abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191163153
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Whoooo dat is slim! Mijn oudste verslindt die activiteitsboeken. Ik heb een apple pencil dus dan kan de zo invullen in procreate ofzo.
Het meerendeel is pdf, dus dat kun je ook gewoon met een willekeurige pdf reader openen. Zwijsen heeft veel gratis (Nederlandse) werkbladen en kleurplaten op hun website. En via pinterest kun je heel veel vinden. Er zijn veel kleuterleraren die dergelijke werkbladen maken en gratis beschikbaar stellen.
pi_191241858
Er zijn een aantal dr. Panda games (tijdelijk) gratis in de App store. Oa dierenziekenhuis, badtijd en restaurant (alle drie zonder in app aankopen). Ze zijn hier nog niet gespeeld, dus geen ervaring er mee, maar andere Dr. Panda spellen doen het hier altijd goed.
  woensdag 29 januari 2020 @ 16:45:41 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_191250800
Vraagje, ik ben op zoek naar een app voor ouderlijk toezicht die door 2 kinderen kan worden gebruit. Wat ik wil is dat de app per kind bijhoudt hoe lang ze al op de tablet zitten en dat ik per kind kan instellen welke apps ze wel en niet kunnen zien/gebruiken. Ik heb een aantal apps uitgeprobeerd, maar ik kan niks vinden voor meerdere kinderen.
Iemand tips?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')