Ohwww gossie ik zie echt nu pas deze reactiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Incantrix het volgende:
Minivla, jouw reactie had ik ook niet meer gezien.. Heb je 'm nog?
heb nog wel een nfu holo, alleen past niet door de brievenbus, dus wordt wel duur voor 1 lakjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef expiratorial het volgende:
even een aangepast lijstje.
ik zoek;
orly ingenue / opi it's my year / zoya faye
opi ds extravagance
opi black onyx
color club wild at heart
opi show must go on
nfu oh holo lakje
china glaze ahoy
china glaze traffic jam
china glaze westside warrior
heb niks te ruil dus name the price
Ik ga vandeweek nog even goed kijken en dan zet ik de lakjes hier neer. Vooralsnog hou ik dan even de nfu oh apart voor je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef expiratorial het volgende:
misschien heb je ook nog wel een ander leuk lakje? een pakketje met lakjes wat verzonden moet worden voor 6 euro is nog niet zo raar
Geloof me als ik zeg dat de mate van holo-ness van de Nfu-Oh lakjes, niet in andere lakjes gevonden gaat wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:03 schreef expiratorial het volgende:
en wat voor kleur holo is het mirannie? strax heb ik al iets in die contreien
Je hebt pmquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef Mss het volgende:
Ik heb Color Club Holiday Splendor in de aanbieding! Liefhebbers?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:15 schreef Ninjaninja het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/14519088 Update op Marktplaats, ik zet er vanaaf nog meer bij...bieden kan, ruilen ook. Mail of Dm me dan eventjes
Nina, mn lakjes zijn nog steeds niet binnen. Op je mail reageerde je niet dus ik denk probeer t hierquote:
Liet net de la klappen waarin die nu oh zat. Samen met nog een lakje heeft ie het niet overleefd... I'm so sorry!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:03 schreef expiratorial het volgende:
en wat voor kleur holo is het mirannie? strax heb ik al iets in die contreien
PMinbox gecheckt? Is al eens eerder een probleem geweest dat Ninja op vakantie was gegaan, het via PM had gemeld maar daar overheen gelezen wasquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef younailedit het volgende:
[..]
[..]
Nina, mn lakjes zijn nog steeds niet binnen. Op je mail reageerde je niet dus ik denk probeer t hier
i know,maar heb bv al een paarse holo en hoef er niet nog een bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat de mate van holo-ness van de Nfu-Oh lakjes, niet in andere lakjes gevonden gaat worden
ik heb ook mail contact met haar en daar reageert ze ook niet. ik krijg ook pm's van anderen die niks hebben gehad..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PMinbox gecheckt? Is al eens eerder een probleem geweest dat Ninja op vakantie was gegaan, het via PM had gemeld maar daar overheen gelezen was
toen ik keek was ze al 6 dagen niet op fok geweest. Blogt ze wel nog?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef expiratorial het volgende:
soms is ze idd wat easy going wat betreft reageren en posten. maar het lijkt me stug als je niks zou krijgen,ever
i have no ideaquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
toen ik keek was ze al 6 dagen niet op fok geweest. Blogt ze wel nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |