Je kunt wel een prepaid creditcard nemen bij 3vcash.nlquote:We accept UK-based only Maestro and Solo cards.
Interestingquote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef swollywood het volgende:
Nee.
[..]
Je kunt wel een prepaid creditcard nemen bij 3vcash.nl
Geldt dit alleen als je nog tegoed hebt staan op de prepaid kaart? Dat kan ik namelijk zo even niet terugvinden.quote:Vanaf 60 dagen na de vervaldatum van de prepaid VISA card wordt er ¤1,00 per maand aan administratiekosten ingehouden.
Alleen als er nog tegoed op staat. als ie leeg is, kunnen ze er ook niks van inhouden.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ja weet ik veelwerk nooit met die rommel
[..]
Geldt dit alleen als je nog tegoed hebt staan op de prepaid kaart? Dat kan ik namelijk zo even niet terugvinden.
nee dus je moet gewoon onderstaand hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben op koopjesjacht en nu ben ik uitgekomen op het Engelse amazon
Echter accepteert men daar alleen maar creditcards waarvan ik niet in het bezit ben
Nu is er wel een betaaloptie op amazon die 'creditcard: solo/maestro' heet, en op mijn bankpas van de ING staat ook zo'n maestro logootje. Betekend dit dat ik gewoon de gegevens van mijn betaalpas kan invoeren?
Amazon UK accepteert geen Paypal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
[..]
nee dus je moet gewoon onderstaand hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat alle studenten toch een standaard cc hadden?
tip. wirecard![]()
quote:Payment Options & VAT
You can pay by:
• Credit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard and American Express credit cards.
• Debit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard and American Express debit cards. We accept UK-based only Maestro and Solo cards.
• Pre-paid payment cards: We accept Visa, MasterCard and American Express pre-paid cards.
Amazon.co.uk Gift Certificates
We do not accept:
• cheques or postal orders
• Eurocheques
• cash in any currency
• book tokens
• purchase orders
• international wire transfers
• direct debit
• PayPal
3vcash werkt op elke site die VISA accepteert, dus ook bij A&F.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:48 schreef EL_Presidente het volgende:
tvp wil ook een aankoop doen zonder CC.. werkt 3vcash.nl ook voor de Abercrombie&Fitch site??
thanksquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
3vcash werkt op elke site die VISA accepteert, dus ook bij A&F.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |