Morgen ligt ie op de mat. Al die drukte om niks.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
extra kaart besteld maar..
na een telefoontje zei de mevrouw dat ze het nog niet hadden verzonden, reden onbekend. en de mevrouw aan de telefoon zij dat ze het zou opsturen, en dat het 10 dagen kon duren. dat is nu dus 13 dagen geleden.
het geld is reeds van me rekening gehaald
WAAR BLIJFT ME SMARTCARD!!!???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik dacht dat dit topic over de klanten gingquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
extra kaart besteld maar..
na een telefoontje zei de mevrouw dat ze het nog niet hadden verzonden, reden onbekend. en de mevrouw aan de telefoon zij dat ze het zou opsturen, en dat het 10 dagen kon duren. dat is nu dus 13 dagen geleden.
het geld is reeds van me rekening gehaald
WAAR BLIJFT ME SMARTCARD!!!???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Volgens mij is dat het kaartje dat je nodig hebt voor die gay zender, maar weet het niet zeker.quote:
bah bah fukking smerig geen wonder dat ze die kaartje niet willen sturen viespeukquote:Op donderdag 8 september 2011 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het kaartje dat je nodig hebt voor die gay zender, maar weet het niet zeker.
nog steeds niks binnenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Morgen ligt ie op de mat. Al die drukte om niks.
Bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Innisdemon het volgende:
'me' is geen bijvoeglijk naamwoord. Voor de rest: niet gelezen want: allerlei blokletters op het eind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |