quote:Op donderdag 15 september 2011 00:16 schreef Boterbartje het volgende:
Niet belangrijk zo van belangrijk maar niet plat enzo
Stressen wordt het toch niet beter van.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die nooit stressenhippies
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die nooit stressenhippies
Tevens is cupmaat wel belangrijk en ik heb geen mooie foto's
Niet belangrijk zo van belangrijk maar niet plat enzo
Dan laat je een lelijke zien.quote:
nee maar komt vanzelfquote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stressen wordt het toch niet beter van.
Dat lijkt me best heel vervelend..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vriendin van mij heeft cup GMaar ze gaat ze verkleinen deze maand
Dat is lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja rugpijn en idd. En gewoon niet in verhouding. Ze is al klein en heeft ze zo'n grote.. En met kleren kopen ook altijd grotere maat terwijl ze best slank is.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me best heel vervelend..
Rugpijn en alles
Bedankt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg acuut honger
http://thepioneerwoman.com/cooking/2011/09/italian-chicken-soup/
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja rugpijn en idd. En gewoon niet in verhouding. Ze is al klein en heeft ze zo'n grote.. En met kleren kopen ook altijd grotere maat terwijl ze best slank is.
Afkomst?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nog niet gevraagd.. Maar ben wel blij voor d'r want ze zat er echt meequote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |