Omdat een vastgekoekte lens s'nachts of savonds een beetje hetzelfde aanvoelt als dat vlies..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
Griezelig verhaal.
Maar zei je nou dat je -4 hebt? En zo ja, hoe de vuk heb je dan niet door dat je lens niet in je oog zit?
Maar je hebt toch wel door dat die lens er niet meer zit door dat dramatisch slechte zicht?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Omdat een vastgekoekte lens s'nachts of savonds een beetje hetzelfde aanvoelt als dat vlies..
Morgen ben je blind, alsjeblieftquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kreeg last van mijn oog door dit topic.
Bedankt TS.
pics?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Akkerr het volgende:
Gaat weer de goede kant op..![]()
Waarom zal het trouwens verzonnen zijn?Knap verzonnen dan..
Dat staat in elk geval vast, ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS is sowieso een mongool.
zit je nog 3 minuten in je oog te voelen hoe is het afgelopen weet ts dit ook weerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef Nederturk het volgende:
ahh dit had ik ook precies. Ik had het dan wel weer door na 3 minuten dat mijn lens eruit was gevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |