Mooimooi. Na deze ga ik aan mn verslagennnn.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even de dag goed beginnen.
faal met je emoticonquote:Op donderdag 15 september 2011 12:27 schreef Kaasrol het volgende:
Etsu, ik zie dat jij ook het computerprobleem topic hebt gevonden?
[ afbeelding ]
Ja, als je dat zag, waarom vraag je het dan voor de zekerheidquote:Op donderdag 15 september 2011 12:27 schreef Kaasrol het volgende:
Etsu, ik zie dat jij ook het computerprobleem topic hebt gevonden?
[ afbeelding ]
De maatschappij dat ben jij!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nuttig aan het zijn voor de maatschappij, namelijk broodjes bakken.
Dan moet jij ook niet lopen zeuren dat jw iets voor school moet doen, dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet huilen, ik moet wel eens tot 10 uur 's avonds op school zitten. Dat hoort er nou maar eenmaal bij.
Whaha.. Ik geloof dat de zwerver er kwam maar niet dat je dat daadwerkelijk hebt geantwoord. Verder goede grap.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef xCore het volgende:
Whaha zit ik hier in de trein, komt er een zwerver met een harmonica naar me toe en vraagt of dat ik klein geld bij heb.
"Heeft U terug van 50?"
Semi-trollquote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Whaha.. Ik geloof dat de zwerver er kwam maar niet dat je dat daadwerkelijk hebt geantwoord. Verder goede grap.
Waar is R_R eigenlijk? Die doet toch avondschool op de uni?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef Kaasrol het volgende:
Presentatie kijken van zo'n 2.0-type over de mediatheek. Zoals R_R zou zeggen, genot.
Hadden wij ook terwijl het bij de Intro al was uitgelegdquote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef Kaasrol het volgende:
Presentatie kijken van zo'n 2.0-type over de mediatheek. Zoals R_R zou zeggen, genot.
Is voor de sociaal gestoorde autisten die niet naar de intro durfden te gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hadden wij ook terwijl het bij de Intro al was uitgelegd
Heb je alles gedeclareerd?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Declaratieverzoek ov-chipkaart opgestuurd, als het goed is krijg ik nog 150euro terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |