Wie heeft er nog meer van zulke goede tips voor mij? Ik ben erg benieuwd.quote:Als je de bezemsteel goed nat hebt gelikt, kun je nu het allerlekkerst doen, wat je je met een bezem kunt voorstellen! Ga lekker onderuit op de bank, benen in de lucht en kontje naar voren!
Pak de bezemsteel stevig vast en druk hem in je poepgaatje! Dus het kopje zo diep mogelijk in je anus en geniet ervan!
Gast, rot eens op anders. Maak ik een keer een serieus topic, kom jij hier beetje aankutten.quote:
quote:
Protip #2: Bodem eerst!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ook fijn is, is een anderhalve liter cola fles, maar dan moet je eerst leegdrinken en daarna vullen met lauwwarm water en dan voorzichtig in je poeperdje schuiven. Let wel, dit is voor gevorderden.
Ik heb een keer mezelf zo een soort klysma gegeven. Mentos erin en meteen die kop in m'n reet. Dat was me wel een ervaring man.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ook fijn is, is een anderhalve liter cola fles, maar dan moet je eerst leegdrinken en daarna vullen met lauwwarm water en dan voorzichtig in je poeperdje schuiven. Let wel, dit is voor gevorderden.
Heb je dat wel met cola light gedaan? Dat werkt het beste.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer mezelf zo een soort klysma gegeven. Mentos erin en meteen die kop in m'n reet. Dat was me wel een ervaring man.
Cola light is voor vrouwen dus nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je dat wel met cola light gedaan? Dat werkt het beste.
Met een mentos werkt cola light beter dan gewone cola, daaromquote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Cola light is voor vrouwen dus nee.
Waarom niet. Als je het in het ene gat kan stoppen, waarom dan niet ook in het andere?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef Floxcie het volgende:
Dingen in je uitgang stoppen, ben je wel lekker in je hoofd?Vieze bezem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |