abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101969068
Is het Museum Vrolik zo eng dan?
pi_101969101
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:24 schreef Z het volgende:
Omdat ik het NU wil hebben.
Het is er vaak al een dag later. Zelfs ik kan dat kleine beetje geduld opbrengen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101969242
Het is geen principekwestie hoor. Als het sneller is om even naar de winkel te fietsen doe ik dat. Als het iets minder haast heeft bestel ik het online. Hoewel ik wel ERNSTIGE bezwaren tegen de gewoonte van de postbode heb om pakjes gewoon bij random buren achter te laten als we tijdens kantooruren niet thuis zijn. Om die reden laat ik het meeste op mijn werk bezorgen (wat in het geval van de lingeriecatalogus van mijn vrouw of dozen met wijn mij wel eens op een opgetrokken wenkbrauw komt te staan).
pi_101969839
Ik zit nu wel al 1,5 maand op een paar babyleggings uit China te wachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101970051
Voor Ivan? Doe dat nu toch niet, Claudia. Dat is zie-lig!
pi_101970103
Nee, die van Ivan zijn allang binnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101970166
Ik laat hem er zelfs mee buiten spelen. De buren kijken hem dan wel meewarig aan.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101970252
Hemeltje, wij moeten de Wishbone Bike nog bestellen!
pi_101970387
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:20 schreef Gellius het volgende:
Ik loop eigenlijk enkel even een BCC in om een paar Sennheisertjes te kopen. Ik word altijd vriendelijk en correct geholpen. De mediamarkt is oneindig veel erger. Misschien één trede onder de IKEA nog.
Vooral die herrie overal daar. Ik moet altijd mijn best doen om geen paniekaanval te krijgen in de Mediamarkt. De Saturn daarentegen heb ik geen moeite mee.
anonieme razernist
  donderdag 15 september 2011 @ 11:29:50 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101970741
De Saturn in Groningen is verschrikkelijk, qua herrie. Mijn god, je verliest de wil om te leven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101970803
Ik word altijd razend omdat de Mediamarkt niets op voorraad lijkt te hebben. Ik was er laatst voor een nieuwe interne harde schijf. nauwelijks keuze. En wat er dan nog wel ligt is van Sweex. Of Trust. Enfin, eigen schuld natuurlijk. Voor dergelijke zaken ga je niet naar de Mediamarkt. Waar wel voor is me volstrekt onduidelijk.
  donderdag 15 september 2011 @ 11:33:38 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101970834
quote:
8s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef Gellius het volgende:
Ik word altijd razend omdat de Mediamarkt niets op voorraad lijkt te hebben. Ik was er laatst voor een nieuwe interne harde schijf. nauwelijks keuze. En wat er dan nog wel ligt is van Sweex. Of Trust. Enfin, eigen schuld natuurlijk. Voor degelijke zaken ga je niet naar de mediamarkt. Waar wel voor is me volstrekt onduidelijk.
Opzetborsteltjes voor de elektrische tandenborstel. Een scheerapparaat. Navulling voor de printer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101970870
Nu ja, bij jullie is de mediamarkt tenminste nog gewoon in het centrum. Hier moet je er helemaal de metro voor nemen naar de ArenA.
pi_101971057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom kopen mensen dat soort spul nog in 'echte' winkels? Online is de verkrijgbaarheid niet alleen prima, maar het is ook nog eens voordeliger.
Omdat menselijk contact boven alles staat. Ook al is het met geestelijk inferieure mensen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_101971281
quote:
8s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef Gellius het volgende:
Ik word altijd razend omdat de Mediamarkt niets op voorraad lijkt te hebben. Ik was er laatst voor een nieuwe interne harde schijf. nauwelijks keuze. En wat er dan nog wel ligt is van Sweex. Of Trust. Enfin, eigen schuld natuurlijk. Voor dergelijke zaken ga je niet naar de Mediamarkt. Waar wel voor is me volstrekt onduidelijk.
Voor de televisies! Kopen, kopen, kopen! Ik hou van de directheid van de MediaMarkt. Alle electronicazaken in een straal van 300m helemaal platconcurreren.
pi_101971389
Het komt eigenlijk vaak helemaal niet in mij op om dingen online te kopen. Maar voor mij geldt ook dat alle winkels waar ik regelmatig kom toch wel op fietsafstand zijn. Ik vind lang achter de computer zitten om spullen in onlinewinkels te zoeken, prijzen te vergelijken etc. afschuwelijk. Dan liever een stukje fietsen en het in 't echt kunnen bekijken en aanraken.

Ik voer vandaag slechtnieuwsgesprekken. Met leerlingen die ergens niet voor geselecteerd zijn. Ik vind het zo sneu. De stoerste jongen krijgt dan ineens een trillipje.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_101971470
quote:
8s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef Gellius het volgende:
Ik word altijd razend omdat de Mediamarkt niets op voorraad lijkt te hebben. Ik was er laatst voor een nieuwe interne harde schijf. nauwelijks keuze. En wat er dan nog wel ligt is van Sweex. Of Trust. Enfin, eigen schuld natuurlijk. Voor dergelijke zaken ga je niet naar de Mediamarkt. Waar wel voor is me volstrekt onduidelijk.
Mijn laptop en mp3-speler zijn van de Mediamarkt. Tijdens de 'btw-dagen' relatief goedkoop kunnen aanschaffen. :)
  donderdag 15 september 2011 @ 11:56:09 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101971488
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef mane het volgende:
Het komt eigenlijk vaak helemaal niet in mij op om dingen online te kopen. Maar voor mij geldt ook dat alle winkels waar ik regelmatig kom toch wel op fietsafstand zijn. Ik vind lang achter de computer zitten om spullen in onlinewinkels te zoeken, prijzen te vergelijken etc. afschuwelijk. Dan liever een stukje fietsen en het in 't echt kunnen bekijken en aanraken.

Ik voer vandaag slechtnieuwsgesprekken. Met leerlingen die ergens niet voor geselecteerd zijn. Ik vind het zo sneu. De stoerste jongen krijgt dan ineens een trillipje.
En zeg je dan op zijn foks: groei een ruggengraat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_101971582
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef mane het volgende:
Het komt eigenlijk vaak helemaal niet in mij op om dingen online te kopen. Maar voor mij geldt ook dat alle winkels waar ik regelmatig kom toch wel op fietsafstand zijn. Ik vind lang achter de computer zitten om spullen in onlinewinkels te zoeken, prijzen te vergelijken etc. afschuwelijk. Dan liever een stukje fietsen en het in 't echt kunnen bekijken en aanraken.

Ik voer vandaag slechtnieuwsgesprekken. Met leerlingen die ergens niet voor geselecteerd zijn. Ik vind het zo sneu. De stoerste jongen krijgt dan ineens een trillipje.
Ben je nou gewoon toekomsten aan het kapotmaken? :'(
pi_101971596
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En zeg je dan op zijn foks: groei een ruggengraat?
Dat dan weer niet maar ik moet zeggen dat bijna alles wat je op zo'n moment zegt al snel nogal lullig klinkt. Meestal zeg ik dan ook maar niet teveel.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:00:57 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101971630
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef mane het volgende:

[..]

Dat dan weer niet maar ik moet zeggen dat bijna alles wat je op zo'n moment zegt al snel nogal lullig klinkt. Meestal zeg ik dan ook maar niet teveel.
Lastig, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101971635
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:59 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon toekomsten aan het kapotmaken? :'(
Ja, maar ik mag ook een paar goednieuwsgesprekken voeren dus mijn karma blijft in evenwicht, hoop ik.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_101971658
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik laat hem er zelfs mee buiten spelen. De buren kijken hem dan wel meewarig aan.

[ afbeelding ]
Hij lijkt er zelf ook niet echt content mee.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_101971742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Omdat menselijk contact boven alles staat. Ook al is het met geestelijk inferieure mensen.
Wat is dat nou weer voor rare hippiepraat, Karrel. Hoe minder mensen je hoeft te spreken hoe beter het is. Vergeet niet dat we, iedere dag!, omringd zijn door gevaarlijke gekken. Ringo maakt de denkfout alleen gewone mensen te willen mijden.
pi_101972720
Is geen hippiepraat mensen radicaliseren juist door steeds in hetzelfde kringetje te blijven door contact met mensen buiten die kring ziet men in dat er ook andere waarheden zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')