emo.gifquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pure genialiteit, geef maar toe!
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
Paul valt wel mee, naja ken hem nietecht. Maar swj. Come on. Just omg.
. Swj
Ik had vroeger een hekel aan het vak wat jij gaf, nu vind ik het wel interessant allemaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pure genialiteit, geef maar toe!
het is SwJ.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
Paul valt wel mee, naja ken hem nietecht. Maar swj. Come on. Just omg.
. Swj
Held!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nog in een AC/DC coverband gezongen/gitaar gespeeld.
you madquote:
Nask.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hekel aan het vak wat jij gaf, nu vind ik het wel interessant allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom kom.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Thunderstruck op, volumeknop helemaal open en gassen maar.
Linkje Toch maar niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meesterlijk nummer! Heerlijk!
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
haaiHeeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik ga kijken. Na die debiele tentoonstelling van vorige week ben ik verplichtquote:
Ik houd niet van dat soort muziek.quote:
Dit dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort muziek.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
haaihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nog een pareltje voor je. Oud, maar zo goed!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Thunderstruck op, volumeknop helemaal open en gassen maar.
Ieder z'n meug, ik luister eigenlijk alles wel, mits kwalitatief goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort muziek.
Baasquote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier nog een pareltje voor je. Oud, maar zo goed!
M'n bed.quote:
Eigenlijk ook niet.quote:
Wie komt dit topic binnen manoeuvreren?quote:
Oh.quote:
Riff Raff! Shoot to Thrill is ook een pareltje, alles wel van deze mannen!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier nog een pareltje voor je. Oud, maar zo goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |