Binnen 2 weken snap je alles. Dat is bij alle soaps zoquote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar het begon zo maar ergens ? Of wel vanaf afl 1 ? Ik heb er nu nog geen zin in, om dat nu ook te gaan volgen
Aflevering 1 is uit 1973.quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar het begon zo maar ergens ? Of wel vanaf afl 1 ? Ik heb er nu nog geen zin in, om dat nu ook te gaan volgen
Het heeft eerder uitgezonden in Nederland. Toen ik nog op de middelbare school zat (ongeveer 12 jaar geleden), zag ik het weleens in de ochtend (tegen 11 uur ongeveer op SBS6)quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aflevering 1 is uit 1973.We zijn hier begonnen met de uitzendingen van begin februari 2009.
o haha ja dat valt niet in te halenquote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aflevering 1 is uit 1973.We zijn hier begonnen met de uitzendingen van begin februari 2009.
Je lacht ons toch niet uit hequote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij hier. Ik heb mijn eigen soap hier.![]()
![]()
Ik zou niet durven.quote:
En Phyllis daartussen..quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep. Dan wordt het Nick + Sharon i.p.v. Jack + Carly
Hysterische ava heb jequote:Op dinsdag 20 september 2011 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ga eens eastenders kijken. Soap zoals soap bedoeld is
??quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Janet![]()
![]()
![]()
En waarom heeft hoe-heet-ze-die-zus-van-Janet haar nog niet ingelicht over dat telefoongesprek dat ze haar vader heeft horen doen?
Een paar afleveringen geleden (1 of 2?)quote:
o dat heb ik gemist dan denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Een paar afleveringen geleden (1 of 2?)
In Old Town hoorde zij per ongeluk toch een telefoongesprek wat Rocco voerde??
Ik bedoel Terri. En dat daar verder (nog) niks mee gedaan is, verbaast me.
Nope, de vader van Jennifer is Darryl Crawfordquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat is Lucy. Jennifer is van Hal en Babs
Ik dacht ook nog toen ik het typte, voor zover ik weet, maar aangezien bijna niemands vader of moeder ook de biologische vader/moeder is, verbaast mij dit nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, de vader van Jennifer is Darryl Crawford
Een grote gangbang daaroquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog toen ik het typte, voor zover ik weet, maar aangezien bijna niemands vader of moeder ook de biologische vader/moeder is, verbaast mij dit niet
tof dat je dit weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
w00t, dat je dat nog weet enzo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ow ja inderdaad! Helemaal vergeten! Damn , jij hebt nog een goede geheugenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Miam het volgende:
Great, televisie doet het hier al de hele avond niet![]()
vrees voor het ergste
ik ga niet lopen wachten totdat ie het doet, kijk de aflevering morgen wel terug.
mehhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |