Zul je je wel weer aanvullend tegen moeten verzekeren. Netzoals fysio want die gaat pas vanaf de 20ste behandeling vergoedt wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou lekker dan![]()
Ik ga maar een krantenwijk regelen voor manlief, ken net voor hij naar zijn werk gaat
Alleen als je het heel lief vraag, en dan nog doe ik alleen maar alsofquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry
Baloe stak zo in ene die straat achter ons over, die drukke. Moest MM tussen hem en de auto inspringen. En dan nog niet fatsoenlijk straffen ook
Ja, want jij houdt wel van jonge poesjesquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen als je het heel lief vraag, en dan nog doe ik alleen maar alsof. Ik zou liever met je kittens spelen
Een paar maanden geleden heb ik een foto van mezelf geplaatst, in leren pakquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
Hoe weet je nou dat het Barbaaf was, had hij zich eerst voorgesteldwant je weet toch niet hoe hij eruit ziet.
Jaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zul je je wel weer aanvullend tegen moeten verzekeren. Netzoals fysio want die gaat pas vanaf de 20ste behandeling vergoedt worden
Use the force Baafquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik een foto van mezelf geplaatst, in leren pak
soms wel, soms niet. Maar Mike stond bij het zebra en Baloe zag een hondje aan de overkant en vliegt zo de straat over. Dus Mike keihard " BALOE STOPPEN!" Gaat die domme kneuzenhond midden op straat staan. En blijft hij staan. En Mike trekt hem dan enkel aan zijn ketting mee en geeft hem een half u later etenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]Wil hij niet luisteren dan als je roept?
Geen idee maar ik wist het gewoonquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen als je het heel lief vraag, en dan nog doe ik alleen maar alsof. Ik zou liever met je kittens spelen
Die heb ik gemist dan , damnquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik een foto van mezelf geplaatst, in leren pak
Ik zal 'm even opzoeken, kan Oognip kijken of ik het echt wasquote:
Ja maar hij moest toch stoppen van MM, dus hij luisterde wel, dus eigenlijk is MM het schuld , hij had moeten roepen BALOE KOM HIERquote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
soms wel, soms niet. Maar Mike stond bij het zebra en Baloe zag een hondje aan de overkant en vliegt zo de straat over. Dus Mike keihard " BALOE STOPPEN!" Gaat die domme kneuzenhond midden op straat staan. En blijft hij staan. En Mike trekt hem dan enkel aan zijn ketting mee en geeft hem een half u later eten
Ja nee, goeie aanpak
Jup, klopt. 12 euro meer per jaar sowieso en de toeslag gaat idd lager worden. Ligt een hele hoop aan je inkomen. Ik geloof dat gezinnen met een modaal inkomen er 160 euro op achteruit gaan en met een minimum inkomen ga je er 40 euro op achteruit.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik hoorde vanmiddag dat volgend jaar de premie hoger wordt, EN de toeslag lager
quote:Stoppen met roken, dieetadvisering, vijf extra behandelingen fysiotherapie, maagzuurremmers exclusief chronisch gebruik zitten niet langer in het basispakket. Verder is ruimte gecreëerd bij de farmaceutische hulp. Bij de langdurige zorg wordt de keuzemogelijkheid voor het pgb beperkt tot verblijfsgeïndiceerden. Tot slot wordt de Wtcg (Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten) inkomensafhankelijk gemaakt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, je bent een bikkel
[..]Je zou het niet zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik denk dat het me ook niet meer boeit als ik dood benquote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jammer, want als jij binnenkort verkracht en vermoord wordt heb je geen idee wie het was
Hij mag uberhaupt niet oversteken zonder "ga maar"quote:Op donderdag 15 september 2011 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar hij moest toch stoppen van MM, dus hij luisterde wel, dus eigenlijk is MM het schuld , hij had moeten roepen BALOE KOM HIER
En het eigen risico gaat 40 euro omhoog dus dankun je ook gelijk in het begin van het jaar al 210 euro stortenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, klopt. 12 euro meer per jaar sowieso en de toeslag gaat idd lager worden. Ligt een hele hoop aan je inkomen. Ik geloof dat gezinnen met een modaal inkomen er 160 euro op achteruit gaan en met een minimum inkomen ga je er 40 euro op achteruit.
ooh en :
[..]
Nou je ziet er heul niet gevaarlijk uit hoor, maar ja Oognip is nog jong en niet veel gewend misschienquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
Let the nightmares continue![]()
[ afbeelding ]
Nee jij was het toch nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
Let the nightmares continue![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |