Helaas niet waar. Na deze leeftijd willen ze toch nog wel eens gaan roesten rondom wielkuipen en bij de achterklep. In verhouding tot andere auto's natuurlijk wel minder roestgevoelig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef unox_worst het volgende:
Inderdaad, alles gegalvaniseerd dus roesten doen ze niet.
Dan is er wat mis geweest met motor/aandrijflijn/bandewn. Mn broer rijdt er makkelijk 1 op 14 mee en er wordt goed mee doorgereden.quote:Op maandag 19 september 2011 07:55 schreef marcosta het volgende:
alleen jammer dat ze redelijk dorstig zijn...
jaaaren een 89r gehad..
1.8s ook
Die flens is vervangen, als de lambda sonde niet meer goed is gaat hij onregelmatig lopen toch? Hij loopt nog mooi dus daar is volgens mij niks mis mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Mijne reed 1:14 ongeveer, met wat bredere banden (215) en veel snelweg. Als de ouderdomskwalen niet verholpen worden gaat ie meer verbruiken (luchtfilter flens, lambda sonde, etc).
Het was meer een impulspost van mequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:22 schreef unox_worst het volgende:
Heb je ergens een foto en wat meer info?
Niks ervan! Veiling was vorige week vrijdag om 20:00 afgelopenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:41 schreef blommie111 het volgende:
Waar in gelderland staat die ergens?
Als het een beetje gunstig is bied ik 250,-
Ik heb gezegd dat als hij in januari nog niet verkocht is dat je hem mag hebben voor 200, als hij voor die tijd voor meer wordt verkocht is dat jammer voor jou maar ik zou wel stom zijn als ik hem dan niet zou verkopen toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Mijn bod staat toch? Als je dat accepteert is het toch klaar?
Nee, dat was voor je die deadline had gesteld. Daarna heb ik, net als alle anderen, gewoon een bod gedaan van 200 en daar is men overheen gegaan. Die bieders reageren niet, als ik je reacties zo zie, dus dan kom je uit bij mijn bod van 200, en als je dat accepteert, kom ik hem halen, en dan niet in januari pas.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als hij in januari nog niet verkocht is dat je hem mag hebben voor 200, als hij voor die tijd voor meer wordt verkocht is dat jammer voor jou maar ik zou wel stom zijn als ik hem dan niet zou verkopen toch?
Kijk, dat is dan het misverstand, ik dacht dat je hem pas in januari zou kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat was voor je die deadline had gesteld. Daarna heb ik, net als alle anderen, gewoon een bod gedaan van 200 en daar is men overheen gegaan. Die bieders reageren niet, als ik je reacties zo zie, dus dan kom je uit bij mijn bod van 200, en als je dat accepteert, kom ik hem halen, en dan niet in januari pas.
Sorry in dat geval, dan ben ik niet duidelijk geweest! Oke, dan wil ik hem graag kopen, en maak ik er 225 van, voor het zure.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan het misverstand, ik dacht dat je hem pas in januari zou kopen.
In dat geval heb jij op dit moment de keus of je hem wilt kopen, en daarna komt de rest weer.
Ga even overleggen en dan PM ik je.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef unox_worst het volgende:
Sportief, stuur maar een pm wanneer je wilt langskomen. Ik ben op maandag, dinsdag en zaterdag thuis (andere tijden ook wel maar dan is het postkantoor niet open)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |