Rustug broeder, faka met jou danG ?quote:
Rust rust nieg.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Rustug broeder, faka met jou danG ?
You're so cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kijk hoe pro ik ben in chocomelk makenIk wil er ook zo eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
kijk hoe pro ik ben in chocomelk makenwujooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja, zeg maar gedag tegen mc-Piel, die gaat even 'op vakantie'.quote:
kijk hoe pro ik ben in chocomelk makenOeh, mag ik een slokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Zijn er net 3 bazen terug gaat er weer een wegquote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zeg maar gedag tegen mc-Piel, die gaat even 'op vakantie'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]2x de link doen werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
[..]Plaatje doet het niet, dan maar zo: http://images.wikia.com/a(...)_of_Nazi_Germany.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
4 bazen. Mijn ban zit er ook op.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zijn er net 3 bazen terug gaat er weer een weg
[..]Het was een grapje. Jij bent een baas, en bazen verlink ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar jij post hier bijna nooit.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
4 bazen. Mijn ban zit er ook op.
Hahaha FAALquote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had even kunnen waarschuwen dat het een shocksite is.
Ik ken jou nietquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
4 bazen. Mijn ban zit er ook op.
Denk je nou echt dat ik elke shocksite ken of zo?quote:
kom op, meatspin is zowat een van de bekendstequote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik elke shocksite ken of zo?
oeiquote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Toen zag ik pics van coban aka lady gaga.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Ga eten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Kotsen is goed voor de lijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
als je honger hebt moet je etenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik had net honger.
Toen ging ik eten.
Toen zat ik vol.
Toen kwam ik terug.
Ik moest kotsen.
Ik heb weer honger.
Ondanks dat ik jou geen baas vind...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het was een grapje. Jij bent een baas, en bazen verlink ik niet![]()
Jullie gaan veel te hard voor mij...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar jij post hier bijna nooit.
Waarom nietquote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik jou geen baas vind...
Thanks!
Ik kende hem nog niet, nu wel helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kom op, meatspin is zowat een van de bekendste
ik heb net gegetenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
Ik heb weer alle kots opgedronken.
Omdat jij me altijd semi-naziedquote:
Kom maar tussen 2:00 en 15:00 doordeweeks terug, dan is het hier rustig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Daaps het volgende:
[..]
Jullie gaan veel te hard voor mij...
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
Ga pics van coban aka lady gaga kijken.quote:
Meid, zo val je toch nooit af.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
Weet je ook wat lekker is. Rauwe eieren opeten en dat weer uitkotsen en dan dat opbakken en dan weer opeten. Dat maagzuur erbij maakt het lekker pittigquote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
Grapje.
De FOK!-knokploeg is al opgeroepen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die ruzie zoeken met Piel hebben ruzie met mij.
Anders kom ik wel ff langs met m'n homeboys uit Keiland.
Begrepen?
Repeat for infinit food, problem?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ga pics van coban aka lady gaga kijken.
Ga kotsen.
Ga opdrinken.
Profit.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker is. Rauwe eieren opeten en dat weer uitkotsen en dan dat opbakken en dan weer opeten. Dat maagzuur erbij maakt het lekker pittig
Ik heb anders nog geen PM gehad..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
De FOK!-knokploeg is al opgeroepen?
Gatverrrr! Maar jij was toch ook diegene in dat topic dat we allebei onze nagels bewaarden in potje en opaten?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je ook wat lekker is. Rauwe eieren opeten en dat weer uitkotsen en dan dat opbakken en dan weer opeten. Dat maagzuur erbij maakt het lekker pittig
waaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Gatverrrr! Maar jij was toch ook diegene in dat topic dat we allebei onze nagels bewaarden in potje en opaten?
gwn tabasco of sambal werkt ook wel opzichquote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het gelijk weggeklikt, langer dan 1 seconde kon ik het niet meer aanzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
SV, was porkspin nog een beetje weg te krijgen ofniet?
Oh, dat kan ik niet eens meer herinneren.. Ik post een beetje te vaak van dit soort rare dingenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Gatverrrr! Maar jij was toch ook diegene in dat topic dat we allebei onze nagels bewaarden in potje en opaten?
Nee, want dat kost geld. Maagzuur is gratis.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
gwn tabasco of sambal werkt ook wel opzich
Niks is gratis.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, want dat kost geld. Maagzuur is gratis.
tenzij gratis krijgen of ophalen of vinden enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, want dat kost geld. Maagzuur is gratis.
Ja ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet eens meer herinneren.. Ik post een beetje te vaak van dit soort rare dingen
Jij hebt met iedereen een band, ondertussen is iedereen die ook maar één keer in UDOWU heeft gepost een 'mattie 4 life'.quote:
Heul wel. Jouw moeder bijvoorbeeld.quote:
Heb je het nou over het maagzuur of over de tabasco?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
tenzij gratis krijgen of ophalen of vinden enzo
2 theelepels graagquote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Ik geef gratis maagzuur weg. Wie wilt?
tabascoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul wel. Jouw moeder bijvoorbeeld.![]()
[..]
Heb je het nou over het maagzuur of over de tabasco?
Qua bier drinken kan ik jou inderdaad niet aan. Jij bent gewoon een beest, een bierzwijn, een pilsbeer. Jij leeft op de goudgele rakkers. Anonieme Alcoholisten en Jellinek weten niet wat ze met je aanmoeten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Monopoly het volgende:
Ragboer denkt dat hij mij aankan_!
Samen pils happen binnenkort ouwe utregter
succes met doesjenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even de wc-eend voeren en daarna douchen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Qua bier drinken kan ik jou inderdaad niet aan. Jij bent gewoon een beest, een bierzwijn, een pilsbeer. Jij leeft op de goudgele rakkers. Anonieme Alcoholisten en Jellinek weten niet wat ze met je aanmoeten.
Uhm, succes denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even de wc-eend voeren en daarna douchen.
Ik haat Trollscience, en dat weet hij.quote:
En ik haat hem. Wat perfectquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik haat Trollscience, en dat weet hij.
Ik wens hem een lekker koud glas geconcentreerd zoutzuur toe.
quote:
Gelukkig denken we hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat ie mooi wegblijft met z'n irritante gedrag.
Kots even in een glas en zet dat glas in de koelkast, uurtje wachten en voilá.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik haat Trollscience, en dat weet hij.
Ik wens hem een lekker koud glas geconcentreerd zoutzuur toe.
Ik ook, ga alsjeblieft weg!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige users een topic geheel verpesten.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige users een topic geheel verpesten.
Niet!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt met iedereen een band, ondertussen is iedereen die ook maar één keer in UDOWU heeft gepost een 'mattie 4 life'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |