Lunar Eclips is er nog, maar hou er rekening mee dat het onmogelijk door de brievenbus past.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Incantrix het volgende:
Le fu, te laatMocht SQ tropical sun niet willen..? En Lunar Eclips, heb je die nog?
Owquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lunar Eclips is er nog, maar hou er rekening mee dat het onmogelijk door de brievenbus past.
Hmmm, dat is redelijk uit de richting voor mij, ik woon in Den Haag en kom met enige regelmaat in Lelystad..quote:
Huh? Orly past wel door brievenbus hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lunar Eclips is er nog, maar hou er rekening mee dat het onmogelijk door de brievenbus past.
Sorry dat lukt mij echt niet. Heb ook begrepen dat de brievenbussen bij ons smaller zijn om de 1 of andere bizarre reden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Huh? Orly past wel door brievenbus hoor
En ik ben jou weer vergeten te paypallen en ik ben weer wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:49 schreef mirannie het volgende:
Meiden die wat van mij gekocht hebben en ik vandaag op de bus zou gooien... Sorry!! Wilde het net gaan inpakken en kom tot de ontdekking dat mijn enveloppen op zijn. Vandaag helaas geen tijd meer. Morgen regel ik het voor jullie!
Wou hem editten, maar dat kan niet, blijkbaar. Ik ben voorzien iig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben op zoek naar een Essence Surferama (dupe). Iemand?
Heb je I Lily Love You nog?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu te koop:
Zoya - Dovima
OPI - Bubble Bath
OPI - I Lily Love You
Had ik jou nou al ge-PM-ed?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:49 schreef mirannie het volgende:
Meiden die wat van mij gekocht hebben en ik vandaag op de bus zou gooien... Sorry!! Wilde het net gaan inpakken en kom tot de ontdekking dat mijn enveloppen op zijn. Vandaag helaas geen tijd meer. Morgen regel ik het voor jullie!
Nope, nog geen berichtje van jou gehad :-)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Had ik jou nou al ge-PM-ed?Ik heb nog steeds interesse
Hey, kan het kloppen dat ik nog niets ontvangen heb?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:49 schreef mirannie het volgende:
Ik heb vandaag geld overgemaakt en je een pm gestuurdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, nog geen berichtje van jou gehad :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |