quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
Je mag je woede wel afreageren op mijn blote billetjes met een spatel als dat helpt hoor Etsu![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
Je mag je woede wel afreageren op mijn blote billetjes met een spatel als dat helpt hoor Etsu![]()
vannacht nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef fh101 het volgende:
Bluh, heb nu 6 tussenuren.. I'm bored!
Ooooh, zo herkenbaarquote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen van SES SC, ik neem aan dat er onder jullie ook een aantal eerstejaars zitten die net van de middelbare afkomen.
Wat vinden jullie hiervan? Bekend probleem?
Overstap middelbare school - universiteit
Ik zit nu een week op WO en denk nu al aan de overstap naar het HBO. En dat terwijl ik een gymnasiumdiploma hebquote:
Gewoon ff doorzetten, overstappen kan altijd nog.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zit nu een week op WO en denk nu al aan de overstap naar het HBO. En dat terwijl ik een gymnasiumdiploma heb![]()
Maargoed, ik geef nog niet op.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Kaasrol het volgende:
nu..? Dan zit je tot middernacht op school...
Jup, ik zit in Canadaquote:
Klopt, maar die V van het VWO mogen ze van mij schrappen, wat een bullshit. Dan komt er wel WO te staan, wat ook nergens op slaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten, overstappen kan altijd nog.
Hahaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Klopt, maar die V van het VWO mogen ze van mij schrappen, wat een bullshit. Dan komt er wel WO te staan, wat ook nergens op slaat.
Er waren momenten deze week dat ik gewenst had, dat ik dat had gedaan.quote:
ROC'squote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Er waren momenten deze week dat ik gewenst had, dat ik dat had gedaan.
Vrienden van mij gaan 3x per week naar het ROC voor 2 uurtjes, werken de rest van de werkdagen en chillen voor de rest fulltime met het geld dat ze verdiend hebben.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
ROC'sEn dan als je een diploma hebt zien dat je moeilijk werk kan vinden.
Met ROC bedoel ik VAVO hequote:
Ik kan je vertellen dat het verveelt. Ik verveel me de kanker en wil studeren, heb afgelopen jaren hard moeten werken en nu hoef ik plots niets meer te doenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Er waren momenten deze week dat ik gewenst had, dat ik dat had gedaan.
Vrienden van mij gaan 3x per week naar het ROC voor 2 uurtjes, werken de rest van de werkdagen en chillen voor de rest fulltime met het geld dat ze verdiend hebben.
Mensen als jou zijn geschikt voor de uni. Die willen graag dingen leren die ze interessant vinden. Mensen als ik zijn de afgelopen jaren gewoon gedemotiveerd geraakt voor school en helemaal niet goed voorbereid voor de uni.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het verveelt. Ik verveel me de kanker en wil studeren, heb afgelopen jaren hard moeten werken en nu hoef ik plots niets meer te doen
Dus wees blij dat je studeert, nu leer je iets wat je leuk vindt.
Met kanker scheldenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het verveelt. Ik verveel me de kanker en wil studeren, heb afgelopen jaren hard moeten werken en nu hoef ik plots niets meer te doen
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Goed vegen, dan krijg je de laatste druppels ook nog wel weg.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Goed vegen, dan krijg je de laatste druppels ook nog wel weg.
Middelbare school mentaliteitquote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Kaasrol het volgende:
10?
Had je het beter alvast klaar kunnen leggen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
<!DOCTYPE html>
<html lang="nl">
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Dit is opdracht 28</title>
</head>
<body>
<form>
<input type="text" name="naam1" value="">
<br>
<input type="tekst" name="naam2" value="">
<br>
<input type="tekst" name="naam3" value="">
<br>
<br>
<input type="button" value="Voeg samen" onClick="alert('Hallo '+naam1.value +naam2.value +naam3.value)">
</form>
</body>
</html>
als je dit intypt, enzo, en bij die vakjes drie willekeurige namen intypt, bv Nick is gek
en op voeg samen drukt, dan krijg je 'Nickisgek', hoe krijg je die spaties ertussen?
1 |
rustig aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want een normaal mens typt geen spaties
dat is dus die spatie, maar daar is een bepaalde code voorquote:
IK HEB EEN KWARTIER NAAR GEKEKEN EN VAN ALLES GEPRUTST MAAR HET LUKT NEIT EN DE LERAAR IS ZIEK OMGquote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef xCore het volgende:
[..]
dat is dus die spatie, maar daar is een bepaalde code voor
doe nou is rustig kutje.
Niet zo snel, dat snapt 'ie niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef Kaasrol het volgende:
Je moet achter de eerste en tweede naam een spatie doen. Of zo:
<input type="button" value="Voeg samen" onClick="alert('Hallo '+naam1.value + " " + naam2.value + " " + naam3.value)">
quote:
quote:
Insert huillachemoticonquote:
Daar begint het wel op te lijken ja. Enorm grieprooster.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar is R_R eigenlijk? Die doet toch avondschool op de uni?
blijkbaar klopt het wel, want het staat in het boekquote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef Kaasrol het volgende:
Overigens klopt dit ook niet:
<input type="text" name="naam1" value="">
<br>
<input type="tekst" name="naam2" value="">
<br>
<input type="tekst" name="naam3" value="">
Of het moet tekst zijn, of text.
En hoe het nu zit weet ik niet, ik heb nog niks gedaan met java in html of dat soort ongein.
niks, als ik op 'voeg samen' druk, dan gebeurt er niks terwijl ik eerst een pop-up kreeg maar dan zonder spatiesquote:
Al ga je nou eens hierheen:quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks, als ik op 'voeg samen' druk, dan gebeurt er niks terwijl ik eerst een pop-up kreeg maar dan zonder spaties
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken ja. Enorm grieprooster.
Achja, nu lekker uitgeput op de bank liggen en naar House kijken, heeft ook zo z'n charme.
Errors found while checking this document as HTML5!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Al ga je nou eens hierheen:
http://validator.w3.org/#validate_by_upload
wil ik ook niet worden, ik wil criminoloog worden verdommequote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef xCore het volgende:
etsu, met jouw houding wordt je nooit een ICT'er
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | import java.awt. *; import java.awt.event. *; import javax.swing. *; public class MyFrame extends JFrame implements ActionListener { private JPanel p; private JButton b; public MyFrame() { setLayout(new FlowLayout()); p = new JPanel(); p.setPreferredSize(new Dimension(800,800)); p.setBackground(Color.YELLOW); add(p); b = new JButton("HOI IK BEN EEN KNOP HIHIHAHAHOHO"); add(b); b.addActionListener(this); setSize(1000, 1000); setVisible(true); setDefaultCloseOperation(EXIT_ON_CLOSE); } public void actionPerformed(ActionEvent event) { Graphics g = p.getGraphics(); g.drawLine(300, 0, 300, 300); g.drawLine(500, 0, 500, 300); g.drawOval(300, 300, 300, 600); } } |
blijkbaar doe je het niet goed als je het hier moet vragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
ik heb geen idee jongen, ik doe maar wat in het boek staat
Voor wat we nu hebben gehad wel ja, UI is best makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef xCore het volgende:
Kaasrol, snap jij java wel volledig?
HET WAS EEN ZELF DOE OPDRACHT EN DAARBIJ MOEST JE ZELF ZO'N DING IN ELKAAR GAAN TYPEN EN EN HET MOEST ERUIT KOMEN ZOALS OP DAT PLAATJE ERUIT ZAG EN DAT LUKTE BEHALVE DIE SPATIES OKquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef xCore het volgende:
[..]
blijkbaar doe je het niet goed als je het hier moet vragen.
Ik heb een opdracht, maar het laatste gedeelte kom ik niet uit, en het is geen UI trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor wat we nu hebben gehad wel ja, UI is best makkelijk
Jij?
relax bitchquote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET WAS EEN ZELF DOE OPDRACHT EN DAARBIJ MOEST JE ZELF ZO'N DING IN ELKAAR GAAN TYPEN EN EN HET MOEST ERUIT KOMEN ZOALS OP DAT PLAATJE ERUIT ZAG EN DAT LUKTE BEHALVE DIE SPATIES OK
Zeker dat het geen javascript was?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
en een bladzijde voor die opdracht ging over java, dus het zal ongetwijfeld java zijn
Maar jij doet uni toch? Dat is wel wat lastiger denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb een opdracht, maar het laatste gedeelte kom ik niet uit, en het is geen UI trouwens.
ja, dat was het.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Zeker dat het geen javascript was?
We hebben nu een tweede opdracht, (volledig in het engelsquote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar jij doet uni toch? Dat is wel wat lastiger denk ik.
Zal ik je de opdracht ff DM'en?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
Maar waar kom je dan niet uit ikskoor?
Als het past in een DM, sure.quote:
Dat niet, ik stuur de link van de PDF wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef Kaasrol het volgende:
ENGELS
Was mijn hele opleiding maar in het Engels
[..]
Als het past in een DM, sure.
Ikquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef Kaasrol het volgende:
Erover beginnen
Middelbare school
Jij
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
middelbare school
acht fijne jaren
studeren
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op NGTquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij zonodig zeggen met je NGT profiel.
Het is NT&NG kutquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij zonodig zeggen met je NGT profiel.
precies, ik heet niet voor niets etsuquote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Want jouw mening is belangrijker?
Ik heb al een halfuur gedaan over het begrijpen/lezen van de opdrachtquote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef Kaasrol het volgende:
Nope, sorry maar daar snap ik ook geen drol van.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
ik durf te wedden dat ik hem in mn eentje kan oplossen
Dat oplossen kom ik meestal nog wel uit, als ik weet wat de bedoeling is. Behalve bij het laatste gedeelte.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef Kaasrol het volgende:
O, dat snapte ik dan wel weer gelijk. Maar hoe het zou moeten geen flauw idee.
gewoon invullen: Geen oplossing mogelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef xCore het volgende:
[..]
[..]
Dat oplossen kom ik meestal nog wel uit, als ik weet wat de bedoeling is. Behalve bij het laatste gedeelte.
Ik moet mijn bestanden uploaden, die worden dan gecontroleerd, en als mijn input/output niet gelijk is aan die website is het een '0'quote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon invullen: Geen oplossing mogelijk.
simpel, heb je er toch iets van gesnapt en trek je een conclusie dat het gewoon niet oplosbaar is.
op de middelbare school zou je een 1 krijgen, en dan de middelbare bashenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moet mijn bestanden uploaden, die worden dan gecontroleerd, en als mijn input/output niet gelijk is aan die website is het een '0'
Deadline is vanavond 12uur. Maar ach, ik heb 6 van de 10 testen goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef Kaasrol het volgende:
Mail je leraar, zeg dat je het niet snapt.
WAAR LOOP IK DAN TE BASHEN JONGENquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
op de middelbare school zou je een 1 krijgen, en dan de middelbare bashen
jij
in je hoofdquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Deadline is vanavond 12uur. Maar ach, ik heb 6 van de 10 testen goed.
[..]
WAAR LOOP IK DAN TE BASHEN JONGEN
Ik studeer computer science kuthoofd, programmeren is maar 1 van de 3 vakken dit kwartaal.quote:
5,- euro / maand betalenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef Kaasrol het volgende:
NEE IK HEB OP EEN SPOTIFY AD GEKLIKT EN IK KRIJG HEM NIET WEG GVDVDGGVDG
Nou vrienden van mij die op het ROC zitten, vertellen mij wel de hele tijd wat een chill jaar dit wel niet is dit dat. Dat jij een instelling hebt dat je het liefst zo snel mogelijk naar de uni wil, is alleen maar gunstig voor jou op lange termijn. En andersom is de instelling van mijn vrienden nadelig op lange termijn voor hun.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
Ik zeur niet, ik vertel enkel de feiten en reageer op iemand die beweert dat we het zo leuk oid hebben.
Impliceren dat de fout dan altijd bij mij ligt.quote:
ik had tegen kaasrol misselijkmakend mannetjequote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik studeer computer science kuthoofd, programmeren is maar 1 van de 3 vakken dit kwartaal.
Etsu heeft geen vrienden, daarom is het een kut jaar voor 'm.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou vrienden van mij die op het ROC zitten, vertellen mij wel de hele tijd wat een chill jaar dit wel niet is dit dat. Dat jij een instelling hebt dat je het liefst zo snel mogelijk naar de uni wil, is alleen maar gunstig voor jou op lange termijn. En andersom is de instelling van mijn vrienden nadelig op lange termijn voor hun.
Je bent nog steeds een kuthoofdquote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had tegen kaasrol misselijkmakend mannetje
Ga ik ook zeker doen als ik eenmaal mijn stufi krijg. Word er helemaal gek vanquote:
ik heb jou tochquote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu heeft geen vrienden, daarom is het een kut jaar voor 'm.
Wanneer komt dat eigenlijk? Je krijgt de eerste keer toch van 3/4 maanden tegelijk?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen als ik eenmaal mijn stufi krijg. Word er helemaal gek van
mijn hoofd is sexy, vraag maar aan kaasrol, die heeft mij gespot in t echtquote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Je bent een kut hoofd, of je ook een kuthoofd hebt weet ik niet.
24 oktober krijg ik 318, 24 november 318, 24 december 318 en voor het jaar daarna weet ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Wanneer komt dat eigenlijk? Je krijgt de eerste keer toch van 3/4 maanden tegelijk?
Pics hoef ik niet te zien,quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn hoofd is sexy, vraag maar aan kaasrol, die heeft mij gespot in t echt
Jij bent uitwonend?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
24 oktober krijg ik 318, 24 november 318, 24 december 318 en voor het jaar daarna weet ik niet.
Ga ze toch niet opzoeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat ergens in een van de oude sc's
Nee. Vader kan niet werken want is ziek remember.quote:
Oh, wist ik niet. Dat wordt toch bepaald aan de hand van de inkomens van de ouder(s) ?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee. Vader kan niet werken want is ziek remember.
of een kamer van 401 ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Als je een kamer hebt van 400/maand niet
ik mag het houden, omdat ik een kuthoofd benquote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef xCore het volgende:
Ik krijg trouwens niks van mijn stufi te zien, mag het gelijk weer inleveren
Doe voor mij dan ff een kamer van 15+ m2, in Eindhoven centrum, op zo'n 5 min van de TU?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu heeft geen vrienden, daarom is het een kut jaar voor 'm.
Daarom vraag ik toch ook of dat het bedrag wat 'ie nu krijgt niet vele malen meer is dan wat zijn ouders vroeger kregen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
tuurlijk niet, hij is 18, kinderbijslag vervalt
jij snapt hetquote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]![]()
Teveel tijd doorgebracht op dit forum en daarom in sociaal verval geraakt?
Verval? Hoezo. Zover ik weet is hij sociaal gewoon niet zo sterk. En laat 'ie zijn e-vagina groeien op het grote boze interwebs.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]![]()
Teveel tijd doorgebracht op dit forum en daarom in sociaal verval geraakt?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Verval? Hoezo. Zover ik weet is hij sociaal gewoon niet zo sterk. En laat 'ie zijn e-vagina groeien op het grote boze interwebs.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef xCore het volgende:
Maar, jij krijgt nou toch veel meer als de kinderbijslag die je vroeger kreeg?
Inside humor?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Verval? Hoezo. Zover ik weet is hij sociaal gewoon niet zo sterk. En laat 'ie zijn e-vagina groeien op het grote boze interwebs.
eng hequote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jeetje, je ppd begint op die van mij te lijken
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
oke, etsu is gewoon een mongool is de samenvatting?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
oke, etsu is gewoon een mongool is de samenvatting?
quote:
lieve woorden, sterkte teksten, ik mag jou welquote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
etsu is liev, ga ergens anders haten
Ik ken die hele vent niet, ik vroeg het gewoon aan x-corequote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
etsu is liev, ga ergens anders haten
nee hoor, ik ben immers altijd boosquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vanwaar de TT eigenlijk, heb ik weet iets gemist?
Etsu heeft zijn maandelijkse feestje ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vanwaar de TT eigenlijk, heb ik weet iets gemist?
Het is dat je UI veel goed maakt trouwensquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ken die hele vent niet, ik vroeg het gewoon aan x-core
ik herken je naam wel ergens van, weet alleen niet meer waarvan :squote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ken die hele vent niet, ik vroeg het gewoon aan x-core
exa duhquote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik herken je naam wel ergens van, weet alleen niet meer waarvan :s
Waar heb jij tijdens de EXA periode gezeten?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik herken je naam wel ergens van, weet alleen niet meer waarvan :s
Zal wel niet zo'n groot lijstje zijn of wel?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
ik vind koekjestrommel1 best lief eigenlijk, zal ik hem toevoegen aan mijn te-respecteren-lijstje?
precies, er staan drie mensen opquote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Zal wel niet zo'n groot lijstje zijn of wel?
heb je dat lijstje zelf geprogrammeerd ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef xCore het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=week
Wie staat er bovenaan?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Klinkerbotsing
Etsu
xCore
Heroinjunk
Joosterd
Kaasrol
o43blondiee
henkie-gek
Rellende_Rotscholier
editoor
john2406
Water123
Ritmo
JanPiraat
Dastan
333
xaban06
tdrone
Dimens
ElisaB
Ezell
SpermaDonor
GodZZila
Zondaar313
JustinK
Probably_on_pcp
Pietverdriet
tomaat52
samthegreat5
remlof
Dubbeldrank
Haplo
Symphonic
igi0n
Olment
DannyDeko
nikky
PureShadow
kitty_hello
ayumu
yorP
T42
SirShagalot
Garbageman
Diemux
z80
SoDimmetje
Neo_
Prof_Hoax
Flitskikker
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je dat lijstje zelf geprogrammeerd ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DASTAN![]()
![]()
sowieso, maar ach, eens moest het afgelopen zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens
Ik mis de EXA tijd waar we 3 topics per uur volbaggerden, en door gingen tot 3 uur.
Hoezo, wat heb ik bij jou fout gedaan dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Het is dat je UI veel goed maakt trouwens
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Etsu
Ezell
jordyqwerty
Water123
Klinkerbotsing
Heroinjunk
Dastan
Flitskikker
yosander
Joosterd
koekjestrommel1
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
emzor1994
Keauning
ThaTim
xCore
Snuf.
Pino112
leeell
strontboer
DidoCarthago
samthegreat5
Kutstudent
Trollface.
Gideon_92
motorbloempje
Koffiebeaun.
Gitaarmat
Citizen_Kane
-tape-
AchmedJan
Renesite
Chai
Corkscrew
computerprobleem
R4m0n_46
luukieboy2
tdrone
Klinkerzusje
BaasD
TMartina
JustRocking
Scytec
Internepper
Beatles
LeaderRoel
Proletariaat
Prulez
Mr.DD
die ga ik in mn sign plaatsenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
exa-sletje for life jeweet
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Alle soorten bier.
Proef je eigenlijk wel verschil?
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Walgelijk gewoon. Bier consumeren. Alsof je niks anders te doen hebt.
Oh, je ballen zijn eindelijk naar beneden gezakt?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
OUD ODUODUSODUOSDUODUOUDOUDOUDddddddd oud verleden tijd
Je moeder, die is oud.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
OUD ODUODUSODUOSDUODUOUDOUDOUDddddddd oud verleden tijd
zo koud was het niequote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Oh, je ballen zijn eindelijk naar beneden gezakt?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze is pas 44, dus zo oud is ze niet
Succes!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ga douchen, later homies
quote:
quote:Op te leveren opdrachten voor SLO wekelijks binnen 24 uur na de les plaatsen in je ePortfolio/MySite.
Ga is aan je buren doorgeven dat ze de boel beveiligen. Dan zit je halve buurt zonder netwerkquote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef Kaasrol het volgende:
Nee, wisselen naar het netwerk van de buren
Waarom zit je dan niet altijd op hun netwerk?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Kaasrol het volgende:
Mooi niet, hun downloadsnelheid is hoger dan de onze.![]()
Maar als ik het huis uit ga verander ik wel snel even hun wachtwoord
dag dagquote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
maaarrr ik ben er ook vandoor, doei.
Hallee.quote:
Ga een potje hartenjagen. Werkt altijd.quote:
Beide.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Water123 het volgende:
Zal ik een eitje bakken of een tosti maken?
Doe ei op de tosti.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Water123 het volgende:
beidequote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Water123 het volgende:
Ik heb hier veel te veel in huis, morgen moet ik van alles weggooien voor ik naar huis gaquote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
ik heb honger maar we hebben niks in huis
valt mee hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Water123 het volgende:
Ja alles is goed Etsu en met jou? Ik verveel me wel behoorlijk hier in mn eentje![]()
Een ei op een tosti?Ik heb al besloten om een tosti te maken
Mocht je toevallig via Eindhoven Cs of Den Bosch Cs komen, ik heb 's middags ook wel zin in een tostiquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb hier veel te veel in huis, morgen moet ik van alles weggooien voor ik naar huis ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |