Rustug broeder, faka met jou danG ?quote:
Rust rust nieg.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Rustug broeder, faka met jou danG ?
You're so cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kijk hoe pro ik ben in chocomelk makenIk wil er ook zo eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
kijk hoe pro ik ben in chocomelk makenwujooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja, zeg maar gedag tegen mc-Piel, die gaat even 'op vakantie'.quote:
kijk hoe pro ik ben in chocomelk makenOeh, mag ik een slokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Zijn er net 3 bazen terug gaat er weer een wegquote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zeg maar gedag tegen mc-Piel, die gaat even 'op vakantie'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]2x de link doen werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
[..]Plaatje doet het niet, dan maar zo: http://images.wikia.com/a(...)_of_Nazi_Germany.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
4 bazen. Mijn ban zit er ook op.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zijn er net 3 bazen terug gaat er weer een weg
[..]Het was een grapje. Jij bent een baas, en bazen verlink ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar jij post hier bijna nooit.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
4 bazen. Mijn ban zit er ook op.
Hahaha FAALquote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had even kunnen waarschuwen dat het een shocksite is.
Ik ken jou nietquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
4 bazen. Mijn ban zit er ook op.
Denk je nou echt dat ik elke shocksite ken of zo?quote:
kom op, meatspin is zowat een van de bekendstequote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik elke shocksite ken of zo?
oeiquote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Toen zag ik pics van coban aka lady gaga.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Ga eten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Kotsen is goed voor de lijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
als je honger hebt moet je etenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Ondanks dat ik jou geen baas vind...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het was een grapje. Jij bent een baas, en bazen verlink ik niet![]()
Jullie gaan veel te hard voor mij...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar jij post hier bijna nooit.
Waarom nietquote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik jou geen baas vind...
Thanks!
Ik kende hem nog niet, nu wel helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kom op, meatspin is zowat een van de bekendste
ik heb net gegetenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
Ik heb weer alle kots opgedronken.
Omdat jij me altijd semi-naziedquote:
Kom maar tussen 2:00 en 15:00 doordeweeks terug, dan is het hier rustig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Daaps het volgende:
[..]
Jullie gaan veel te hard voor mij...
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
Ga pics van coban aka lady gaga kijken.quote:
Meid, zo val je toch nooit af.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
Weet je ook wat lekker is. Rauwe eieren opeten en dat weer uitkotsen en dan dat opbakken en dan weer opeten. Dat maagzuur erbij maakt het lekker pittigquote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
De FOK!-knokploeg is al opgeroepen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die ruzie zoeken met Piel hebben ruzie met mij.
Anders kom ik wel ff langs met m'n homeboys uit Keiland.
Begrepen?
Repeat for infinit food, problem?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ga pics van coban aka lady gaga kijken.
Ga kotsen.
Ga opdrinken.
Profit.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker is. Rauwe eieren opeten en dat weer uitkotsen en dan dat opbakken en dan weer opeten. Dat maagzuur erbij maakt het lekker pittig
Ik heb anders nog geen PM gehad..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
De FOK!-knokploeg is al opgeroepen?
Gatverrrr! Maar jij was toch ook diegene in dat topic dat we allebei onze nagels bewaarden in potje en opaten?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker is. Rauwe eieren opeten en dat weer uitkotsen en dan dat opbakken en dan weer opeten. Dat maagzuur erbij maakt het lekker pittig
waaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Gatverrrr! Maar jij was toch ook diegene in dat topic dat we allebei onze nagels bewaarden in potje en opaten?
gwn tabasco of sambal werkt ook wel opzichquote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het gelijk weggeklikt, langer dan 1 seconde kon ik het niet meer aanzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
SV, was porkspin nog een beetje weg te krijgen ofniet?
Oh, dat kan ik niet eens meer herinneren.. Ik post een beetje te vaak van dit soort rare dingenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Gatverrrr! Maar jij was toch ook diegene in dat topic dat we allebei onze nagels bewaarden in potje en opaten?
Nee, want dat kost geld. Maagzuur is gratis.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
gwn tabasco of sambal werkt ook wel opzich
Niks is gratis.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, want dat kost geld. Maagzuur is gratis.
tenzij gratis krijgen of ophalen of vinden enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, want dat kost geld. Maagzuur is gratis.
Ja ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet eens meer herinneren.. Ik post een beetje te vaak van dit soort rare dingen
Jij hebt met iedereen een band, ondertussen is iedereen die ook maar één keer in UDOWU heeft gepost een 'mattie 4 life'.quote:
Heul wel. Jouw moeder bijvoorbeeld.quote:
Heb je het nou over het maagzuur of over de tabasco?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
tenzij gratis krijgen of ophalen of vinden enzo
2 theelepels graagquote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Ik geef gratis maagzuur weg. Wie wilt?
tabascoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul wel. Jouw moeder bijvoorbeeld.![]()
[..]
Heb je het nou over het maagzuur of over de tabasco?
Qua bier drinken kan ik jou inderdaad niet aan. Jij bent gewoon een beest, een bierzwijn, een pilsbeer. Jij leeft op de goudgele rakkers. Anonieme Alcoholisten en Jellinek weten niet wat ze met je aanmoeten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Monopoly het volgende:
Ragboer denkt dat hij mij aankan_!
Samen pils happen binnenkort ouwe utregter
succes met doesjenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even de wc-eend voeren en daarna douchen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Qua bier drinken kan ik jou inderdaad niet aan. Jij bent gewoon een beest, een bierzwijn, een pilsbeer. Jij leeft op de goudgele rakkers. Anonieme Alcoholisten en Jellinek weten niet wat ze met je aanmoeten.
Uhm, succes denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even de wc-eend voeren en daarna douchen.
Ik haat Trollscience, en dat weet hij.quote:
En ik haat hem. Wat perfectquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik haat Trollscience, en dat weet hij.
Ik wens hem een lekker koud glas geconcentreerd zoutzuur toe.
quote:
Gelukkig denken we hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat ie mooi wegblijft met z'n irritante gedrag.
Kots even in een glas en zet dat glas in de koelkast, uurtje wachten en voilá.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ook, ga alsjeblieft weg!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige users een topic geheel verpesten.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Niet!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt met iedereen een band, ondertussen is iedereen die ook maar één keer in UDOWU heeft gepost een 'mattie 4 life'.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Helaas heb je van die users die dat voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Daarna nog even blancheren?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kots even in een glas en zet dat glas in de koelkast, uurtje wachten en voilá.
Ik ook wat een bagger user!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Welk topic?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Blancheren uiteraard.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarna nog even blancheren?
Of even 2 uurtjes af laten garen in de oven op 70 graden?
Daarmee haal je net even dat bittertje naar boven en benadruk je het zuurtje wat meer.
Ik zie nog niksquote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
mc-Piel
Ik f5 nu, aangezien murp en bah
Behoor ik tot die users?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Ik ook niet. DM me als het zover is.quote:
We zien je in 2013 terug.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
Ik haat deze SC niet, ik haat Plastic_zak, hij heeft immer zelf geclaimd "de harde kern" van deze SC te zijn.
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ook, ga alsjeblieft weg!
Grapje
Ik maakte een garpjenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
Ik haat deze SC niet, ik haat Plastic_zak, hij heeft immer zelf geclaimd "de harde kern" van deze SC te zijn.
p_z, klopt dat?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
Het is o.us. En nu oprotten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Mensen op het internet haten.. Jij was de gene die met O.us volhielden dat dat voor josti's is.
Dat heeft ook helemaal niemand gezegd. Het feit dat jij er nu zelf over begint, bevestigt het alleen maar.quote:
Goedzo jongen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Dimens het volgende:
Klacht: binnenkort 17 dolfijnen in mijn aars hebben.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Dimens het volgende:
Nergens stond dat het over het Openbaar Vervoer ging.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het ging over het openbaar vervoerniet over oceanview
Dat gaat niet, ik hem hem uit mijn DM lijst geflikkerd. Nu heeft hij geen andere opties dan dit topic verneuken om een confrontatie met mij op te zoeken. Zielig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
@Trollscience en P_z, ga elkaar lekker pesten via DM en verpest dit topic niet.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, onder deze lijn wordt er niet meer geklaagd! Eenieder die dat wel doet zal tussen nu en 15 jaar op een onverwacht tijdstip publiekelijk verkracht worden door 17 dolfijnen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja iddddddddd hihiihihihhihiihquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die reclame van de BCC enorm irritant. Dan staat er zo'n wijf in de winkel: "Kijk, hier is hij zó goedkoop dus ik wil hem ook zo goedkoop hebben". Ga dan gewoon naar de winkel wáár hij zo goedkoop is, in plaats van een andere winkel te bezoeken en te eisen dat ze de prijs aanpassen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die reclame van de BCC enorm irritant. Dan staat er zo'n wijf in de winkel: "Kijk, hier is hij zó goedkoop dus ik wil hem ook zo goedkoop hebben". Ga dan gewoon naar de winkel wáár hij zo goedkoop is, in plaats van een andere winkel te bezoeken en te eisen dat ze de prijs aanpassen.
terechte klacht, alleen is klb een deur verderop.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het net geen topic waard.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
terechte klacht, alleen is klb een deur verderop.
Gefeliciteerd, binnenkort wordt je door 17 dolfijnen verkracht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef GGMM het volgende:
In welke context is dat een klacht?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Dimens het volgende:
Troll science...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik hem hem uit mijn DM lijst geflikkerd. Nu heeft hij geen andere opties dan dit topic verneuken om een confrontatie met mij op te zoeken. Zielig.
[..]
Oke dan ben je hier correctquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het net geen topic waard.
Kleine Klachten topic?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het net geen topic waard.
Speciaal aanbod voor een mod: 19 dolfijnen voor de prijs van 17!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zou dat eigenlijk wel willen. Dikke dolfijnencumfestquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, binnenkort wordt je door 17 dolfijnen verkracht. [ afbeelding ]
Mattiequote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ragboer het volgende:
Plastic_zak en Trollscience_____________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mc-Piel
Mono
Spaghettivreter
MarokkaanseKip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coban [ afbeelding ]
Rezania [ afbeelding ]
Dimens [ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Jammer dat het faalt bij mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ragboer het volgende:
Plastic_zak en Trollscience_____________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mc-Piel
Mono
Spaghettivreter
MarokkaanseKip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coban [ afbeelding ]
Rezania [ afbeelding ]
Dimens [ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Ragboer.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ragboer het volgende:
mc-Piel
Mono
Spaghettivreter
MarokkaanseKip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coban [ afbeelding ]
Rezania [ afbeelding ]
Ik gniffelde.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk wel willen. Dikke dolfijnencumfest
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ragboer het volgende:
mc-Piel
Mono
Spaghettivreter
MarokkaanseKip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coban [ afbeelding ]
Rezania [ afbeelding ]
En ik dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ragboer het volgende:
mc-Piel
Mono
Spaghettivreter
MarokkaanseKip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coban [ afbeelding ]
Rezania [ afbeelding ]
Dimens [ afbeelding ]
Zó oneerlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb Kip wel van de baggerlijst troon gestoten!
Ik heb het bericht gewoon gemist.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef coban het volgende:
Ws vindt dimens mij wel een stomme user. Hij negeert mij.
En daar ben je trots op?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja troll science heeft geen recht van spreken ik sta hoger in aanzien als hem.quote:
quote:
Oh toch wel.quote:
Nou, gefeliciteerd. Is die epenis weer een halve cm langer.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Oja diequote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enkel een echte fucking baas kan zo Minecraften
mijn e-cup is wel eventjes groter geworden.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd. Is die epenis weer een halve cm langer.
Neuqen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn e-cup is wel eventjes groter geworden.
Flikker op als je alleen maar komt om te rellen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja troll science heeft geen recht van spreken ik sta hoger in aanzien als hem.
http://geendiscussie.nl/
Oke gelukkig. Ik moest huilen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het bericht gewoon gemist.
Nee even serieus wat een gepeperde baas is dat!quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
Godver start ik minecraft op moet ie weer updaten
Flikker op, ook als je niet komt rellenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker op als je alleen maar komt om te rellen.
Flikker op als je alleen maar kunt huilenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker op als je alleen maar komt om te rellen.
Ik heb ook nog minecraft op m'n pc staanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
Godver start ik minecraft op moet ie weer updaten
Kom terug als je 18 bent!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flikker op als je alleen maar kunt huilen
Bazenspelquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ook nog minecraft op m'n pc staan. Echt gaar.
Oeps.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Ojee, Murp heeft me een note gegeven.
Geen ban?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Lekker aan je tepeltjes sabbelen terwijl ik met mijn handen in je krullenbol zit...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn e-cup is wel eventjes groter geworden.
En nu flikker je godverdomme op. Ik heb je geprobeerd te negeren maar je zoekt enkel confrontaties.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken want jij hebt er ook nog geen, dus dat zou erg scheef staan!
Het enige leuke aan dat spel is dat je met cheatengine dingen en aantallen kan veranderen. Kun je bijvoorbeeld 2000 TNT-blokjes in je inventaris hebben staan. Altijd dikke lag als je dat in 1 keer laat ontploffenquote:
Ze geeft jouw alleen maar een note?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Over yvonne zeker?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef mc-Piel het volgende:
Ik krijg nooit bans, alleen als ik vervelende dingen zeg over admins. Dus dat doe ik niet meer.
Onder of boven krullenbol?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker aan je tepeltjes sabbelen terwijl ik met mijn handen in je krullenbol zit...![]()
![]()
Snickers.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je bent jezelf niet als je trek hebt.
VAN WIE IS DEAZE RECLAME
Snikkersquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je bent jezelf niet als je trek hebt.
VAN WIE IS DEAZE RECLAME
VIEZEquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker aan je tepeltjes sabbelen terwijl ik met mijn handen in je krullenbol zit...![]()
![]()
Tr gemacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En nu flikker je godverdomme op. Ik heb je geprobeerd te negeren maar je zoekt enkel confrontaties.
Ik kijk ook RTL7.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hij kwam net toevallig
Voetbalquote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja nu voetbalditdat
mijn pa kijkt
Neeeee Murp het spijt me doe het nietquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
Komen mensen hier nou alleen maar heen om te bekvechten?
Het is niet aan mijquote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Neeeee Murp het spijt me doe het niet..
Ik werd er even aan herinnert door de meatspin die ervoor kwam.
Ik ben geen NSB'er dus ik zeg niet wie dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wil nog even zeggen.. dat ik van jullie hou!
Van jullie allemaal!![]()
![]()
Ik leef met je mee kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je vergeet een user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Je krijgt waarschijnlijk een ban van 48 uur, je gaat niet dood of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk een ban van 48 uur, je gaat niet dood of zo.![]()
What's the difference?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk een ban van 48 uur, je gaat niet dood of zo.![]()
oh jaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Dimens het volgende:
Bekijk het positief, ik werk toch in het weekend dus mij zie je sowieso niet de komende twee dagen.
Geen klappen? Een knuffel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is al goed, kom in mijn armen.
Ik ga toch geen meisje slaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
Geen klappen? Een knuffel?waar is dimens gebleven?
Picsquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Saisai het volgende:
zo. het werk zit er weer op. en ik heb schoenen gekocht
Saisaiquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Saisai het volgende:
Wat voorn?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Saisai het volgende:
Fuck, wij ook niet denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen ben ik er niet zo blij om
de schoenen gevonden dusquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Saisai het volgende:
ja, deze doe ik ook nog wel aan buiten werkquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de schoenen gevonden dus?
Jij zult er toch niet zijn. En ik ook niet. Kaakoperatiequote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck, wij Ik ook niet denk ik.
Voor alsnog sla ik haar niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban is ook nog voor de helft een man.
Ah, dat scheeltquote:Op donderdag 15 september 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij zult er toch niet zijn. En ik ook niet. Kaakoperatie
Vrouwen willen gelijk worden behandeld, wij moeten ze dus gewoon slaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sla jij mannen dan ook? En wie zegt dat iedere vrouw gelijk behandeld wilt worden?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen willen gelijk worden behandeld, wij moeten ze dus gewoon slaan.
Sommige users he, sommige users kicken op pijn. Wat is deze?quote:
Wat mooi.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
En nu stoppen met haten
[ afbeelding ]
Die biggetjes maken het af.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
En nu stoppen met haten
[ afbeelding ]
Alleen van jou natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sommige users he, sommige users kicken op pijn. Wat is deze?
Coooobaaan wanneer krijg ik mijn zweepslagen nou?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Als die als Orcs spelen moeten ze ook zo leven, zelfde geld voor trollen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag heb ik geconstateerd dat WoW-spelers stinken. In de collegezaal voor mij zat iemand op lappie WoW te spelen en hij stonk.
Als het moet sla ik mannen en vrouwen, ligt er aan hoe bedreigend ze zijn. Ik ga echt niet iemand slaan die zwakker dan mij is.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Sla jij mannen dan ook? En wie zegt dat iedere vrouw gelijk behandeld wilt worden?
Ik geil niet op pijn, ik geil op klapjes van jouw!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
WoWquote:Op donderdag 15 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag heb ik geconstateerd dat WoW-spelers stinken. In de collegezaal voor mij zat iemand op lappie WoW te spelen en hij stonk.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
En nu stoppen met haten
[ afbeelding ]
Niks mis met een beetje soft bondage/smquote:Op donderdag 15 september 2011 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het moet sla ik mannen en vrouwen, ligt er aan hoe bedreigend ze zijn. Ik ga echt niet iemand slaan die zwakker dan mij is.
[..]
Ik geil niet op pijn, ik geil op klapjes van jouw!
warcraft danquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Dalando het volgende:
http://fok.nl/462380
Wie maakt die keuzes
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Af en toe krijg ik wel eens een erectie wanneer ik posts van coban zie, die vol met haat staan.
Ik ruik meestal naar Axe.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik haat bijna nooit maar mensen die stinken haat ik sowieso.
HALOOO! HET IS EEN MMORPG JA :S :S :S OMEGAWDquote:
Ik kan me nog een topique herinneren zaten we met z'n 50en habbo over te nemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik denk dan, speel dan Habbo ofzo jeetje noob.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
En nu stoppen met haten
[ afbeelding ]
Oh sorryquote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HALOOO! HET IS EEN MMORPG JA :S :S :S OMEGAWD
Habbo FOK!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topique herinneren zaten we met z'n 50en habbo over te nemen.
Ja die omg.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, dan ruik ik naar Axe Temptation.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja die omg.
Ik had een x die deo gekocht alleen omdat hij lekker rook.Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je aan mij ruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |