StijnDa het volgende:
ok.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:58 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Jawel, maar daarom is het nog niet grappig.![]()
![]()
Ik zie het er niet tussen staan, jammer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:56 schreef delano.888 het volgende:
Wooot Dimens je hebt de frontpage gehaald hoor!
(en iedereen wil dat je meer maakt)
Ondertussen sta je al op pagina 5 ofzo, maar je staat er echt!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie het er niet tussen staan, jammer.
Maar die reacties zijn leuk, misschien als ik tijd heb maak ik wel meer.
Ik vind het in elk geval leuk dat mensen erom hebben kunnen lachen en mijn werk niet voor niets was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ondertussen sta je al op pagina 5 ofzo, maar je staat er echt!
Als jij iemand kan vinden die dat trein filmpje grappig vind krijg je een euro van mequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:49 schreef Maringo het volgende:
Kan er dan geen topic voorbij gaan met geouwehoer over dat iets niet grappig is? En nooit es uitmond in de conclusie dat iedereen een verschillende vorm van humor heeft en iedereen dan tot inkeer komt en nooit meer negatieve reacties zal posten over iets wat een ander wel leuk vind?
quote:
Gevondenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als jij iemand kan vinden die dat trein filmpje grappig vind krijg je een euro van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |