abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2011 @ 19:44:00 #1
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_101987526
naar aanleiding van ziggo mongolen

heb ik net gebeld kreeg een chinees aan de lijn die ik amper verstond, de smartcard volgens hun heb ik nooit besteld.

Dit Terwijl ik daar godverdomme 2 weken geleden op 26 augustus nog over gebeld heb, en zij heeft mij gegarandeerd dat het toen werd opgestuurd, en dat het 10 dagen zou duren om af te leveren afijn.

Zegt ze u heeft ook een ITC ding besteld (interactieve tv) en daar zit ook een smartcard bij.

nee domme doos, ik heb nog een LOSSE smartcard besteld.

na een discussie van een half uur (zij vond het ook raar dat het geld van me rekening al was gehaald) terwijl ik nog niks heb, heb ik maar afgesproken dat zonder extra kosten, een smartcard word opgestuurd en dat het binnen 10 dagen :') :') :') :') word geleverd.

word hier wel een beetje boos van.

wordt vervolgd
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_101987609
Komt wel goed, schatje
pi_101987616
neem een cherry coke wordt je wel weer rustig van
Just when I thought I was out... they pull me back in.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:48:04 #4
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_101987714
hoe durven ze, ze zouden godverdomme iemand langs moeten sturen, om hem persoonlijk te brengen met excuses.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_101987803
neem wat cherry coke, ga zelf langs
Just when I thought I was out... they pull me back in.
  Forum Admin donderdag 15 september 2011 @ 19:53:29 #6
58651 crew  murp
murp
pi_101988011
Ga maar naar dat andere topic :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')