Is wel speelgerechtigd. Marcelo en Bouma zijn gewoon de eerste keus.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet dat Derijek geen basisplek krijgt.
Edit: of is hij niet speelgerechtig door de EL voorronde met Ado?
Fred heeft doppen voor zn ogen. Labyad is beter dan Lens.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef Geo3kant het volgende:
Had liever Labyad gezien ipv Lens, maarja.
Godver, wat een faalhaas is die Rutten ookquote:Op donderdag 15 september 2011 17:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is wel speelgerechtigd. Marcelo en Bouma zijn gewoon de eerste keus.
twitter:PSVULTRAS twitterde op donderdag 15-09-2011 om 18:36:10Open brief aan Fred Rutten http://t.co/Dy2YMPiB #psv #psvnetwerk reageer retweet
Mooie,oprechte en glasheldere brief. Ben het hier volledig mee eens en het is voor jullie psv'ers te hopen dat fred er iets mee gaat doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:PSVULTRAS twitterde op donderdag 15-09-2011 om 18:36:10Open brief aan Fred Rutten http://t.co/Dy2YMPiB #psv #psvnetwerk reageer retweet
Dit soort brievenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
onzin? Misschien is dat stuk van de trainingen wat overdreven maar....quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dit soort brieven![]()
Natuurlijk staan er wat punten in die kloppen, maar dit is weer typisch een supporter(sgroep) die het weer beter weet. Ik ben ook niet echt een fan van Rutten, maar wat een hoop onzin is zo'n brief zeg!
Wat kan je hier tegenin brengenquote:Wat moeten wij supporters nou met ‘dooddoeners’ als de volgende: ‘het team heeft uitstekend reactie getoond na de 3-2 van VVV’. Beste trainer, heeft u weleens een topteam onder uw hoede gehad die na een 3-2 achterstand tegen een veel minder elftal met nog 35 minuten op de klok, geen reactie getoond heeft een gelijkmaker te willen maken? U bent niet schuldig aan 3 tegendoelpunten in Venlo. U bent echter wel verantwoordelijk hoe een ploeg na rust de kleedkamer uitkomt. U bent ook verantwoordelijk voor de organisatie achterin, met name bij de 3-2 van VVV. U heeft geen verantwoording naar een spelersgroep toe, zoals u deze week wel stelt, maar u heeft de verantwoording naar de club PSV om de beste spelers op te stellen. Dus voor de organisatie achterin: Timothy Derijck. Zo simpel kan voetbal zijn!
Ik heb 'm niet helemaal doorgelezen maar wat ze zeggen over Manolev en Marcelo is natuurlijk geen onzin. Zeker niet met in het achterhoofd het vertrek van Marcellis, vóór dat Rutten trainer werd was die op weg naar het NL-elftal. Speelde een paar iets mindere wedstrijden en zat meteen voor eeuwig op de bank onder Fred. Ik heb me serieus afgevraagd of er persoonlijk iets niet goed zat tussen die 2, zo opvallend was het.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dit soort brieven![]()
Natuurlijk staan er wat punten in die kloppen, maar dit is weer typisch een supporter(sgroep) die het weer beter weet. Ik ben ook niet echt een fan van Rutten, maar wat een hoop onzin is zo'n brief zeg!
Yeah, was stuntelig, maar ook al weer wat goede acties laten zien. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahahaha, Manolev die viel. Ik moest schateren van het lachen.Wat een kansloze drol.
Kan iemand aaaaalsjeeeeblieeeeeft een gifje maken van de val van Manolev?
Het is dat er een Roelvink rondloopt met dezelfde naam, anders zou je in Brabant toch aardig wat nieuwgeboren zonen met die naam tegenkomen de komende jaren...quote:
Ik zou die ook wel willen als gifje, lag hier bijna op de grond van t lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahahaha, Manolev die viel. Ik moest schateren van het lachen.Wat een kansloze drol.
Kan iemand aaaaalsjeeeeblieeeeeft een gifje maken van de val van Manolev?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |