Het is gewoon traditie, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Owh nee, nog ff klagen over die miljoenennota. Het is toch verdomme net een toegift?Het heet een toegift, maar iedereen weet dat hij er gewoon bijhoort
Als we al een tv op de slaapkamer hadden gehad dan hadden we nog steeds geen tv-aansluiting gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel straks naar Holland in tha hood kijken![]()
![]()
Nou, nee, niet echtquote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Verder gaat het wel lekker meis?
Ik ga me er wel in verdiepen zodra er een korte samenvatting is.. Blijf het maar matig interessant vinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Owh nee, nog ff klagen over die miljoenennota. Het is toch verdomme net een toegift?Het heet een toegift, maar iedereen weet dat hij er gewoon bijhoort
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gewoon traditie, niks meer, niks minder.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als we al een tv op de slaapkamer hadden gehad dan hadden we nog steeds geen tv-aansluiting gehad
je mag altijd even mailen/bellen/smsen/stomen enzo hequote:
Ik vind tv sowieso echt niet boeiendquote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wij ook niet hooren bewust eigenlijk want dan slapen we helemaal niet meer
Dank. Ik stoom hier wel ff bij m'n mattiesquote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
je mag altijd even mailen/bellen/smsen/stomen enzo he
Pipi praat nog niet echt terug, stoomt wel lekker natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Dank. Ik stoom hier wel ff bij m'n matties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
On a more positive note:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooooh
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pipi praat nog niet echt terug, stoomt wel lekker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, enormquote:
Euh ja.. Dat gaat er iets niet helemaal lekker nee..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef MissMSX het volgende:
Ja, enorm
En ik ben ik zo'n jankbui. Moest vanmiddag al janken om een filmpje van een europarlementarier. Nou, dan weet je dat je koekkoek bent
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
On a more positive note:AaaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En, ik ben maar weer eens in de keuken bezig geweest
Lekker om te eten tijdens Holland in da hood![]()
Nou ja, het was wel een emotioneel topicquote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euh ja.. Dat gaat er iets niet helemaal lekker nee..
Zie ik chocola? me wantquote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Aaaaaaahw![]()
![]()
En, ik ben maar weer eens in de keuken bezig geweest
[ afbeelding ]
Lekker om te eten tijdens Holland in da hood
Ah, dat maakt het weer helemaal normaal. Huilen om een topic over een europarlementarierquote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, het was wel een emotioneel topic
Is er een reden waarom je er niet meer zou zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef WheeleE het volgende:
Ja hallo allemaal!![]()
Ik ben er nog.
Gaan er nog mensen naar Marike Jager, Jamie Woon, Jurk or Seasick Steve in het Paard de komende maanden?
Nou ja, ik vond d'r een goed punt hebben. En ze kreeg een staande ovatie en was er zichtbaar ongemakkelijk onder. Hoe integerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het weer helemaal normaal. Huilen om een topic over een europarlementarier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |