yeeeeeeh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
dan kun je je lol wel op!quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Skeletor het volgende:
Ik leef nog hoor, maar ik heb heel wat afl. in te halen ivm werk
chiliquote:Op maandag 19 september 2011 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha ja inderdaad!!
Maar die jankstukken van Lily-Molly-Bob-Kim had ik wel willen kunnen skippen... Pff.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Net de aflevering van vrijdagavond gekeken.
Jack.![]()
![]()
"Jij en de kids zijn mijn prioriteit." Ahum ahum.
Gabriel.Zo'n grote mond tegen je baas en Carly die het toch steeds voor je opneemt.
Liberty.![]()
Rocco.
![]()
Die hele Cicconefamilie.
![]()
![]()
Slim zijn ze niet.
En Liberty smakt.
Dat screenshot op RTL Gemist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Miam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be sure to wear some flowers in your hair
quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Net de aflevering van vrijdagavond gekeken.
Jack.![]()
![]()
"Jij en de kids zijn mijn prioriteit." Ahum ahum.
Gabriel.Zo'n grote mond tegen je baas en Carly die het toch steeds voor je opneemt.
Liberty.![]()
Rocco.
![]()
Die hele Cicconefamilie.
![]()
![]()
Slim zijn ze niet.
En Liberty smakt.
Dat screenshot op RTL Gemist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |