quote:Op donderdag 15 september 2011 10:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
(...) je deed tien weken geen ene fluit en als je dan een examenweek had, tsja dan ging je een weekje niet op stap en leerde je een avondje van te voren en behaalde je met die minimale inzet een 6.
In de les hoefde je nooit wat te doen, opletten was in geen enkel opzicht nodig. Altijd lopen kloten of liggen slapen.
(...)
Klacht 2: De overgang van VWO naar WO is gewoon veels te groot.
Truequote:Op donderdag 15 september 2011 10:18 schreef Jumparound het volgende:
kortom, je bent een luie hond die er niet mee om kan gaan.
RIP belastinggeld wat aan dit soort luie flikkers besteed wordt
ik doe lucht&ruimtevaart haal alleen maar 9ens zonder te leren jwt.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
En oh ja, mensen die denken dat je zonder moeite de Universiteit kan afronden.
Bij sommige opleidingen is dat goed mogelijk hoor kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 september 2011 10:23 schreef Pritt het volgende:
Ik herken het probleem wel ja.
Eerste tentamen op de uni: 2,4.
Dat is ook zoiets wat ik nog even kwijt wil. Mensen met de brains voor technische studies, hoeven ook niks te doen. Studeer je echter zoiets als ik, is dat niet voldoende en komt er een enorme zelfstudie en aldus zelfdiscipline bij kijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:22 schreef luckass het volgende:
[..]
ik doe lucht&ruimtevaart haal alleen maar 9ens zonder te leren jwt.
Ja hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets wat ik nog even kwijt wil. Mensen met de brains voor technische studies, hoeven ook niks te doen. Studeer je echter zoiets als ik, is dat niet voldoende en komt er een enorme zelfstudie en aldus zelfdiscipline bij kijken.
Nee dat klopt niet, ook die moeten werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets wat ik nog even kwijt wil. Mensen met de brains voor technische studies, hoeven ook niks te doen.
Dat is een styllistisch stijlmiddel genaamd polysyndeton, kneusquote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef AwesomeSauce het volgende:
TS heeft vwo gedaan, maar verteld zijn hele verhaal met "En toen","En toen","En toen","En toen" en "En toen". Kneusje, dat kan ik zelfs beter
Slechtste troll.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets wat ik nog even kwijt wil. Mensen met de brains voor technische studies, hoeven ook niks te doen. Studeer je echter zoiets als ik, is dat niet voldoende en komt er een enorme zelfstudie en aldus zelfdiscipline bij kijken.
Hangt van de studie af.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Noujah, ik wil niet zeggen niks. Maar ze hebben gewoon veel meer contacturen waarbij ze proeven en dergelijke moeten uitvoeren en waarbij het gaat om het 'snappen' , niet om het weten. Als je dat kan, dan is de bijkomende zelfstudie vergelijkbaar met de middelbare school.quote:
Wat een dom gelul. Je hebt overduidelijk geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Noujah, ik wil niet zeggen niks. Maar ze hebben gewoon veel meer contacturen waarbij ze proeven en dergelijke moeten uitvoeren en waarbij het gaat om het 'snappen' , niet om het weten. Als je dat kan, dan is de bijkomende zelfstudie vergelijkbaar met de middelbare school.
Waarom dan? Kun jij je ervaringen dan met ons delen? Als ik het bij het verkeerde eind heb, wil ik dan ook weten waarom..quote:
Een gemiddelde technische studie heeft helemaal niet zoveel "praktijk" uren. Het is goddomme geen MTS ofzo. Daarnaast moet over het stukje "praktijk" gewoon gerapporteerd worden en hangt er uiteraard theorie aan vast in de vorm van een shitload aan formules, statistiek en berekeningen. Dat is ook gewoon "leren" hoor. Niet alleen begrijpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom dan? Kun jij je ervaringen dan met ons delen? Als ik het bij het verkeerde eind heb, wil ik dan ook weten waarom..
Eens. "Praktijk" bij ons is niet met je handen iets doen maar een programma schrijven om berekeningen uit te kunnen voeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een gemiddelde technische studie heeft helemaal niet zoveel "praktijk" uren. Het is goddomme geen MTS ofzo. Daarnaast moet over het stukje "praktijk" gewoon gerapporteerd worden en hangt er uiteraard theorie aan vast in de vorm van een shitload aan formules, statistiek en berekeningen. Dat is ook gewoon "leren" hoor. Niet alleen begrijpen.
Je bent echt niet de enige die hard moet werken. Alleen lang niet iedereen klaagt er zo over.
dit inderdaad, daarom ben ik inmiddels vijfdejaars en zonder Pquote:Op donderdag 15 september 2011 10:23 schreef kwiwi het volgende:
De overstap is alleen te groot voor mensen die op het vwo geen flikker hoefden uit te voeren, de rest heeft namelijk geleerd hoe ze moeten leren.
Dat verdient wel een emo.gif. Bij deze:quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dit inderdaad, daarom ben ik inmiddels vijfdejaars en zonder P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |