abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101981202

pi_101981232
thijsslegers twitterde op donderdag 15-09-2011 om 16:48:51 #matavz in de basis, #Lens rechtsbuiten, #labyad dus bank. #marcelo en #Bouma vormen het centrum, #tyton keept. #psvleg reageer retweet
Fred gaat weer falen
pi_101981251
Had liever Labyad gezien ipv Lens, maarja.
pi_101981382
Ik snap echt niet dat Derijek geen basisplek krijgt.

Edit: of is hij niet speelgerechtig door de EL voorronde met Ado? :o
pi_101981557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet dat Derijek geen basisplek krijgt.

Edit: of is hij niet speelgerechtig door de EL voorronde met Ado? :o
Is wel speelgerechtigd. Marcelo en Bouma zijn gewoon de eerste keus.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101981576
hij mag meedoen, ado doet niet meer mee :)
pi_101981859
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef Geo3kant het volgende:
Had liever Labyad gezien ipv Lens, maarja.
Fred heeft doppen voor zn ogen. Labyad is beter dan Lens.
pi_101984674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Is wel speelgerechtigd. Marcelo en Bouma zijn gewoon de eerste keus.
Godver, wat een faalhaas is die Rutten ook :')
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:44:03 #9
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_101984717
Even voor de volledigheid:

OPSTELLING: Tyton, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Matavz, Wijnaldum, Lens en Mertens.
WISSELSPELERS: Sinouh, Engelaar, Rabiu, Tamata, Derijck, Labyad en Ojo.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_101984745
Toch mooi voor Sinouh :')
pi_101984811
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:56:48 #12
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_101985220
quote:
Mooie,oprechte en glasheldere brief. Ben het hier volledig mee eens en het is voor jullie psv'ers te hopen dat fred er iets mee gaat doen.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_101985313
quote:
Dit soort brieven :')
Natuurlijk staan er wat punten in die kloppen, maar dit is weer typisch een supporter(sgroep) die het weer beter weet. Ik ben ook niet echt een fan van Rutten, maar wat een hoop onzin is zo'n brief zeg!
  donderdag 15 september 2011 @ 19:01:40 #14
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_101985431
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Natuurlijk staan er wat punten in die kloppen, maar dit is weer typisch een supporter(sgroep) die het weer beter weet. Ik ben ook niet echt een fan van Rutten, maar wat een hoop onzin is zo'n brief zeg!
onzin? Misschien is dat stuk van de trainingen wat overdreven maar....
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_101985741
quote:
Wat moeten wij supporters nou met ‘dooddoeners’ als de volgende: ‘het team heeft uitstekend reactie getoond na de 3-2 van VVV’. Beste trainer, heeft u weleens een topteam onder uw hoede gehad die na een 3-2 achterstand tegen een veel minder elftal met nog 35 minuten op de klok, geen reactie getoond heeft een gelijkmaker te willen maken? U bent niet schuldig aan 3 tegendoelpunten in Venlo. U bent echter wel verantwoordelijk hoe een ploeg na rust de kleedkamer uitkomt. U bent ook verantwoordelijk voor de organisatie achterin, met name bij de 3-2 van VVV. U heeft geen verantwoording naar een spelersgroep toe, zoals u deze week wel stelt, maar u heeft de verantwoording naar de club PSV om de beste spelers op te stellen. Dus voor de organisatie achterin: Timothy Derijck. Zo simpel kan voetbal zijn!
Wat kan je hier tegenin brengen
pi_101986081
Haha Wijnaldum is echt een miskoop
  donderdag 15 september 2011 @ 19:20:38 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101986271
Matavz gaat Berg opvolgen wat betreft kansen missen!? :P
  donderdag 15 september 2011 @ 19:23:48 #18
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_101986444
Driesje!!
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_101986653
'Alle Polen zijn homo's' zingen, terwijl Mertens aan de bal is... :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101986678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Ik heb 'm niet helemaal doorgelezen maar wat ze zeggen over Manolev en Marcelo is natuurlijk geen onzin. Zeker niet met in het achterhoofd het vertrek van Marcellis, vóór dat Rutten trainer werd was die op weg naar het NL-elftal. Speelde een paar iets mindere wedstrijden en zat meteen voor eeuwig op de bank onder Fred. Ik heb me serieus afgevraagd of er persoonlijk iets niet goed zat tussen die 2, zo opvallend was het.

Maza, ook weer zoiets, speelde uitstekend WK, maar kwam er bij PSV niet aan te pas want Marcelo moest spelen. Marcelo mag blijkbaar 25 wedstrijden per seizoen kut spelen maar voor anderen geldt dat niet?

Ik richt me hier specifiek op Marcelo omdat er voor hem altijd redelijke alternatieven zijn geweest, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Manolev en Berg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_101986698
En je keeper Pools is......
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101987607
Ach, ik ben gewoon niet zo kapot van supportersgroepen met hun opportunistische gelul. Die zogenaamd met hun clubhart alles beter denken te weten en de club willen besturen.
Ik zeg in mijn vorige post ook dat ik niet echt fan ben van Rutten en dat hij een hoop fout doet, maar ik weiger ook te geloven dat deze schrijver het nou zoveel beter kan doen.
We hebben gewoon helemaal niet zo'n super elftal, veel geld gespendeerd ofniet. De verdediging is bijv. al jaren waardeloos. Om dan Marcelo de de schuld te geven... Wat heeft die nieuwe Belg nou precies gepresteerd om hem er direct in te plaatsen?
De schrijver schrijft ook over Matavs. Ik ben het er helemaal mee eens om een jongen die net 2 trainingen mee heeft gedaan erin te zetten.
Dan nog een uitgebreide analyse over de wedstrijd tegen VVV. Je loopt daar gewoon zeer ongelukkig tegen een fase aan waar bij VVV ineens alles lukt en ze er pardoes 3 goals inschieten. Zoiets gebeurd af en toe gewoon.
Ik ben het op sommige punten best wel eens, maar ik vind het vaak opportunistisch gezever en ik begrijp niet wat je hier nou mee probeert te bereiken.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:49:12 #23
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_101987778
Hahahaha, Manolev die viel. Ik moest schateren van het lachen. :') Wat een kansloze drol.
Kan iemand aaaaalsjeeeeblieeeeeft een gifje maken van de val van Manolev? O+
  donderdag 15 september 2011 @ 19:51:32 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101987903
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahahaha, Manolev die viel. Ik moest schateren van het lachen. :') Wat een kansloze drol.
Yeah, was stuntelig, maar ook al weer wat goede acties laten zien. Kan gebeuren.
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Driesje!!
Het is dat er een Roelvink rondloopt met dezelfde naam, anders zou je in Brabant toch aardig wat nieuwgeboren zonen met die naam tegenkomen de komende jaren... ;)
pi_101987906
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zou die ook wel willen als gifje, lag hier bijna op de grond van t lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')