Aaaw gossie wil je een knuffel.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
MooiWel goed, maar moet nog wennen aan het alleen wonen, mis mijn ouders toch wel een beetje
en ik kat het af op mn vrienden en das niet leuk
Ja heel graagquote:Op donderdag 15 september 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Aaaw gossie wil je een knuffel.
ja, in NL was ik het 3dubbele kwijtgeweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je in Duitsland te hard gereden dan?
Moet je maar even voorstellen dat ik je een knuffel geefquote:
*stelt voor dat Joosterd mij knuffelt*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet je maar even voorstellen dat ik je een knuffel geef
Als je er meer wilt moet je even DM'enquote:Op donderdag 15 september 2011 18:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
*stelt voor dat Joosterd mij knuffelt*
Thanks!
Die mensen die er in voorkomen zijn zwaar irritant. Kijk liever Awkward dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:38 schreef Water123 het volgende:
Kijkt er wel eens iemand naar 16 and pregnent? Een meisje van 17 die een tweeling krijgt![]()
Verschrikkelijk!
Ik wist wel dat je smaak had Motorbloempje.quote:
MoBlo heeft een bepaalde gave om kwaliteit en interessante post op te sporenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
moblo in da house wat is dezeeeeeeen
Vreest niet, ik ben alweer weg!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:48 schreef Heroinjunk het volgende:
moblo in da house wat is dezeeeeeeen
En ze is nog sportief ook!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vreest niet, ik ben alweer weg!
Van op de bank zitten is nog nooit iemand slank geworden! Dus op naar de sportschool!
Ik was niet bang, ik had je al lang niet meer gezien!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vreest niet, ik ben alweer weg!
Van op de bank zitten is nog nooit iemand slank geworden! Dus op naar de sportschool!
Misschien wel een goed tekenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was niet bang, ik had je al lang niet meer gezien!
Goeie titelquote:Op donderdag 15 september 2011 18:38 schreef Water123 het volgende:
Kijkt er wel eens iemand naar 16 and pregnent? Een meisje van 17 die een tweeling krijgt![]()
Verschrikkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |