Dat ga ik sowieso wel. De vraag is alleen: hoe hardquote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Qwea het volgende:
ooh kut, ik moet aardig doen tegen Elies en normaal doen met eten, anders gaat ze me volgende week vast slappen
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso wel. De vraag is alleen: hoe hard
Ow, trouwens... we zijn deze week verhuisd. We wonen nu in Exlooermondquote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die aan de lijn is naast de olifanten zetten en een foto maken en dan vragen "welke zijn de olifanten"
Wtfquote:Basispakket wordt verder uitgekleed
Het basispakket zal straks niet meer alle medische aandoeningen dekken. Vanaf 2015 wordt onderscheid gemaakt tussen aandoeningen waar je echt ziek van bent, en klachten die minder erg zijn.
Dat staat in de miljoenennota. De maatregel kan bijvoorbeeld betekenen dat de behandeling van huidaandoeningen of rugklachten straks niet meer in het basispakket zitten.
Wat er straks precies wel of niet in het basispakket blijft, is nog niet bekend. Het kabinet wil zo de stijgende kosten in de zorg de baas blijven.
Ik hoor net dat ik volgende week niet kan.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso wel. De vraag is alleen: hoe hard
Nou (en dit was even voor mijn droomquote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maarre, wat deed ik dan? [ afbeelding ]
Damn, je bent een bikkelquote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb mijn familie-housewarming van 13.00 tot 17.00
Misschien erna, als ik dan nog leef
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer ben je jarig?![]()
Hou oud/jong ga je worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wat een kut opmerking.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die aan de lijn is naast de olifanten zetten en een foto maken en dan vragen "welke zijn de olifanten"
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee die Sylvia met haar 'Ja pleurrrrrt op, we zitten niet in een riesowrrrrrrrrrrrt!' bij dat Expeditie Robinson
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou (en dit was even voor mijn droom) mijn vriend was net weg gisterochtend en ik viel nog even in slaap en ik haat het om alleen te zijn en dan droom ik standaard enge dingen dus nu ook. Ik droomde dus dat er een man naast mij lag (en het leek heel echt) en dat was jij en je ging mij verkrachten en daarna vermoorden
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking.
Ik ben trots op je.
Homoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week niet kan.
No prob, ik neem de breedbeeldcamera wel mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik volgende week niet kan.
Ze zei het niet door mijn opmerkingquote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No prob, ik neem de breedbeeldcamera wel mee.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou (en dit was even voor mijn droom) mijn vriend was net weg gisterochtend en ik viel nog even in slaap en ik haat het om alleen te zijn en dan droom ik standaard enge dingen dus nu ook. Ik droomde dus dat er een man naast mij lag (en het leek heel echt) en dat was jij en je ging mij verkrachten en daarna vermoorden
Ey, doe eens lief en schreeuw niet zoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZEG KAP ALLEMAAL EENS MET LELIJK DOEN.
Maar ik wil dat Q ook trots op mij is.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zei het niet door mijn opmerking
Nou lekker danquote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
WtfDus als je kanker hebt krijg je een vergoeding maar heb je diabetes, hernia, eczeem,ect dan heb je pech
Sorryquote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Ey, doe eens lief en schreeuw niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |