Nog even oefenen dan :-) Wel mooi gesproken, trouwens!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef ZeerTragisch het volgende:
Mijn vader zegt atijd: "Het is niet vallen wat Falen is, maar het wijgeren op te staan
Banken hebben geen registratie van chipbetalingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef erikkll het volgende:
Ja, ik heb op mn chipknip op de juiste datum een afschrijving van het juiste bedrag! En nu?Zou de bank het exacte tijdstip kunnen achterhalen?
uitlezen van de chip, bedoel ik!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:42 schreef cricket het volgende:
[..]
Banken hebben geen registratie van chipbetalingen.
Als het tijdstip er bij de automaat niet bij staat kan de bank het ook niet zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
uitlezen van de chip, bedoel ik!
nee helaasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef Dr..Evil het volgende:
En dat was zeker niet zo'n modern apparaat waar je eerst je kenteken moet invullen.
precies en als het de overheid tegen de burger betreft dan verlies je het 9 vd 10 keer.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:25 schreef Godtje het volgende:
En dat je het beter vast had kunnen nieten/plakken aan je brief.
Nu woord tegen woord.
Yep want dat hebben ze natuurlijk expres gedaanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Catch_me het volgende:
Toevallig zeg dat zoiets "kwijtraakt". Wat een laffe honden hebben we hier ook bij de overheid werken zeg
Nog meer onzin. Weer eens last van je onderbuik? Neem dan even een Rennie of zo, val mij niet lastig met je geblaatquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:27 schreef rubje het volgende:
[..]
precies en als het de overheid tegen de burger betreft dan verlies je het 9 vd 10 keer.
Onzin, als je gelijk hebt en je kunt dat bewijzen zal je het ook gewoon krijgen hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:27 schreef rubje het volgende:
[..]
precies en als het de overheid tegen de burger betreft dan verlies je het 9 vd 10 keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |