quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik als Ajacied heb bergen respect voor wat FC Twente heeft geflikt (al ben ik er sportief gezien niet blij mee) maar zo'n kutrus die niets te doen heeft en een buitenlandse competitie naar de tering helpt mag van mij per direct onder de middenstip gestopt worden.
Maar hopen dat ie het binnenkort zat is en alsnog de stekker eruit trekt...
En waarom zou je daar willen komen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Elvislives het volgende:
Beleid van FC Twente is inderdaad hoe iedereen het liever had gezien maar als je Marc van Hintum als TD hebt of Koeman die als trainer de aankopen bepaalt, kom je daar nooit.
Echt joh Perezquote:Voor het zelfde geld had hij ook de winnende kunnen maken... als Vitesse had gemist
Sowieso analisten, meeste is echt open deuren intrappen of er volkomen naast zittenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt joh Perezbedankt voor dit inzicht.
City is van een Arabier, zoals Backburn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.
Als het zo doorgaat is voetbal met 10 jaar echt volkomen in handen van een paar russen......
Vitesse bestaat dus niet meer.
OK, same diff, tuig it isquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
City is van een Arabier, zoals Backburn.
Ik vond het eigenlijk wel een vrije trap.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Xummon het volgende:
pffff kunt scheids heeft Fortuna genaaid, bij die vrije trap in de laatste minuut
Niet teveel naar een filister als Leo Driessen luisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Xummon het volgende:
pffff kunt scheids heeft Fortuna genaaid, bij die vrije trap in de laatste minuut
hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Wereldpijn het volgende:
Jullie vergeten even dat wereldvedette Sjaak Polak bij Scheveningen speelt en dus ook heeft gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |