Over onzinnig wishful thinking gesproken zeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef remlof het volgende:
Vroeg of laat zal China wel wapens gaan leveren aan de Palestijnse vrijheidsstrijders.
China heeft altijd al wapens geleverd aan de Palestijnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over onzinnig wishful thinking gesproken zeg.
De één zijn vrijheidsstrijder is de ander zijn terrorist. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.quote:An sich al een belediging voor miljoenen dat je ze ook maar "vrijheidsstrijders" durft te noemen.
vrijheid strijdersquote:Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over onzinnig wishful thinking gesproken zeg.
An sich al een belediging voor miljoenen dat je ze ook maar "vrijheidsstrijders" durft te noemen.
Simpel, hoe kan je anders kinderen in koelen bloede vermoorden?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef C_N het volgende:
[..]
vrijheid strijders. maar ok .
Remlof waar haalde jij vandaan met de reaktie dat het met israel om haat gaat ?
Ja, dat doen ze al jaren en wat heeft de Palestijnse terroristen dat gebracht?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
China heeft altijd al wapens geleverd aan de Palestijnen.
Zie China and the arms trade.
[..]
De één zijn vrijheidsstrijder is de ander zijn terrorist. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
eh waneer was dat gebeurd ??quote:Op donderdag 15 september 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
Israël moet gewoon ophouden met het willekeurig aanvallen van buurlanden
en dat was een result van ??quote:, landjepikken en het uitvoeren van buitenproportioneel geweld.
en dat is wat diegenen zeggen die in europa wonenquote:Op die manier hebben ze een goede relatie met hun omgeving wat ze minder afhankelijk maakt van wapens en geweld en oorlog
quote:want dat houden ze niet lang meer vol denk ik zo.Israel geef niet op .![]()
ik hoef je linkjes niet ik vroeg om JOU antwoord dat je dat met een linkje moet versterken is jammer ,quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Simpel, hoe kan je anders kinderen in koelen bloede vermoorden?
Oh sorry dat ik mijn mening niet mag onderbouwen met artikelen uit de gerenommeerde pers die dat standpunt onderschrijven.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef C_N het volgende:
[..]
ik hoef je linkjes niet ik vroeg om JOU antwoord dat je dat met een linkje moet versterken is jammer ,
maar oke
zo zeg mij eens als een palestijn die dagelijks het land Israel in komen voor te werken ,vakantie te vieren ,naar het strand gaan in Tel-Aviv.en in israelishe ziekenhuizen worden opgenomen
zij heerlijk kunnen genieten en werken en vakantie vieren en gezond kunnen worden . haaten we ze zo denk je .
en dar er een israeli niet een voet in ramallah kan zetten voor vermoord te worden kom door dat wij zo naar zijn natuurlijk .
Je snapt het nog steeds niet hequote:Op donderdag 15 september 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
Israël moet gewoon ophouden met het willekeurig aanvallen van buurlanden , landjepikken en het uitvoeren van buitenproportioneel geweld.
Op die manier hebben ze een goede relatie met hun omgeving wat ze minder afhankelijk maakt van wapens en geweld en oorlog want dat houden ze niet lang meer vol denk ik zo.
de palestijnse hond die een familie heeft afgeslacht vind her heerlijk om hier voor veroordeeld te worden en is er ook trots op .zij hij gisteren in front of de recht bank ..quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Simpel, hoe kan je anders kinderen in koelen bloede vermoorden?
An Israeli army officer who fired the entire magazine of his automatic rifle into a 13-year-old Palestinian girl and then said he would have done the same even if she had been three years old was acquitted on all charges by a military court yesterday
Maak er dan maar weer een 6-landen oorlog van als dat nodig is, als dat de wil is van het Arabische volk dan kunnen ze het krijgen ook. Willen ze oorlog? Dan geven we ze dat toch, we winnen het met twee vingers in de neus en reet met weinig slachtoffers tegenover enorme destructie en slachtoffers aan de andere kant.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:14 schreef Disana het volgende:
Nearly all the staff have been cleared out of the Israeli embassy in the Jordanian capital ahead of an anti-Israel protest in Amman on Thursday, for fear the mission could be attacked like the Israeli embassy in Cairo was last week, Israeli newspapers and radio stations reported.
[..]
Activists in Jordan have called for a "million-man march" against the Israeli mission, part of a rising tide of anti-Israel protests there and in Egypt, the two Arab countries that have made peace with the Jewish state.
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000009
Ook mét steun van de VS is het voor Israël steeds minder comfortabel in die streken.
a oke ik snap het ,,, dat geld dan voor heel Israel ,,oke goed punt .quote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik mijn mening niet mag onderbouwen met artikelen uit de gerenommeerde pers die dat standpunt onderschrijven.
Maar mijn mening is dus dat als je je hele magazijn leeg schiet op een kind je enige beweegreden haat kan zijn.
Je bent een Israelier? Ten tweede zien de kaarten er (in het midden-oosten) volstrekt anders uit dan destijds natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak er dan maar weer een 6-landen oorlog van als dat nodig is, als dat de wil is van het Arabische volk dan kunnen ze het krijgen ook. Willen ze oorlog? Dan geven we ze dat toch, we winnen het met twee vingers in de neus en reet met weinig slachtoffers tegenover enorme destructie en slachtoffers aan de andere kant.
Willen ze dat? Be my guest.
Het is toch volstrekt duidelijk wat het Arabische volk wil, de eigen regering moet ze nota bene zelf doodschieten bij de Israëlische ambassade om erger te voorkomen. Nou ik zou zeggen laat ze het maar proberen dan, als ze al die ellende over zichzelf willen afroepen in plaats van vrede dan laat ze toch lekker hun gang gaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent een Israelier? Ten tweede zien de kaarten er (in het midden-oosten) volstrekt anders uit dan destijds natuurlijk.
We? Denk je echt dat Europa daarvoor te porren is?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
Maak er dan maar weer een 6-landen oorlog van als dat nodig is, als dat de wil is van het Arabische volk dan kunnen ze het krijgen ook. Willen ze oorlog? Dan geven we ze dat toch, we winnen het met twee vingers in de neus en reet met weinig slachtoffers tegenover enorme destructie en slachtoffers aan de andere kant.
Willen ze dat? Be my guest.
Waarom zou Europa er voor te porren moeten zijn? Alsof Israel al niet keer op keer bewezen heeft haar eigen boontjes wel te kunnen doppen op dit gebied.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
We? Denk je echt dat Europa daarvoor te porren is?
Wie zijn die 'we' dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zou Europa er voor te porren moeten zijn? Alsof Israel al niet keer op keer bewezen heeft haar eigen boontjes wel te kunnen doppen op dit gebied.
Och ik vereenzelvig mezelf gewoon even met "The Israeli cause".quote:
Dat geld voor die ene IDF-soldaat, net zo goed als het voor individuele Palestijnse strijders geldt.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef C_N het volgende:
[..]
a oke ik snap het ,,, dat geld dan voor heel Israel ,,oke goed punt .
Eigenlijk zouden er al jaren economische sancties tegen Israël moeten zijn wegens het niet naleven van diverse VN-resoluties.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou Europa er voor te porren moeten zijn? Alsof Israel al niet keer op keer bewezen heeft haar eigen boontjes wel te kunnen doppen op dit gebied.
Haha laat me niet lachen, en de Palestijnen zouden wel mogen kunnen toetreden tot de VN in dit geval?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er al jaren economische sancties tegen Israël moeten zijn wegens het niet naleven van diverse VN-resoluties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |