SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef zoem het volgende:
Ik liet een vrouw voorgaan en kijk de TT nou
Mix is al bezig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
reklame, dus tijd om koffie te halen/zetten/maken/mixen
Heb lekker al 2 bekskes opquote:
En nog een grote mond ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb lekker al 2 bekskes op![]()
. D'r zat nog een bekske in de pot, zunde om weg te gooie, dus nu heb ik nr. 3
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
En nog een grote mond ook!
Een grote mond is soms niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las 'seks'quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb lekker al 2 bekskes op![]()
. D'r zat nog een bekske in de pot, zunde om weg te gooie, dus nu heb ik nr. 3
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
En nog een grote mond ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, gin kouwe koffie. dé lus ik niequote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaar
als het maar geen bakkie lazerop isquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaar
quote:
Dat zou Julius gezegd kunnen hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een grote mond is soms niet erg.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou Julius gezegd kunnen hebben
ligt er aan in welk opzichtquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een grote mond is soms niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |