In de platen kan je op van alles drukken en dan ontstaat er vuur of zit de kat in de boom of valt de koe in de plomp en rukt de brandweer uit. Idem voor politie. Wij hebben ook de anderen met stad, dierentuin, circus. Volgens mij is er van die anderen een gratis versie met maar 1 zoekplaat. Kan je het principe bekijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef DJMomo het volgende:
oei, die ziet er leuk uit! Wat voor spelletjes zitten er allemaal in?
Alleen vandaag gratis, ivm kinderboekenweek: nippertje. in de apple app store.
Oh die is leuk! Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:33 schreef laziness het volgende:
O. en ik ontdekten net dat wunderkind waar we al meer leuke apps van hebben nu een brandweermannetjes app heeft.
Kost ¤1,99 maar mijn kind is in de zevende hemel. In de app kan je kiezen tussen brandweer en politie.
[ link | afbeelding ]
Goed idee! Go your gang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:29 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Helemaal mooi zou een opsomming van alle apps in dit topic (inclusief informatie genoemd in mijn vorige reactie) in de OP te plaatsen.
Er is toch een wiki op fok die we kunnen gebruiken om een list te maken?
Goed idee! Ik zet 'm wel in de OP als je zover bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:29 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Helemaal mooi zou een opsomming van alle apps in dit topic (inclusief informatie genoemd in mijn vorige reactie) in de OP te plaatsen.
Er is toch een wiki op fok die we kunnen gebruiken om een list te maken?
Dora!quote:Op donderdag 16 april 2015 17:49 schreef miss_sly het volgende:
Kick!
S is inmiddels bijna 6 (5,5 maar ze wil zelf graag zeggen dat ze bijna 6 is) en ze wil heel erg graag wat Engels leren. Op school hebben ze dat (nog) niet, dus ik was op zoek naar iets anders. Is er wellicht een app voor echt beginners-Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |