emo.gifquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pure genialiteit, geef maar toe!
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
Paul valt wel mee, naja ken hem nietecht. Maar swj. Come on. Just omg.
. Swj
Ik had vroeger een hekel aan het vak wat jij gaf, nu vind ik het wel interessant allemaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pure genialiteit, geef maar toe!
het is SwJ.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
Paul valt wel mee, naja ken hem nietecht. Maar swj. Come on. Just omg.
. Swj
Held!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nog in een AC/DC coverband gezongen/gitaar gespeeld.
you madquote:
Nask.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hekel aan het vak wat jij gaf, nu vind ik het wel interessant allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom kom.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Thunderstruck op, volumeknop helemaal open en gassen maar.
Linkje Toch maar niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meesterlijk nummer! Heerlijk!
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
haaiHeeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik ga kijken. Na die debiele tentoonstelling van vorige week ben ik verplichtquote:
Ik houd niet van dat soort muziek.quote:
Dit dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort muziek.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
haaihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nog een pareltje voor je. Oud, maar zo goed!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Thunderstruck op, volumeknop helemaal open en gassen maar.
Ieder z'n meug, ik luister eigenlijk alles wel, mits kwalitatief goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort muziek.
Baasquote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier nog een pareltje voor je. Oud, maar zo goed!
M'n bed.quote:
Eigenlijk ook niet.quote:
Wie komt dit topic binnen manoeuvreren?quote:
Oh.quote:
Riff Raff! Shoot to Thrill is ook een pareltje, alles wel van deze mannen!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier nog een pareltje voor je. Oud, maar zo goed!
Je weet toch wel dat coban een shemale is?quote:
Je weet dat ik daarop kick?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat coban een shemale is?
Het is ook niet voor slapen bedoeld.quote:
Nee oke.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef Dimens het volgende:
Op dit moment luister ik dit.
Iedereen haten onder deze lijn.
____________________________________________________________________________________________
Voor wat dan. Ik slaap erin. Doe ik iets fout?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:59 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Het is ook niet voor slapen bedoeld.
Met plezier, beste man. Dat nummerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef Dimens het volgende:
____________________________________________________________________________________________
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
If you want blood, ook zoeen lekkere plaat
Ik heb dat nummer nu al vaak genoeg gehoord.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef Dimens het volgende:
trollquote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef Dimens het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef coban het volgende:
[..]
Voor wat dan. Ik slaap erin. Doe ik iets fout?
Let there be rock!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ac/dc geluisterd.
Wat zien mensen in die shit
Beestquote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik weet nog wel dat ze vorig jaar een blik AC/DC opentrokken op onze trouwerij, het hele publiek uit z'n plaat
Niets. Je moet er dan ook naar luisteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ac/dc geluisterd.
Wat zien mensen in die shit
Eigenlijk is het een slecht nummer, maar het is wel lekker vrolijk en het doet mij denken aan de goede oude Tommies tijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer nu al vaak genoeg gehoord.De Lucenzo solo is trouwens de beste versie.
Waar ken ik dat vanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
I need a dollar
Dollar is what I need
Hehe, Prince trekt mij niet echt. Zelf houd ik van eigenlijk alles, maar mijn roots liggen bij oude rock; Pink Floyd, Deep Purple, AC/DC, Aerosmith en dat soort bazige bende!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beest. Mijn vader heeft mij aangestoken met deze muziek. Ik ben hem daar nog steeds dankbaar
. Hij luisterde ook Prince, daar ben ik hem iets minder dankbaar voor
Visueel is AC/DC ook tofquote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niets. Je moet er dan ook naar luisteren.
Status Quo, Led Zeppelinquote:Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, Prince trekt mij niet echt. Zelf houd ik van eigenlijk alles, maar mijn roots liggen bij oude rock; Pink Floyd, Deep Purple, AC/DC, Aerosmith en dat soort bazige bende!
[..]
Visueel is AC/DC ook tof
Ja, sowieso. Elke baas heeft dat soort muziek gewoon standaard in z'n collectie staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, Prince trekt mij niet echt. Zelf houd ik van eigenlijk alles, maar mijn roots liggen bij oude rock; Pink Floyd, Deep Purple, AC/DC, Aerosmith en dat soort bazige bende!
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Elke baas heeft dat soort muziek gewoon standaard in z'n collectie staan.
Dan ben ik maar lekker geen baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Elke baas heeft dat soort muziek gewoon standaard in z'n collectie staan.
Je weet echt niet wat je mist, kerel.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben ik maar lekker geen baas.![]()
Nieuwe kopen of updaten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Dimens het volgende:
Wel vreemd, vroeger kreeg ik het album te zien op mijn telefoon scherm maar nu niet meer.
Creedance!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
En natuurlijk voor in de auto deze CD:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
En natuurlijk voor in de auto deze CD:
[ afbeelding ]
Jawel, en ik mis het niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je mist, kerel.
Hehe, dagelijks nog op staan zelfs, heb hem stiekem alleen op vinyl. Briljante plaat sowieso, die clip was toentertijd echt revolutionair!quote:
Kan best mooi zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Creedance!wat vet! Al die oude, nog steeds gave, nummers!
Zelf houd ik ook van progressieve dingen, ik heb zelfs een Pink Floyd tattoo
Ja man. Die clip doet het em inderdaad. Sowieso alle nummers van dire straits. Stuk voor stuk pareltjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dagelijks nog op staan zelfs, heb hem stiekem alleen op vinyl. Briljante plaat sowieso, die clip was toentertijd echt revolutionair!
Boatsman:quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn
Waar? En hoe ziet ie er uit?
* Spouwerranger doet zijn mond dicht houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Dimens het volgende:
Bij deze even twee minuten stilte voor mc-Piel.
Mooi!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boatsman:
[ afbeelding ]
Maar dan volledig in het zwart op mijn rechterbovenarm, niet te groot. Ik heb ook iets met zeilen, dus dit kwam mooi uit. Daarnaast zitten er wat letters in gerelateerd aan Floyd
? Geband ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Dimens het volgende:
Zoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Dimens het volgende:
Ga eens uit in Rotterdam, je zult versteld staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
Lieve Moslimmeisjens drinken geen bier. En ook geen veul.
En rezania. Just
Nee, vond ik ook wat cliche, wel een van de beste albums, hoewel "Animals" ook een meesterwerk is.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi!
Gelukkig niet de standaard driehoek.
Je weet niet wat je mist, man. Gewoon veul bier drinken, je verveelt je nooit meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
En rezania. Just
Je was toch een shemale? Kan je geen pagga slaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
En rezania. Just
Ik wil de harde waarheid niet onder ogen zienquote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga eens uit in Rotterdam, je zult versteld staan.
Volgens mij weet ze dondersgoed wat zij mistquote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, man. Gewoon veul bier drinken, je verveelt je nooit meer.
Klinkt fakking gezellig.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, man. Gewoon veul bier drinken, je verveelt je nooit meer.
Ja, mobiel krijgt wel gewoon wi-fi en iPad ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kunnen andere laptops wel verbinding krijgen?
Miss heb je iets niet goed aangesloten ofzo
Daarom:quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
Piel is een week weg wegens piemels posten.
En wat o.us zegt. In Utreg kan je nog een mooie moslima aan de haak slaan met je dronken kop. Zelf nog een nummer van een half-Somalische gefixt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Dimens het volgende:
Veel Somma's zijn ook losbondig hier in Nederland als zij eenmaal hun vrijheid hebben. Maar dat lijkt mij een logisch gevolgquote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
Piel is een week weg wegens piemels posten.
En wat o.us zegt. In Utreg kan je nog een mooie moslima aan de haak slaan met je dronken kop. Zelf nog een nummer van een half-Somalische gefixt.
Wat je niet kent kun je niet missen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze dondersgoed wat zij mist
Raar. Zit er geen toets op je laptop die verbindingen in/uitschakelt? Had ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, mobiel krijgt wel gewoon wi-fi en iPad ook.
En wat je wel kent, mis je soms niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Wat je niet kent kun je niet missen.
Sowieso Limburgquote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, ik ga aan het zwerversbier. Gulpener 10% ftw
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pubertjes die nog nooit buiten de randstad zijn geweest
Jouw usernamequote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Randstad is ook wel zo gaaf
Ja, maar dat heb ik al geprobeerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Raar. Zit er geen toets op je laptop die verbindingen in/uitschakelt? Had ik ook
Kan zijn maar wtf die mensen die een oordeel klaar hebben over andere steden behalve hun eigen en gelijk mening klaar. :")quote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Randstad is ook wel zo gaaf
Ik ben in alle provincies minstens twee keer op vakantie geweest, Limburg vond ik de saaiste provincie.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pubertjes die nog nooit buiten de randstad zijn geweest
quote:
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kan zijn dat ik je vandaag tegenkwam in mestreech
Oh, en tijdens een vakantie krijg jij een goede indruk van een hele provincie?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben in alle provincies minstens twee keer op vakantie geweest, Limburg vond ik de saaiste provincie.
Heb je die propaganda van Zuid-Limburg al gezien?quote:
Nee ik herken de nask-leraren altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.
Hoe denk je me trouwens te herkennen? Je zag een worm?
Idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat je wel kent, mis je soms niet.
succes danquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik al geprobeerd.
Ah. Ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik herken de nask-leraren altijd.
Nee, maar dat zeg ik dan ook niet. Ik had waarschijnlijk ook imo aan mijn post toe moeten voegen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, en tijdens een vakantie krijg jij een goede indruk van een hele provincie?
Nooit in Flevoland of Drenthe geweest zeker?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb niks tegen welke Nederlandse provincie dan ook.
Als je pubers niet kan uitstaan, hoezo geef je dan les aan ze?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.
Hoe denk je me trouwens te herkennen? Je zag een worm?
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je pubers niet kan uitstaan, hoezo geef je dan les aan ze?
Nee, dat zeg je ook niet, maar je hebt ondertussen wel je mening klaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik dan ook niet. Ik had waarschijnlijk ook imo aan mijn post toe moeten voegen.
Drenthe.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit in Flevoland of Drenthe geweest zeker?
In mijn persoonlijke beleving is Limburg de saaiste provincie van Nederland, ik mag toch een mening hebben?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je ook niet, maar je hebt ondertussen wel je mening klaar.
alleen klopt je mening niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke beleving is Limburg de saaiste provincie van Nederland, ik mag toch een mening hebben?
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
alleen klopt je mening niet.
Wel hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit in Flevoland of Drenthe geweest zeker?
Ik zou er niet kunnen wonen, maar best een leuke provincie qua inwoners. Verder natuurlijk gewoon Holland.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke beleving is Limburg de saaiste provincie van Nederland, ik mag toch een mening hebben?
Jij zit hier op internet met ons belasting geld uitkeringtrekker!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
alleen klopt je mening niet.
Dit exemplaar had gewoon een Nederlandse moeder en was ook in NL geboren. Dus ook niet zo zwart. Sprak haar aan omdat ik dacht dat ze half-Surinaams was.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Veel Somma's zijn ook losbondig hier in Nederland als zij eenmaal hun vrijheid hebben. Maar dat lijkt mij een logisch gevolg
Ik vind Nederland een mooi land.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle nederlandse steden.
Dorpen
Niets tegen dorpen lekkere kip!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle nederlandse steden.
Dorpen
Dus jij geeft alleen je mening over zaken waar je totale kennis van hebt?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die hun mening baseren op minimale ervaring/kennis
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die hun mening baseren op minimale ervaring/kennis
kweet ben dorpmarokkaanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
Niets tegen dorpen lekkere kip!
kusjens voor jouquote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kweet ben dorpmarokkaan
Gefietst voor je zus?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef Kakpizza het volgende:
Net hard gefietst. M'n zus was dingen vergeten.
quote:
Dus...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen je mening over zaken waar je totale kennis van hebt?
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen je mening over zaken waar je totale kennis van hebt?
Friesland mag ook, daar zijn mijn ouders geboren.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen erkende vlag joh!
[ afbeelding ]
Die voor je!
Exactly.quote:
rotdan op nr je eignlaaaand 1!-!-!-!!111!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Nederland
Nu komen pubertjes met: rotdan op nr je eignlaaaand 1!-!-!-!!111!
I wish dat ik een eigen land heb.
Friesland? Dat is ook een kutprovincie.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Friesland mag ook, daar zijn mijn ouders geboren.
Nee, jij mag wel blijven van mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
Nederland
Nu komen pubertjes met: rotdan op nr je eignlaaaand 1!-!-!-!!111!
I wish dat ik een eigen land heb.
quote:
Oke, je hebt gelijk, nu tevredenquote:
Rotterdamse Marokkaan + omgeving Maastricht = drugsrunner.quote:
Oké, maar ik ben niet tevreden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk, nu tevredenIk heb geeneens zin om hierover met jou een discussie te voeren.
Hoi kloon van BartjeBoter ofzo denk ikquote:
BartjeBoter :")_!_!_!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Hoi kloon van BartjeBoter ofzo denk ik
Puber.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
rotdan op nr je eignlaaaand 1!-!-!-!!111!
Kusje dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, maar ik ben niet tevreden.
Hoe heet hij danquote:
Jeweets.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rotterdamse Marokkaan + omgeving Maastricht = drugsrunner.
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kon dat plaatje niet groter of zo?
Postgeschiedenis, datum van account aanmaken, dit dat.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef MoffelEnPiertje het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan bij
nee maar ik adoreer Engeland met heel mijn hart.quote:
Wel grappig. Hoezo dat?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
nee maar ik adoreer Engeland met heel mijn hart.
Geen idee, eigenlijk. Ik kan de taal vrijwel vloeiend, en de sfeer in het land zelf is echt geweldig. Als je dan weer in Nederland bent hangt er zo'n negatieve sfeer, snap je?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel grappig. Hoezo dat?
Uhm, ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is dat?quote:
Dat is zo een beeld in Hoorn geloof ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is dat?![]()
![]()
Why mad?quote:
Jan Pieterszoon Coenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is dat?![]()
![]()
Ik snap precies wat je bedoelt met die negatieve sfeer. Heb ik ook na bijna 2 maanden in Marokko.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Ik kan de taal vrijwel vloeiend, en de sfeer in het land zelf is echt geweldig. Als je dan weer in Nederland bent hangt er zo'n negatieve sfeer, snap je?
Ik snap er niets van, ik heb me vandaag aangemeld omdat ik als geen lid hier zat te lurken. ben geen kloon ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Postgeschiedenis, datum van account aanmaken, dit dat.
Precies. Niets tegen Nederland hoor, alleen tegen het meeste volk.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt met die negatieve sfeer. Heb ik ook na bijna 2 maanden in Marokko.Hier zo somber.
Wie is dat, Medusa?quote:
Haha juistem.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Precies. Niets tegen Nederland hoor, alleen tegen het meeste volk.
Ja, dat wist ik wel, ik had alleen geen idee hoe hij er uit zag.quote:
jammer van die verkeerde sterquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
Sorry Kip, ik zag die vlag en moest aan mijn bazenpaint denken.
Zo dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel, ik had alleen geen idee hoe hij er uit zag.
kapotlekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef Kakpizza het volgende:
MK lijkt op Medusa, naar't schijnt.
Goede game.quote:
Exact, ik ben zeer benieuwd, het schijnt dat ze een rap-battle gaan doenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
Holland in da hood zo. Kwaliteit op RTL.
Jaa, in een boksringquote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, ik ben zeer benieuwd, het schijnt dat ze een rap-battle gaan doen
Ik google nu pas Medusa.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb die pornofilm ook gezien
jij weet niet wat een medusa isquote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik google nu pas Medusa.
neequote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jij weet niet wat een medusa is
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
Holland in da hood zo. Kwaliteit op RTL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |