WTF daar wil ik nu mee knuffelen die is wel erg schattig!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef utopie het volgende:
hier een foto van flip
[ afbeelding ]
Niet aan zitten, volgens mij heeft Flip aids.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WTF daar wil ik nu mee knuffelen die is wel erg schattig!
Krijgt vast een ban, de volgende keer denkt ie wel 2x naquote:
dan nog ik wil Flips aids maar al te graag hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Niet aan zitten, volgens mij heeft Flip aids.
Haha bij wie mag hij nu weer logeren?? Bazen programma is dat!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Akkerr het volgende:
Hallo daar ben ik weer, ik ben flip de beer.![]()
Eerst goed laten keuren door baasje hehquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dan nog ik wil Flips aids maar al te graag hebben.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Eerst goed laten keuren door baasje heh
Sinds wanneer luisteren eigenwijze flippies naar baasjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Eerst goed laten keuren door baasje heh
Ik heb 'm goed opgevoed. Eerst langs papa utopie, daarna mag je alles met flip doen wat je wilt!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer luisteren eigenwijze flippies naar baasjes.
Kijk maar uit dat flip je bloedverwante kind je niet vermoord want bij flips weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb 'm goed opgevoed. Eerst langs papa utopie, daarna mag je alles met flip doen wat je wilt!
Want wie houdt er nou niet van een broodje DAAARMMMM!!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef okiokinl het volgende:
nu is flip een vloerkleedje voor de kachel, lekker warm.
Dat is die beer die steeds bij iemand ging logeren, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef herzburger het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is flip de beer. Nostalgie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |