Ze rennen en springen op dit moment echt overal op en neer en doorheen en ik betwijfel of dit ze tegen gaat houden (ik hoef denk ik niet te zeggen dat ik ze vandaag even minder leuk vind?)quote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het geen idee om zo'n bakje te kopen? Ik heb ze zelf en ze zijn vrij zwaar dus die zouden ze niet makkelijk om moeten krijgen. Ik zou dan zelf voor de grootste maat gaan.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/kunststof/145916
Maar t zijn zo'n scheetjesquote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze rennen en springen op dit moment echt overal op en neer en doorheen en ik betwijfel of dit ze tegen gaat houden (ik hoef denk ik niet te zeggen dat ik ze vandaag even minder leuk vind?)
Hebbuh?quote:
badkamer tochquote:Op donderdag 15 september 2011 18:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebbuh?
Nee, ik zou ze voor geen goud kwijt willen, maar dit vind ik toch ook niet echt leuk. Ik weet ook niet waarom ze nu ineens zo doen, in het begin ging het prima. Beneden doen ze het ook niet, maar als ik die bakken boven zet, doen ze het net zo hard. Zware bakken gooien ze niet om, maar daar gooien ze gewoon met hun poten het water uit
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
badkamer toch
daar moet je spatteren met water
Ja, maar het wordt nu gewoon behoorlijk kloterig dat ik elke keer als ik wil douchen alle badkamerkastjes uit de douchecabine moet halen en daarnaast nog elke twee uur moet gaan dweilen en het water moet gaan verversen en mijn badkamer meer een bad is dan een kamerquote:Op donderdag 15 september 2011 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
badkamer toch
daar moet je spatteren met water
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
3 kannen orgasme is een bietje teveel van het goedehet draait
Dit is wel een goed idee jaquote:Op donderdag 15 september 2011 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Zet de drinkbak in een afwasteiltje (of op een diep dienblad), dan heb je kans dat er minder op de vloer terecht komt.
O, dat is mooi! Ik heb wel aan je gedacht maar ik ben er al een hele tijd niet geweest. Fijn dat je ze nu hebt!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:40 schreef Ynske het volgende:
@rewimo, t was idd de Deichmann die die zooltjes had. heb er nog 3 voor 5 euro ps gescoord op vakantie
JIj zou normaal gaan doenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
3 kannen orgasme is een bietje teveel van het goedehet draait
*kuch*quote:
Ik dacht dat jij weer op dieet was?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef Qwea het volgende:
draaien, draaien, lekker lekker draaien
Aaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |