Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Axia het volgende:
Jack moet natuurlijk weer Carly de schuld de geven.
Ze voegen wat toe: irritatie.quote:
Jennifer is toch de zus van Bryant ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds walgelijk dat Craig de schuld kreeg van zijn dood.
Bryant ging rijden terwijl hij kwaad was en het was een ongeluk. Als er al iemand schuldig zou zijn, is het Jennifer wel. Zij had hem bedrogen en daarom was hij zo kwaad.
Craig had zijn zoon verloren en daarbij werd hij ook nog eens onterecht beschuldigd van "moord" op zijn zoon.
Nee dat is Lucy. Jennifer is van Hal en Babsquote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jennifer is toch de zus van Bryant ?
Nee Jennifer is de ex van Craig en moeder van dingetje, die rooie. Haar ouders zijn Hal en Barbara.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jennifer is toch de zus van Bryant ?
O god ja is ook zo !quote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat is Lucy. Jennifer is van Hal en Babs
Dingetje = Johnnyquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Jennifer is de ex van Craig en moeder van dingetje, die rooie. Haar ouders zijn Hal en Barbara.
Vertrokken nadat Craig haar niet wou vergeven dat ze Johnny aan Dusty wou geven. En terecht.quote:
Ojaquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vertrokken nadat Craig haar niet wou vergeven dat ze Johnny aan Dusty wou geven. En terecht.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack en Janet mogen samen met Katie, Chris, Noah en Lily naar een onbewoond eiland vertrekken.
Zonder camera's graag.
Vergeet Liberty niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack en Janet mogen samen met Katie, Chris, Noah en Lily naar een onbewoond eiland vertrekken.
Zonder camera's graag.
Yep. Dan wordt het Nick + Sharon i.p.v. Jack + Carlyquote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
Moeten we straks overgaan naar the young and the restless ?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OjaIk heb alles wel gezien, maar kan het niet allemaal zo onthouden, sjapooooo
Dat is 100 keer zo leuk.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
Moeten we straks overgaan naar the young and the restless ?
Maar het begon zo maar ergens ? Of wel vanaf afl 1 ? Ik heb er nu nog geen zin in, om dat nu ook te gaan volgenquote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is 100 keer zo leuk.
Alleen heb je daar ook een vervelende Lily. Nouja, een oersaaie eigenlijk.
Ik kom niet meer bij hier. Ik heb mijn eigen soap hier.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze voegen wat toe: irritatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |