hahaquote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 september 2011 12:24 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Waarom is er niets dat het tegenovergestelde van de Klaagbaak voorstelt, waar je dingen kunt vertellen die je erg blij hebben gemaakt, en dat je graag wilt delen, zoals een relatie gekregen, een promotie, een nieuwe baan, een kind gekregen etc.
Dont get me wrong, de klaagbaak is heerlijk om even klachten van je af te schrijven en support te verwachten en vervolgens afgezeken te worden door cynische Fok!kers, maar een subforum waar je leuke evenementen kunt delen zou ook super zijn.
Misschien wordt de gemiddelde Fok!ker dan wat positiever in het leven en krijgen we wat minder sarcastische reactie's en trolls.
GC ?
JA lach maarquote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aw jeez, not this shit again!
Dat ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Das alweer 5 jaar geleden!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef remlof het volgende:
Al geprobeerd, werkte niet: Weest Optimistisch Weken
1 a 2 keer per maand ongeveer, maar wordt vaak sneller gesloten dan op gereageerdquote:Op donderdag 15 september 2011 12:29 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wordt deze vraag zo vaak gesteld dan? Ik zit al een flinke tijd op Fok en een vaste bezoeker van Klaagbaak en GC en heb het nog niet voorbij zien komen :p
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef gamezz het volgende:
Dit idee komt minimaal eens in de week langs.
Nou ja, het werkt wel hoor, maar dan gewoon in de forums waar het juichen op slaat. Joepie zwanger in OUD, joepie relatie in R&P, joepie afgevallen in LIF etc...quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef remlof het volgende:
Al geprobeerd, werkte niet: Weest Optimistisch Weken
Maar dus geen Joepie ik heb geen klacht in KLBquote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt wel hoor, maar dan gewoon in de forums waar het juichen op slaat. Joepie zwanger in OUD, joepie relatie in R&P, joepie afgevallen in LIF etc...
Godverdomme alles gaat goed niks om over te klagenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar dus geen Joepie ik heb geen klacht in KLB
Dat zou pas een kwaliteit's topic worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Godverdomme alles gaat goed niks om over te klagen
Klacht: Alles gaat goed
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |