Je moet niet denken, je moet zeker weten is mij altijd geleerdquote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht vrouwen een bijzondere man wilden, en niet een average Joe. Jij settlet gemakkelijk.
Nog steedsquote:
Wat een mooi woordquote:
En als je echt een vrouw bent zijn vrouwen misschien wel te begrijpen en is er dus toch nog op voor Spiritquote:
Niet denken maar voelenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet niet denken, je moet zeker weten is mij altijd geleerd
In dat geval ben ik geen vrouwquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je echt een vrouw bent zijn vrouwen misschien wel te begrijpen en is er dus toch nog op voor Spirit
Je kookt, je strijkt en je geeft hem zo nu en dan een pleziertje.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar ik vraag me dan toch af waarom hij ooit verliefd op me is geworden :')
...zeker weten dat je mag voelenquote:
Je hebt geen hoge pet op van Air he?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kookt, je strijkt en je geeft hem zo nu en dan een pleziertje.Da's genoeg voor hem.
En dus ook hoop voor mij wat veel belangrijker isquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval ben ik geen vrouw
Egoistquote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dus ook hoop voor mij wat veel belangrijker is
Singlesquote:
Niets is zeker in het leven, behalve de dood en belastingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet niet denken, je moet zeker weten is mij altijd geleerd
Ik oordeel niet over iemand eer ik diegene ken.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge pet op van Air he?
Echt niet. We waren het er net over eens dat we elkaar hier zoveel gunnenquote:
En dat Singles kansloos isquote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven, behalve de dood en belastingen.
[..]
Maar over mij oordeel je wel?quote:Ik oordeel niet over iemand eer ik diegene ken.
Ik iedereen een heleboel als ik zelf maar meer krijg en het beter met mij gaat dan de restquote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt niet. We waren het er net over eens dat we elkaar hier zoveel gunnen
Zijn ze ook!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat Singles kansloos is
[..]
Maar over mij oordeel je wel?
Hoe weet je dan dat ik kook en strijk en pleziertjes geefquote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zijn ze ook!
Haha..ik ken jou volgens mij toch ook niet (ons nachtje in Venetie buiten beschouwing gelaten..maar ssshhht)?
Dus over jou ook niet nee.
Jullie doen zo vervelend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |