abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2011 @ 13:55:30 #1
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101974986

Hoe beoordeel je bronnen?
Vorige delen

Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.
pi_101975016
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef remlof het volgende:
Vroeg of laat zal China wel wapens gaan leveren aan de Palestijnse vrijheidsstrijders.
Over onzinnig wishful thinking gesproken zeg.

An sich al een belediging voor miljoenen dat je ze ook maar "vrijheidsstrijders" durft te noemen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_101975108
Israël moet gewoon ophouden met het willekeurig aanvallen van buurlanden , landjepikken en het uitvoeren van buitenproportioneel geweld.

Op die manier hebben ze een goede relatie met hun omgeving wat ze minder afhankelijk maakt van wapens en geweld en oorlog want dat houden ze niet lang meer vol denk ik zo.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  donderdag 15 september 2011 @ 14:01:13 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_101975172
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

China heeft altijd al wapens geleverd aan de Palestijnen.
Zie China and the arms trade.
quote:
An sich al een belediging voor miljoenen dat je ze ook maar "vrijheidsstrijders" durft te noemen.
De één zijn vrijheidsstrijder is de ander zijn terrorist. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
pi_101975185
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

vrijheid strijders *; . maar ok .
Remlof waar haalde jij vandaan met de reaktie dat het met israel om haat gaat ?
  donderdag 15 september 2011 @ 14:02:39 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_101975223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef C_N het volgende:

[..]

vrijheid strijders *; . maar ok .
Remlof waar haalde jij vandaan met de reaktie dat het met israel om haat gaat ?
Simpel, hoe kan je anders kinderen in koelen bloede vermoorden?

An Israeli army officer who fired the entire magazine of his automatic rifle into a 13-year-old Palestinian girl and then said he would have done the same even if she had been three years old was acquitted on all charges by a military court yesterday
pi_101975249
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef remlof het volgende:

[..]

China heeft altijd al wapens geleverd aan de Palestijnen.
Zie China and the arms trade.

[..]

De één zijn vrijheidsstrijder is de ander zijn terrorist. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
Ja, dat doen ze al jaren en wat heeft de Palestijnse terroristen dat gebracht? :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_101975270
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
Israël moet gewoon ophouden met het willekeurig aanvallen van buurlanden
eh waneer was dat gebeurd ??
quote:
, landjepikken en het uitvoeren van buitenproportioneel geweld.
en dat was een result van ??
quote:
Op die manier hebben ze een goede relatie met hun omgeving wat ze minder afhankelijk maakt van wapens en geweld en oorlog
en dat is wat diegenen zeggen die in europa wonen
quote:
want dat houden ze niet lang meer vol denk ik zo.Israel geef niet op . ;)
pi_101975410
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef remlof het volgende:

[..]

ik hoef je linkjes niet ik vroeg om JOU antwoord dat je dat met een linkje moet versterken is jammer ,
maar oke
zo zeg mij eens als een palestijn die dagelijks het land Israel in komen voor te werken ,vakantie te vieren ,naar het strand gaan in Tel-Aviv.en in israelishe ziekenhuizen worden opgenomen
zij heerlijk kunnen genieten en werken en vakantie vieren en gezond kunnen worden . haaten we ze zo denk je .
en als er een israeli niet een voet in ramallah kan zetten voor vermoord te worden,kom door dat wij zo naar zijn natuurlijk .
nu heb ik het niet over al de miljoenen en anderen hulp wat er geleverd word om dat we zo slecht zijn
  donderdag 15 september 2011 @ 14:10:05 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_101975476
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef C_N het volgende:

[..]

ik hoef je linkjes niet ik vroeg om JOU antwoord dat je dat met een linkje moet versterken is jammer ,
maar oke
zo zeg mij eens als een palestijn die dagelijks het land Israel in komen voor te werken ,vakantie te vieren ,naar het strand gaan in Tel-Aviv.en in israelishe ziekenhuizen worden opgenomen
zij heerlijk kunnen genieten en werken en vakantie vieren en gezond kunnen worden . haaten we ze zo denk je .
en dar er een israeli niet een voet in ramallah kan zetten voor vermoord te worden kom door dat wij zo naar zijn natuurlijk .
Oh sorry dat ik mijn mening niet mag onderbouwen met artikelen uit de gerenommeerde pers die dat standpunt onderschrijven.

Maar mijn mening is dus dat als je je hele magazijn leeg schiet op een kind je enige beweegreden haat kan zijn.
pi_101975501
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
Israël moet gewoon ophouden met het willekeurig aanvallen van buurlanden , landjepikken en het uitvoeren van buitenproportioneel geweld.

Op die manier hebben ze een goede relatie met hun omgeving wat ze minder afhankelijk maakt van wapens en geweld en oorlog want dat houden ze niet lang meer vol denk ik zo.
Je snapt het nog steeds niet he :') ?
Israël neemt niet het initiatief, het is Hamas dat het initiatief neemt.
In hun handvest staat duidelijk dat ze de vernietiging van de Joodse staat nastreven, geen beginnen aan dus ;). Het is niet goed, het was niet goed en het wordt nooit goed en het houdt niet op totdat 1 partij er dood bij neervalt.

Het is een kwestie van tijd voordat er echt iets ergs gebeurt, want zo lang Hamas zijn zin niet heeft zal het niet ophouden.
pi_101975599
Sowieso is het belachelijk te verwachten of eisen dat een volk dat net ±60 jaar z'n eigen staat heeft na honderden/duizenden jaren te zijn uitgemoord en veracht dat maar op te geven en toe te geven aan de eisen van een stel terroristen.

Eigenlijk zou deze discussie helemaal niet nodig moeten zijn.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 14:14:00 #13
137949 Disana
pi_101975605
Nearly all the staff have been cleared out of the Israeli embassy in the Jordanian capital ahead of an anti-Israel protest in Amman on Thursday, for fear the mission could be attacked like the Israeli embassy in Cairo was last week, Israeli newspapers and radio stations reported.
[..]
Activists in Jordan have called for a "million-man march" against the Israeli mission, part of a rising tide of anti-Israel protests there and in Egypt, the two Arab countries that have made peace with the Jewish state.

http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000009

Ook mét steun van de VS is het voor Israël steeds minder comfortabel in die streken.
pi_101975630
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef remlof het volgende:

[..]

An Israeli army officer who fired the entire magazine of his automatic rifle into a 13-year-old Palestinian girl and then said he would have done the same even if she had been three years old was acquitted on all charges by a military court yesterday
de palestijnse hond die een familie heeft afgeslacht vind her heerlijk om hier voor veroordeeld te worden en is er ook trots op .zij hij gisteren in front of de recht bank ..
ik bedoel je heb er altijd gekken bij zitten.

kan je nog meer dit soort voorbeelden geven dat een soldaat in de recht bank deze dingen zij ?
pi_101975641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:14 schreef Disana het volgende:
Nearly all the staff have been cleared out of the Israeli embassy in the Jordanian capital ahead of an anti-Israel protest in Amman on Thursday, for fear the mission could be attacked like the Israeli embassy in Cairo was last week, Israeli newspapers and radio stations reported.
[..]
Activists in Jordan have called for a "million-man march" against the Israeli mission, part of a rising tide of anti-Israel protests there and in Egypt, the two Arab countries that have made peace with the Jewish state.

http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000009

Ook mét steun van de VS is het voor Israël steeds minder comfortabel in die streken.
Maak er dan maar weer een 6-landen oorlog van als dat nodig is, als dat de wil is van het Arabische volk dan kunnen ze het krijgen ook. Willen ze oorlog? Dan geven we ze dat toch, we winnen het met twee vingers in de neus en reet met weinig slachtoffers tegenover enorme destructie en slachtoffers aan de andere kant.

Willen ze dat? Be my guest.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_101975665
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Oh sorry dat ik mijn mening niet mag onderbouwen met artikelen uit de gerenommeerde pers die dat standpunt onderschrijven.

Maar mijn mening is dus dat als je je hele magazijn leeg schiet op een kind je enige beweegreden haat kan zijn.
a oke ik snap het ,,, dat geld dan voor heel Israel ,,oke goed punt .
pi_101975683
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maak er dan maar weer een 6-landen oorlog van als dat nodig is, als dat de wil is van het Arabische volk dan kunnen ze het krijgen ook. Willen ze oorlog? Dan geven we ze dat toch, we winnen het met twee vingers in de neus en reet met weinig slachtoffers tegenover enorme destructie en slachtoffers aan de andere kant.

Je bent een Israelier? Ten tweede zien de kaarten er (in het midden-oosten) volstrekt anders uit dan destijds natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101975715
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent een Israelier? Ten tweede zien de kaarten er (in het midden-oosten) volstrekt anders uit dan destijds natuurlijk.
Het is toch volstrekt duidelijk wat het Arabische volk wil, de eigen regering moet ze nota bene zelf doodschieten bij de Israëlische ambassade om erger te voorkomen. Nou ik zou zeggen laat ze het maar proberen dan, als ze al die ellende over zichzelf willen afroepen in plaats van vrede dan laat ze toch lekker hun gang gaan?

Israel walst er binnen een paar dagen weer overheen en klaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 14:18:03 #19
137949 Disana
pi_101975726
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:

We? Denk je echt dat Europa daarvoor te porren is?
pi_101975751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

We? Denk je echt dat Europa daarvoor te porren is?
Waarom zou Europa er voor te porren moeten zijn? Alsof Israel al niet keer op keer bewezen heeft haar eigen boontjes wel te kunnen doppen op dit gebied.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 14:19:38 #21
137949 Disana
pi_101975768
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:

Waarom zou Europa er voor te porren moeten zijn? Alsof Israel al niet keer op keer bewezen heeft haar eigen boontjes wel te kunnen doppen op dit gebied.
Wie zijn die 'we' dan?
pi_101975807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie zijn die 'we' dan?
Och ik vereenzelvig mezelf gewoon even met "The Israeli cause".
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:21:06 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_101975810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef C_N het volgende:

[..]

a oke ik snap het ,,, dat geld dan voor heel Israel ,,oke goed punt .
Dat geld voor die ene IDF-soldaat, net zo goed als het voor individuele Palestijnse strijders geldt.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:33 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_101975860
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden er al jaren economische sancties tegen Israël moeten zijn wegens het niet naleven van diverse VN-resoluties.
pi_101975885
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden er al jaren economische sancties tegen Israël moeten zijn wegens het niet naleven van diverse VN-resoluties.
Haha laat me niet lachen, en de Palestijnen zouden wel mogen kunnen toetreden tot de VN in dit geval?

_O-
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')