Zul je je wel weer aanvullend tegen moeten verzekeren. Netzoals fysio want die gaat pas vanaf de 20ste behandeling vergoedt wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou lekker dan![]()
Ik ga maar een krantenwijk regelen voor manlief, ken net voor hij naar zijn werk gaat
Alleen als je het heel lief vraag, en dan nog doe ik alleen maar alsofquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry
Baloe stak zo in ene die straat achter ons over, die drukke. Moest MM tussen hem en de auto inspringen. En dan nog niet fatsoenlijk straffen ook
Ja, want jij houdt wel van jonge poesjesquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen als je het heel lief vraag, en dan nog doe ik alleen maar alsof. Ik zou liever met je kittens spelen
Een paar maanden geleden heb ik een foto van mezelf geplaatst, in leren pakquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
Hoe weet je nou dat het Barbaaf was, had hij zich eerst voorgesteldwant je weet toch niet hoe hij eruit ziet.
Jaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zul je je wel weer aanvullend tegen moeten verzekeren. Netzoals fysio want die gaat pas vanaf de 20ste behandeling vergoedt worden
Use the force Baafquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik een foto van mezelf geplaatst, in leren pak
soms wel, soms niet. Maar Mike stond bij het zebra en Baloe zag een hondje aan de overkant en vliegt zo de straat over. Dus Mike keihard " BALOE STOPPEN!" Gaat die domme kneuzenhond midden op straat staan. En blijft hij staan. En Mike trekt hem dan enkel aan zijn ketting mee en geeft hem een half u later etenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]Wil hij niet luisteren dan als je roept?
Geen idee maar ik wist het gewoonquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen als je het heel lief vraag, en dan nog doe ik alleen maar alsof. Ik zou liever met je kittens spelen
Die heb ik gemist dan , damnquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik een foto van mezelf geplaatst, in leren pak
Ik zal 'm even opzoeken, kan Oognip kijken of ik het echt wasquote:
Ja maar hij moest toch stoppen van MM, dus hij luisterde wel, dus eigenlijk is MM het schuld , hij had moeten roepen BALOE KOM HIERquote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
soms wel, soms niet. Maar Mike stond bij het zebra en Baloe zag een hondje aan de overkant en vliegt zo de straat over. Dus Mike keihard " BALOE STOPPEN!" Gaat die domme kneuzenhond midden op straat staan. En blijft hij staan. En Mike trekt hem dan enkel aan zijn ketting mee en geeft hem een half u later eten
Ja nee, goeie aanpak
Jup, klopt. 12 euro meer per jaar sowieso en de toeslag gaat idd lager worden. Ligt een hele hoop aan je inkomen. Ik geloof dat gezinnen met een modaal inkomen er 160 euro op achteruit gaan en met een minimum inkomen ga je er 40 euro op achteruit.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik hoorde vanmiddag dat volgend jaar de premie hoger wordt, EN de toeslag lager
quote:Stoppen met roken, dieetadvisering, vijf extra behandelingen fysiotherapie, maagzuurremmers exclusief chronisch gebruik zitten niet langer in het basispakket. Verder is ruimte gecreëerd bij de farmaceutische hulp. Bij de langdurige zorg wordt de keuzemogelijkheid voor het pgb beperkt tot verblijfsgeïndiceerden. Tot slot wordt de Wtcg (Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten) inkomensafhankelijk gemaakt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, je bent een bikkel
[..]Je zou het niet zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik denk dat het me ook niet meer boeit als ik dood benquote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jammer, want als jij binnenkort verkracht en vermoord wordt heb je geen idee wie het was
Hij mag uberhaupt niet oversteken zonder "ga maar"quote:Op donderdag 15 september 2011 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar hij moest toch stoppen van MM, dus hij luisterde wel, dus eigenlijk is MM het schuld , hij had moeten roepen BALOE KOM HIER
En het eigen risico gaat 40 euro omhoog dus dankun je ook gelijk in het begin van het jaar al 210 euro stortenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, klopt. 12 euro meer per jaar sowieso en de toeslag gaat idd lager worden. Ligt een hele hoop aan je inkomen. Ik geloof dat gezinnen met een modaal inkomen er 160 euro op achteruit gaan en met een minimum inkomen ga je er 40 euro op achteruit.
ooh en :
[..]
Nou je ziet er heul niet gevaarlijk uit hoor, maar ja Oognip is nog jong en niet veel gewend misschienquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
Let the nightmares continue![]()
[ afbeelding ]
Nee jij was het toch nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Barbaaf het volgende:
Let the nightmares continue![]()
[ afbeelding ]
Ja, doei he. 50. Van 170 naar 220quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef indaha het volgende:
[..]
En het eigen risico gaat 40 euro omhoog dus dankun je ook gelijk in het begin van het jaar al 210 euro storten
Slaat het ook echt niet. Ik schrok echt toen ik zag dat we van 170 naar 220 gaan, in 1 klap!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
De maagzuurremmers wordt momenteel druk over gevochten door de LHV met de zorgverzekeraars.
Zeker omdat iedereen boven de 65 die meerdere soorten medicijnen gebruikt er volgens de standaard een maagzuurremmer bij moet hebben.
Het slaat werkelijk waar helemaal nergens meer op
Same here. 31 Dec klokslag 00:00 ben ik mijn eigen risico kwijt. En weet je, dat vind ik echt nog niet eens zo erg. Maar laat ze dan ff lekker met hun poten van die basis afblijvenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Meneer I. zou moet dus begin volgend jaar in 1 maand en z'n premie betalen en wrs. z'n volledige eigen risico.
Is toch zo'n 350 euro wat je in 1 maand moet missen.
Dus meestal regel ik het wel zo dat het wat verspreid wordt besteld
Ja mijn meneer I hetzelde, gelijk het eigen risico betalenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Meneer I. zou moet dus begin volgend jaar in 1 maand en z'n premie betalen en wrs. z'n volledige eigen risico.
Is toch zo'n 350 euro wat je in 1 maand moet missen.
Dus meestal regel ik het wel zo dat het wat verspreid wordt besteld
Daar ben ik het mee eens en je vergeet nog wat vliegtuigjes van 60 miljoen per stukquote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef Qwea het volgende:
En wat ik dan nog het meest achterlijke vind is dat er wel miljoenen naar het koningshuis kunnen, 3 ton voor een fucking website, miljarden naar Griekenland, ect
Van links naar rechts Qweaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
No prob, ik neem de breedbeeldcamera wel mee.
Gelukkig maar, ik word niet graag ten onrechte voor lustmoordenaar aangezien. Maar toch vreemd dat je dacht dat ik het zou zijn...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee jij was het toch nietdegene uit mijn nachtmerrie zag er wat jonger uit
(niet lullig bedoelt)
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou je ziet er heul niet gevaarlijk uit hoor, maar ja Oognip is nog jong en niet veel gewend misschien
Hij stelde zich voor met 'barbaaf'quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik word niet graag ten onrechte voor lustmoordenaar aangezien. Maar toch vreemd dat je dacht dat ik het zou zijn...
[..]
![]()
Ik kan wel heul intimiderend overkomen met m'n bijna twee meter
Die moet ik ook jaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
De maagzuurremmers wordt momenteel druk over gevochten door de LHV met de zorgverzekeraars.
Zeker omdat iedereen boven de 65 die meerdere soorten medicijnen gebruikt er volgens de standaard een maagzuurremmer bij moet hebben.
Het slaat werkelijk waar helemaal nergens meer op
Het is gewoon om te kotsenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens en je vergeet nog wat vliegtuigjes van 60 miljoen per stuk
Oei identiteitsdiefstal, iemand geeft zich voor Barbaaf uit,quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij stelde zich voor met 'barbaaf'
Heel medisch Nederland staat dan ook op z'n achterste poten, maar ze kunnen we niets tegen doen helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slaat het ook echt niet. Ik schrok echt toen ik zag dat we van 170 naar 220 gaan, in 1 klap!Ik las het en riep echt "WTF?!" 50 euro, in 1 fucking klap
Gaat het niet? Tientje kan ik begrijpen, maar 50! euro. En dan vervolgens de toeslag omlaag trappen en ook nog eens een zooi aan shit uit de basis slopen. En dan gaat per 1 Januari ook nog eens de maandelijkse premie omhoog
Echt hoor
Ah, das jammer ja! Ik heb al heel veel weggegeven toen Thessa's ouders uit elkaar gingen, maar ik kan nog wel wat vinden hier wat weg mag.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb net alles restjes verf weggegooid. Zul je zien het staat hier jaren in de weg en als ik het dan eindelijk weggegooid heb komt er zoiets.
Wat is haar kledingmaat? Ik heb nog wel wat kleding gok ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, das jammer ja! Ik heb al heel veel weggegeven toen Thessa's ouders uit elkaar gingen, maar ik kan nog wel wat vinden hier wat weg mag.
En verkracht en vermoordt je in je dromen, een soort Freddy Kruegerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei identiteitsdiefstal, iemand geeft zich voor Barbaaf uit,
Maar iedereen blijft het ook maar gewoon pikken.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel medisch Nederland staat dan ook op z'n achterste poten, maar ze kunnen we niets tegen doen helaas.
Ah, ik ga eens vragen, maar kleding is voor nu het minst belangrijk, dat hebben ze wel natuurlijk !quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat is haar kledingmaat? Ik heb nog wel wat kleding gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |