Ergeren, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die zeggen dat ze zich aan spelfouten irriterendie moeten meteen hun muil houden...
ik vind het wel heel leuk om er swatches van te zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef Mss het volgende:
Een kleine stash stoor ik me niet zo aan. Ik heb met blogs die vol staan met Catrice en Essence wel een beetje dat ik me afvraag wat het nut ervan is. Ik zoek swatches op om me af te vragen of de kleur mooi is. Met Essence en Catrice durf ik die gok wel te wagen, daar ga ik geen tig swatches voor opzoeken en uren over twijfelen. Maar dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het wel heel leuk om er swatches van te zien.
maar dan wel normale en wat nette, kthxbye, niet van die vellen en nagellak tot aan je oren
En allemaal die Limburgers dan, ik schaam me voor mijn rootsquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over irritatie gesproken, dat programma "Holland in tha hood" is echt té erg. En er zit iemand uit Maassluis in.
Otie.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over irritatie gesproken, dat programma "Holland in tha hood" is echt té erg. En er zit iemand uit Maassluis in.
Ik met die ene Maassluisser al, so I can imagine your pain.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
En allemaal die Limburgers dan, ik schaam me voor mijn roots
Alkmaar doet ook mee, egmond ook, schaam me echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
En allemaal die Limburgers dan, ik schaam me voor mijn roots
Oh ja, Dimitri zat er ook in.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Alkmaar doet ook mee, egmond ook, schaam me echt.
Zit ook wat in. Anyhow, swatches met nagellak over de hele vinger sla ik ook over. Ik heb zo'n gevoel dat ze dan ook niet kleurecht zijn. En het is wel lame als je niet eens een clean-up kunt uitvoerenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind swatches van catrice zinniger dan dat je op 562 blogs dezelfde opi swatches tegen komt eigenlijk
M'n blogbericht met 8 nieuwe Essence lakjes was binnen 1 dag al bijna 1000x bekeken.. zegt wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind swatches van catrice zinniger dan dat je op 562 blogs dezelfde opi swatches tegen komt eigenlijk
Ghehe, maar als mensen leuk zijn is het minder erg wanneer ze een keer een foutje maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik durf bijna niets meer te typen hier.
Maar van me eige mag dat bestquote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Mss het volgende:
Mijn grootste ergernis is het gebruiken va 'me' als bezittelijk voornaamwoord. Dat vind ik echt een gruwelijke fout, omdat het bewust gebruikt wordt. Niemand heeft dit zo geleerd, dus zet het dan ook normaal.
Jaaa! Dat doet altijd een beetje pijn. En ik vind het afschuwelijk als mensen verrassing bedoelen, maar verassing schrijven. Daar kan ik echt niet tegen!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Mss het volgende:
Mijn grootste ergernis is het gebruiken va 'me' als bezittelijk voornaamwoord. Dat vind ik echt een gruwelijke fout, omdat het bewust gebruikt wordt. Niemand heeft dit zo geleerd, dus zet het dan ook normaal.
Waaaar?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb maar ff gecomment op die blog![]()
Qftquote:Op donderdag 15 september 2011 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of dat 300 blogs berichten dat er een nieuwe collectie aankomt en de persfoto's laat zien.
Grootste taal-irritatie van mij is trouwens als mensen "mits" en "tenzij" door elkaar halen... Als je niet weet wat het woord betekent, gebruik het dan gewoon niet
Haha, dat zal wel niet nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thefuck. "your comment is awaiting moderation". Die zal er dan wel niet op komen
Doe es link!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb maar ff gecomment op die blog![]()
Wat heb je waarop gezegd dan? Ik ben hier te nieuwsgierig voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thefuck. "your comment is awaiting moderation". Die zal er dan wel niet op komen
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh ik heb een wattenhooooooofdoren klappen steeds dicht, loopneus, keelpijn... GO IKKEUH
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh ik heb een wattenhooooooofdoren klappen steeds dicht, loopneus, keelpijn... GO IKKEUH
Alles goed met de trap?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:29 schreef Lindytje het volgende:
En taalfouten....![]()
Zo op een forum als je snel aan het tikken bent etc., soit. Maar als je een blog hebt...
Oh, en hebben jullie het vreselijke bericht al gehoord? Klau is van de trap gevallen vandaag![]()
quote:
Dit vind ik inderdaad ook verreweg de ergste.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik praat dagelijks veel engels, maar schrijven is weer wat anders. Dan weet ik 't wel, maar ga dan twijfelen en schrijf 't maar wat saaier maar waarbij ik zeker weet dat het klopt, haha.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Slecht engels als je nederlands bent vind ik eigenlijk nog wel het meest erg. Doe het dan gewoon lekker in het nederlands. Je ziet af en toe zulke kromme teksten.
Als ik dat heb noem ik het altijd de blaf-tyfusquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben net een zeehond zo hard loop ik te hoesten
Ik ook niet, maar moet vanmiddag werken dus mag wel niets doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik dat heb noem ik het altijd de blaf-tyfus.
Ik heb werkelijk nog helemaal niks gedaan vandaag, tis weer vrijdag![]()
Ja, bij mij precies hetzelfde. Als ik op mijn werk ben, ratel ik aan 1 stuk door, maar dan moet je schrijven en twijfel ik ineens en versimpel ik het maar weer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik praat dagelijks veel engels, maar schrijven is weer wat anders. Dan weet ik 't wel, maar ga dan twijfelen en schrijf 't maar wat saaier maar waarbij ik zeker weet dat het klopt, haha.
quote:Last year, I had to stop dancing because of pain in my back. Later came out I had a hernia. I may finally sport by now, but not much.
quote:I don't think that's normal anymore
quote:I'm gonna stay a week at a house with teenagers from my age,
quote:Oh I love this dress so much! But I hate that I have to wear a top underneath it. But yeah, I got not choice, I can't walk in my bra, can I?
Bij mijn Engelse schrijfklasje was het ook zo geweldig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
priemke!
en ik heb wel crookeder english gelezen dan dat, dit is nog mild eigenlijk
Ik waai er af en toe even langs.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
SQGenoten van je vakantie??
IJskennnNog in de ksc gekomen? Thihi
Bwehehehe.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die in het engels presenteren, alle intonaties en interpuncties verkeerd hebben, en dan naderhand zeggen: sorry, but I speak not so good English...
Thank you, captain obvious
echo scheet !!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
natuurlijk. Vakantie
tip: geen scheten laten als je op een holle metalen bank zit
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:49 schreef Lindytje het volgende:
De tering, ik word pas net wakker
Sliep ook wel pas om half 3, maar dat is bijna de klok rond
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:49 schreef Lindytje het volgende:
De tering, ik word pas net wakker
Sliep ook wel pas om half 3, maar dat is bijna de klok rond
Dat klinkt eng.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
kutjebef, wat ben ik gaar
online training moeten doen over corporate controls
True.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik heb echt geen kloot met finance. Maar ach, zo blijf je bezig
Ja, vooral als er allemaal van die psychologische woorden in staan, of dingen uit hersengebieden enzo. Dan wordt het echt zon samenvatting met engelse woorden erin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Engelse teksten in het Nederlands moeten samenvatten is rottig trouwens.
Mwah, termen enzo die boeien me niet echt in de tekst, het is meer zoeken welk Nederlands woord een goede vervanging is voor wat ze in het Engels zeggen. De subtiele verschillen wel weten, maar even niet meer weten wat daar ook weer een geschikte vervanger voor was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja, vooral als er allemaal van die psychologische woorden in staan, of dingen uit hersengebieden enzo. Dan wordt het echt zon samenvatting met engelse woorden erin.
Moet je het samenvatten of doe je het voor jezelf? In het laatste geval hoe je het alleen maar zelf te snappen
Bah moet zo werken.
Oh, er zijn genoeg constructies voor te verzinnen hoor. Maar ze moeten je maar net te binnen schieten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat is ook wel een probleem. Er zijn zoveel woorden in het Engels waar je in het Nederlands niet echt een woord voor hebt.
Wat ook een probleem is, is mn eyeliner, ik kan het niet.
En als je het met een kwastje doet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gewoon, elk soortIk heb die gave niet meegekregen. En dan moet je het ook gewoon niet doen natuurlijk.
Maar wil ook wel eens fatsoenlijk op mn werk zitten ipv met een dooie kop
Boh wat naar, sterktequote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb vorige week met iemand ge-pm'd over die MRI die ik kreeg?
Nou heb vandaag de uitslag gekregen, en ik heb dus geen aanstelleritus maar ik "heb" echt iets en dinsdag moet ik terug, dan gaan ze bespreken hoe en wat, want baarmoeder moet eruit.
zo dan.
15 jaar hoor je dat je je aanstelt en als je dan toch naar de dokter gaat omdat het niet meer uit te houden is, is het binnen een maand geregeld en ben je ineens geen aansteller meer!!
(Sorry, even zo omdat ik de pm's niet bewaard had en nog zou laten weten hoe het afgelopen is)
Ja tis meer een kwestie van vragenlijstjes invullen etc.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
sterkte tammymara
[..]
oe dat is wel leuk!
bij TDquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:47 schreef DeltaCephei het volgende:
ZEG. Ik kan OPI niet vinden bij Nailsupplies via de zoekbalk?
Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef Tammymara het volgende:
Nou heb vandaag de uitslag gekregen, en ik heb dus geen aanstelleritus maar ik "heb" echt iets en dinsdag moet ik terug, dan gaan ze bespreken hoe en wat, want baarmoeder moet eruit.
zo dan.
15 jaar hoor je dat je je aanstelt en als je dan toch naar de dokter gaat omdat het niet meer uit te houden is, is het binnen een maand geregeld en ben je ineens geen aansteller meer!!
(Sorry, even zo omdat ik de pm's niet bewaard had en nog zou laten weten hoe het afgelopen is)
Dat was bij TD, maar die doet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:47 schreef DeltaCephei het volgende:
ZEG. Ik kan OPI niet vinden bij Nailsupplies via de zoekbalk?
Ik merk het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was bij TD, maar die doet het ook niet meer.
quote:What's your favourite day?
Alright i'm not going to say again friday... i like saturday, because i don't have to do anything and i can sleep out. On saterday i need to stand not so late ^^ up and i don't like that ^^.
NOG VEEL ERGER ... DIE NEPPE LV TASquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben jullie de blog van d'r zusje al gevonden?
Is hier. Het is echt zulk slecht Engels dat het pijn doet.
Oh en hi! Eindelijk weekend! Ben nog steeds druk, maarja.
THE HORROR!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NOG VEEL ERGER ... DIE NEPPE LV TAS![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
THE HORROR!![]()
Maareh, dat engels lijkt wel vanuit een vertaalmachine te komen.
Hmm apart. Dan heeft ze waarschijnlijk gewoon letterlijk de woorden vertaald.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat dacht ik ook, maar er zitten in het Engels en in het Nederlands typfouten, dus dat kan niet.
Oh, dat is erg!! Wel fijn dat je eindelijk weet wat er mis is. Maar je baarmoeder eruit is erg!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef Tammymara het volgende:
zo dan.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef Tammymara het volgende:
zo dan.
Ja, ik weet het (maar wil het niet zo op internet zetten dus heb je even PM gestuurd)quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Veel sterkte! Weet je wat voor iets je hebt?
Thanks for the PMquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, ik weet het (maar wil het niet zo op internet zetten dus heb je even PM gestuurd)
Ok, goed om te lezen dat je er zelf zo nuchter tegenaan kijktquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:44 schreef Tammymara het volgende:
@de rest:
Dank jullie wel, en Mirannie: Ik vind het niet zo erg.. Ik ben liever van alles af wat ik nu heb, dan dat ik die BM nog heb... Zal niet in details treden maar in elk geval kan het alleen maar beter worden.....Kinderen mocht ik toch al niet meer (en hiermee kan dat ook bijna niet meer) dus zo erg is het allemaal niet..... maar toch
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 11 kleine kratjes staan hier
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 11 kleine kratjes staan hier
Nu snap ik het wel, ze maken gewoon foto's van elkaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben jullie de blog van d'r zusje al gevonden?
Is hier. Het is echt zulk slecht Engels dat het pijn doet.
Oh en hi! Eindelijk weekend! Ben nog steeds druk, maarja.
Ik weet niet welke klachten je hebt maar ze hebben ruim anderhalf jaar geleden mijn baarmoeder eruit gehaald en ik ben tot op de dag van vandaag zóóó blij dat het kreng eruit is!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef Tammymara het volgende:
zo dan.
Dank je wel, dat heb ik gedaan!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet welke klachten je hebt maar ze hebben ruim anderhalf jaar geleden mijn baarmoeder eruit gehaald en ik ben tot op de dag van vandaag zóóó blij dat het kreng eruit is!!
Als je vragen hebt PM gerust
Ik heb nu een keer of 5 gelezen wat je zei en ik begrijp hemquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou me een hoop geld en gesjouw met kratten schelen
Ik kan me voorstellen wat nierkt betekent door de context, maar is dat een brabants woord?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Gatverdamme....
Ik zit hier metop te passen... Komt er een van de katten langs lopen, nierkt op de grond en begint het weer op te eten
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen wat nierkt betekent door de context, maar is dat een brabants woord?
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen wat nierkt betekent door de context, maar is dat een brabants woord?
omdat de kleine in de aanbieding waren natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu een keer of 5 gelezen wat je zei en ik begrijp hem. Het werkt nu al
.
Moet je minder zuupen!. Heb je feest als je het een keer doet
Maar waarom heb je 11 kleine kratjes en niet 6 grote?![]()
ik denk dat het tilburgs is, dat zikn toch van de maffequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet
Ik gebruik het best vaak geloof ik.... Nierken
Vet hendig!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat de kleine in de aanbieding waren natuurlijk
maak je eigen natvoer - voorverwarmdquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Gatverdamme....
Ik zit hier metop te passen... Komt er een van de katten langs lopen, nierkt op de grond en begint het weer op te eten
En reeds verteerd!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je eigen natvoer - voorverwarmd
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het tilburgs is, dat zikn toch van de maffe
Zuup-ze!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonouders zijn er! Tot morgenmiddag![]()
Is weer weg iddquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Mirjam het volgende:
en ligt het aan mij, of is de opi weer eens nergens te vinden daar?
Watdan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef Dwyn het volgende:
Owh, ze kunnen weer eens niet zonder me bij de AH.
Diegene die moet sluiten, had geen sleutels gekregen. En ik heb een eigen bosje sleutels omdat ik op de alarmlijst sta dus hij belde mij op om te vragen of ik de sleutels langs wilde brengen. Weer daarheen moeten kleppen dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Watdan?
Ik ging op mn werk even over de kassa planning praten, want kan niet te lang staan. Zei ze meteen ah joh neem je toch kassa 1. Euh nee dat is ook een beetje te veel van het goede. Maar ben blij dat ik gewoon kan zitten als dat moet.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Diegene die moet sluiten, had geen sleutels gekregen. En ik heb een eigen bosje sleutels omdat ik op de alarmlijst sta dus hij belde mij op om te vragen of ik de sleutels langs wilde brengen. Weer daarheen moeten kleppen dus.![]()
Wij hebben alleen maar sta kassa's, ik kan er ook niet te lang achter staan hoor. Krijg je een zere rug van
AH to go ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Diegene die moet sluiten, had geen sleutels gekregen. En ik heb een eigen bosje sleutels omdat ik op de alarmlijst sta dus hij belde mij op om te vragen of ik de sleutels langs wilde brengen. Weer daarheen moeten kleppen dus.![]()
Wij hebben alleen maar sta kassa's, ik kan er ook niet te lang achter staan hoor. Krijg je een zere rug van
Wij zijn een to go'tje dus gelukkig geen hele winkelwagens vol met boodschappen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Haha, lekker handig.
Wij zitten, lekker lui. Maar das dan ook de hema.
Eigenlijk best raar een super met sta kassa's, lijkt me niet fijn.
Haha, ja een to go dus. Wij hebben 6 kassa's naast elkaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
AH to go ofzo?
Toen ik bij de Appie werkte in de goede oude tijd hadden we eerst ook twee sta-kassa's ivm klein filiaal. Hield je wel lekker wakker, alleen je had geen band en was dus steeds de boodschappen van twee mensen bij elkaar aan het gooien.![]()
Daarna kregen we er twee kleine kassa's voor in de plaats, maar allebei met een band en lekker zitten. Maar tegen die tijd stond ik achter de broodafdeling, dus stond ik alsnog de hele dag
.
Blikje mix is op en ik voel hem al zitten. Ben echt niks gewend
Doe mij zo'n lage tolerantie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb trek in nog een blikje, maar m'n vriendinnen komen straks nog en ik vind het ook weer zo wat om compleet de weg kwijt te zijn tegen de tijd dat zij er zijn![]()
Wat een dilemma!
Ja goed! Lekker druk momenteel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Best aardig, met jou? Tijd niet gesproken!
Ohai!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Best aardig, met jou? Tijd niet gesproken!
Van dattum!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe mij zo'n lage tolerantie.
Misschien kan jij het dan ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, al heb ik nu al bijna 2 weken geen alcoholico op
Mooi!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja goed! Lekker druk momenteel.
Leuk-druk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi!Leuk druk hoop ik dan, niet ik-verzuip-erin-druk?
Dat ja! Maar ook wel een beetje jammer want ik vind juist dat stukje tussen niks op en teveel gehad vaak leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien kan jij het dan ook
Lage tolerantie is goedkoop
Aaawhquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er ligt een minipoezel tegen me aan te tukken
(van de mensen waar we aan het oppassen zijn, niet van mij helaas!)
Woah!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef megamandy het volgende:
Wij hebben een logeetje in huis om op te passen. Een ruwharige tekkel die bang is voor onze katten
En als hij gaat slapen moet hij in de bench (schrijf je dat zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Woah!![]()
Teckels zijn nog veel toffer
Een dekentjequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En als hij gaat slapen moet hij in de bench (schrijf je dat zo?) en dan krijgt hij een dekentje over zich heen haha.
Ooh en Klau is bijna 3 maanden zwanger, was dat al bekend?
Omg dat arme babytjequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En als hij gaat slapen moet hij in de bench (schrijf je dat zo?) en dan krijgt hij een dekentje over zich heen haha.
Bwhehehe!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat worden weer hele nieuwe shoplogs.... 'Ik ben in Parijs bij de es-prit geweest voor de kleine en toen door naar de Douglasj voor baby-olie'......
Geen "preggensie"-blog? Boehoequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef megamandy het volgende:
Voor meer info, lees haar twitter
ik ga slapen
wat is dat toch altijd met niet bijster intelligente mensen dat ze fokken als konijnen en het eerst en de meeste kinderen krijgen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier zijn de katten ook de baas in huis, jill heeft niets te zeggen, nou is zij ook dan wel kleiner dan de kattenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef megamandy het volgende:
Wij hebben een logeetje in huis om op te passen. Een ruwharige tekkel die bang is voor onze katten
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar Klau woont nog bij d'r mammie! Waarom dan een kind maken???
Ik ben overigens nog dronkers.
Hahaha! Ga terug naar bed dan joh!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 10:07:24 ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet je wat mijn mama zei toen ik het grote nieuws van Klau verteldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:33 schreef Diconnected het volgende:
M'n zeehondenhoest is bijna weg
Ik heb geen katerquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wut?quote:
Daar betaal je verwijderingsbijdrage voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat zal ik met de oude doen? Lekprikken met de heftruck? Of van 4 meter hoog laten vallen?
Ik mis iets geloof ikquote:
Zie:quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh maar wij hebben hier een hele grote container staan waar alles in past. Dus eerst kapot maken is ook een mogelijkheid. Een hele leuke, vind ik zelfquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
TF,meegeven aan die gasten die de nieuwe komen brengen, want daar betaal je voor en anders is het zonde!![]()
Weet niet of in de voorwaarden staat dat je hem niet eerst van 4 hoog mag laten vallen, ik zie mogelijkheden
Da's niet tof.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morgen!![]()
Zucht, hospiteren is stooohooom. Vooral als het niks uithaalt en je dus nog steeds kamerloos bent.
Utrecht. Dus is ook onbegonnen werk, maarja. Wil er toch graag wonen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet tof.Waar zoek je een kamer?
antikraak?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Utrecht. Dus is ook onbegonnen werk, maarja. Wil er toch graag wonen...
Is ook moeilijk. En het punt daar is dat je dan vaak elke 4 maanden oid weer moet verhuizen. En verhuizen vind ik nog veel erger dan hospiteren.quote:
busilyer…quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om maar weer terug te komen op slecht Engels. We wisten natuurlijk al dat ze stom is, maar ze kan ook nog eens geen Engels: http://www.shirleysbeauty-nails.com/?p=1484
Het is echt genant gewoon. Consequent because verkeerd schrijven, en "I dont think you want to know how much I tape/write on a day". En het Nederlandse stukje bewijst dat ze toch echt typen bedoelt.quote:
quote:What for post do you want me to write?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
What for post?Dat is net zo slecht als how can that now?
waaaarr? Ik wil AA nogquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Mad as a Hatter, Absolutely Alice en Russian Navy suede voor 25 euro
.
Marktplaats, helaas maar 1 stuks verkrijgbaar. Sorry!quote:
nice! Russian Navy suede staat ook nog op mijn wishlisstquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Mad as a Hatter, Absolutely Alice en Russian Navy suede voor 25 euro
.
Nailetc.com heeft 'm voor 7 dollar geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice! Russian Navy suede staat ook nog op mijn wishlisst
oe dan zeker nog even halenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nailetc.com heeft 'm voor 7 dollar geloof ik.
godsammequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
40 dollar voor MAAH is normaal op eBay.
VET!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe dan zeker nog even halen
en ik wil deze:
http://cgi.ebay.nl/Punk-U(...)&hash=item8010b4e399
cool!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe dan zeker nog even halen
en ik wil deze:
Dollar, 40 dollar!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
staat MAAH nergens meer bij een locale MOOI ofzo?
40 euro..damn
russian navy is nog niet htf toch? Staat bij mij werkloos in de kastquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
doe hem maar mijn kant op danquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
russian navy is nog niet htf toch? Staat bij mij werkloos in de kast
Ik hoorde trouwens vandaag dat miss sporty en rimmel rond oktober/ november ook met crackles komen
top thanksquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef Debsterr het volgende:
Sjaan: http://www.nailetc.com/suruna.html
opkopen en verpatsen op ebay voor het dubbelequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij staat MAAH hier nog steeds bij de DA op leidse!
Mwah, er is 1 betaalbare op eBay en de rest zit ook al boven de 10 dollar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
russian navy is nog niet htf toch? Staat bij mij werkloos in de kast
Ik hoorde trouwens vandaag dat miss sporty en rimmel rond oktober/ november ook met crackles komen
welke schoenen? En ik krijg hier jammer genoeg echt geen Opi's door de bus gefrotquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe hem maar mijn kant op dan
[..]
top thanks
en ik denk dat ik schoenen maar bestel, wel duur voor all stars maar vind ze zoooooooo leuk
http://cgi.ebay.nl/Punk-U(...)&hash=item8010b4e399quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
welke schoenen? En ik krijg hier jammer genoeg echt geen Opi's door de bus gefrot
hier hebben die klootzakken zo'n smal gleufje op de postzak gemonteerd, die nog smaller is dan de oranje brievenbussen buitenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en postzak
hier ook. Bij AH moet ik het zelfs afgeven en dan kijken zij of het wel pastquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier hebben die klootzakken zo'n smal gleufje op de postzak gemonteerd, die nog smaller is dan de oranje brievenbussen buiten
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
hier ook. Bij AH moet ik het zelfs afgeven en dan kijken zij of het wel pastdaarom doe ik ook niet meer mee in het swaptopic
Gedeelte van het geld terug gekregen om maar van het gezeik af te zijn, scheelt mij dat hele rek terug sturen en verzendkosten gezeik enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh nee is het echt waar dat Klau zwanger is? Heeft dat mens niet gewoon wat? Of alleen een beetje laagbegaafd?
Hoe is dat toen eigenlijk afgelopen met het nagellakrek die iemand hier toen had besteld bij het geweldige mens die because niet eens kan spellen?
echt he! Ptt post, euh tnt post, euh post nog wat hoerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de bastards!
ik gooi het altijd in de postzak
nouja dan maar troostfalen door die schoenen te kopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
echt he! Ptt post, euh tnt post, euh post nog wat hoeren
Zijn er geen oranje brievenbussen meer dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
hier ook. Bij AH moet ik het zelfs afgeven en dan kijken zij of het wel pastdaarom doe ik ook niet meer mee in het swaptopic
Dan ga ik m eens verpatsen denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
haar reactie op het nieuws van Klau:
Maar wie wil daar dan ooit wat in hangen? Dat kan toch niet!![]()
Bwahaha, is Klau zwanger? xD xDquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh nee is het echt waar dat Klau zwanger is? Heeft dat mens niet gewoon wat? Of alleen een beetje laagbegaafd?
Hoe is dat toen eigenlijk afgelopen met het nagellakrek die iemand hier toen had besteld bij het geweldige mens die because niet eens kan spellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |