Als ik het kam wordt het altijd afro.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen last van hier. Ze blijven groot. En tegen de tijd dat ik naar de kapper moet, dat was een week geleden al, dan heb ik een soort van afro.
You haz them.quote:
ja ooit als ik geld had voor een nieuwequote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Oh maar je wilde die bank toch kwijt.
Precies dezelfde nog een keer kopen?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ooit als ik geld had voor een nieuwe
Nou ik meteen de ikea site op natuurlijk
ik denk oh die vind ik wel leuk en niet mega duur (6nogwat) dus ik klik hem aan in de kleur die ik wil
plof over de 1000 euro! wtf!
christus dit gaat weer een zoektocht worden en gedoe geven en we hebben dit weekend weer een huis vol mensen
Die hebben echt geld nodig, zo vaak treden ze op in Nederland.quote:
Je had al 2x oma kunnen zijn joh!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al 29. Zo'n procedure duurt tig jaar. tegen de tijd dat ik 'goedgekeurd' ben, ben ik alweer te oud.
Bank met een knip- en plakoplossing weer fixen. Dit weekend sloopt gegarandeerd een ander hem nog een keer en dan regel je het via zijn/haar aansprakelijkheidsverzekering. Jij nieuwe bank, kost je helemaal niks.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
christus dit gaat weer een zoektocht worden en gedoe geven en we hebben dit weekend weer een huis vol mensen
naja dat vind ik ook weer geldverspilling omdat ie eigenlijk niet aan al onze eisen voldoetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies dezelfde nog een keer kopen?
Het is dat ik maar een nummer van ze ken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben echt geld nodig, zo vaak treden ze op in Nederland.
whahaaha dat is gemeenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bank met een knip- en plakoplossing weer fixen. Dit weekend sloopt gegarandeerd een ander hem nog een keer en dan regel je het via zijn/haar aansprakelijkheidsverzekering. Jij nieuwe bank, kost je helemaal niks.
Ik ook niet, lang leve de tondeusequote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ben al drie jaar niet noemenswaardig naar de kapper geweest.
Je kent er gegarandeerd nog meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
Het is dat ik maar een nummer van ze ken.
. Heerlijk depressief nummer
.
De rat in de keuken ken je toch wel?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is dat ik maar een nummer van ze ken.
. Heerlijk depressief nummer
.
Een oplossing die dus prima bij jou past.quote:
Noem eens titels.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent er gegarandeerd nog meer.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De rat in de keuken ken je toch wel?
ALs het nou niet van die verschrikkelijke kutmuziek was dan zouden ze misschien ook wat verdienenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben echt geld nodig, zo vaak treden ze op in Nederland.
Lang leven haar laten groeienquote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook niet, lang leve de tondeuse
oooh ik ben echt niet gemeenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een oplossing die dus prima bij jou past.
Kingston Townquote:
Mijn bank komt bij profijt vandaanquote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja dat vind ik ook weer geldverspilling omdat ie eigenlijk niet aan al onze eisen voldoet
dus dan zou ik misschien 200 euro goedkoper uit zijn dan met een bank die wel alle vakjes afvinkt dus misschien is dat beter
naja we moeten maar eens gaan rondkijken
zal vriendje wel niet voor te porren zijn.... en dan gaat ie daarna zeiken over de bank
oh daar was ik net aan het kijken en vond ik echt al 5 leuke of zo! en goedkoper dan ikea!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn bank komt bij profijt vandaan
ja daar kom ik ook achter!quote:
Ja, 45 euro bezorgen geloof ik, als ie bij je in de buurt zit. Anders wordt het 65 ofzo. Is ook geen topkwaliteit maar ze hadden wel veel mooie.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh daar was ik net aan het kijken en vond ik echt al 5 leuke of zo! en goedkoper dan ikea!
bezorgen die?
ik weet dat er hier in de stad ook een is...
misschien kunnen we er dan morgen avond nog heen
Ok die eerste komt wel heel vaak bekend voor. Maar herkennen als UB40 nummer, nee.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kingston Town
Can't help falling in love with you (ja, een cover)
Vriendje heeft geen geld toch? Jij betaalt, jij bepaalt!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
ja daar kom ik ook achter!
vaag!
naja ik kan beter wachten tot vriendje eens tijd heeft om ook zijn mening te geven voor ik een of andere speurtocht begin en dat de bank die ik wil dan afgekeurd word
ik vind zoiets wel leuk!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 45 euro bezorgen geloof ik, als ie bij je in de buurt zit. Anders wordt het 65 ofzo. Is ook geen topkwaliteit maar ze hadden wel veel mooie.
oh dat vind ik ook prima hoor (ook lekker duidelijk als je uit elkaar gaat)quote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendje heeft geen geld toch? Jij betaalt, jij bepaalt!
Een ongelofelijk zeiknummer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef Tegan het volgende:
Ok die eerste komt wel heel vaak bekend voor. Maar herkennen als UB40 nummer, nee.
Volgens mij heb ik daar ook nog op gezeten. Maar je kon hem niet keren, dat je hem later in spiegelbeeld neer kon zetten en dat vond ik wel jammer, anders had ik wel zoiets genomen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind zoiets wel leuk!
http://www.profijtmeubel.nl/banken/stoffen-banken/olanga.html
Tof. Zoiets heb ik ook qua stijl, alleen dan geen hoekbank. Ik haat hoekbankenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind zoiets wel leuk!
http://www.profijtmeubel.nl/banken/stoffen-banken/olanga.html
Noem ze eens? Ik houd wel van hun stijl merk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind lang niet alles van UB40 goed, maar een paar pareltjes hebben ze wel gemaakt.
aah kut ja ik moet wel perse dat uitsteksel aan de linker kantquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ook nog op gezeten. Maar je kon hem niet keren, dat je hem later in spiegelbeeld neer kon zetten en dat vond ik wel jammer, anders had ik wel zoiets genomen.
Zeiknummersquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ongelofelijk zeiknummer.
Niet zo erg als Paradise by the dashboard light overigens.
Dat soort banken komen in twee delen, en je kan dat zelf aangeven geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah kut ja ik moet wel perse dat uitsteksel aan de linker kant
anders moet ik mijn hele huis verbouwen en zo
niet handig
quote:
Er is weinig muziek die ik niet kan waarderen, op zijn tijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een grondige hekel aan UB40
Maar later niet altijd meer veranderen geloof ik. En dat wilde ik wel graag. Bij sommige kan dat wel maar die vond ik niet leukquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat soort banken komen in twee delen, en je kan dat zelf aangeven geloof ik.
Nouja, rat in mi kitchen, red red whine, Sing our song... k kweet ze ook niet allemaal hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Noem ze eens? Ik houd wel van hun stijl merk ik.
bij deze staat dat nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat soort banken komen in twee delen, en je kan dat zelf aangeven geloof ik.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een grondige hekel aan UB40
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je de zeiknummers wilt: I got you babe
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heerlijke CD voor in de auto, dat!
Wel slecht voor je benzineverbruik...
Da's gewoon britrock, en nieteens goeie.quote:
Maar als je UB40 al depressief vindt dan ontbreekt er toch iets in je muziekopvoeding. Ik noem een Nick Cave, The Smiths, Antony and the Johnsons, Joy Division, The Cure......quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
Mijn muzieksmaak is best wel breed. Wat ik ook wel tof vind. Het ligt compleet aan mijn 'mood'.
Goede namen!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Maar als je UB40 al depressief vindt dan ontbreekt er toch iets in je muziekopvoeding. Ik noem een Nick Cave, The Smiths, Antony and the Johnsons, Joy Division, The Cure......
Vind ik deze geschikter voorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat een tof nummer om mijn agressie in kwijt te kunnen.
Welnee, deze!quote:
Er is maar één Sway, en dat is deze...quote:
Doet me hieraan denken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is maar één Sway, en dat is deze...
Daar vind ik de cover van Cake zo heerlijk van.quote:
quote:
Bekend en mooiquote:
Binnenkort maar es wat nieuwe muzikale vorming doen dan.quote:
Neuh, die luister je toch niet, zei je.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vind ik de cover van Cake zo heerlijk van.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, deze!
Ultieme stampplaat! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, die luister je toch niet, zei je.
Ik ben er weg van!
Ik dacht wat duurt dat intro godselang. Maar toen was het nummer alweer bijna afgelopenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, deze!
Liever dit dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, deze!
Stuk beter inderdaad.quote:
Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Justin is alleen niet echt opwindend.
Ik zou het vaker moeten luisteren.quote:
Hé, ga jij es trouwen!quote:
Matig eigenlijk. Geen idee waaromquote:Op donderdag 15 september 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net op je proosten An, maar je zit zelf ook gewoon te internetten.
beetje geslapen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Matig eigenlijk. Geen idee waarom.
Wij worden pas om 9:30 verwacht elders, dus tot die tijd zit ik als een zombie voor mij uit te staren.
Ceremonie is tussen 15:45 en 16:15quote:Op donderdag 15 september 2011 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Cool. Dat vond ik wel fijn aan trouwen om 9 uur 's morgens. Je hebt geen tijd om na te denken en voor je het weer is het alweer gebeurd.
.
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ow, vandaar dat je zo goed wist dat het nog geen 4 uur is.
We hebben een ceremoniemeester. Denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Geniet er van. Heb je een ceremoniemeester? Laat die alles regelen. Laat je voeren door de dag.
En natuurlijk is het eng en spannend, maar jullie kiezen voor elkaar. Het is ook keiromantisch en mooi
. En het komt helemaal goed.
Oh, nog even wachten dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:47 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry, we willen eerst zien wat er bij jullie uitkomt.
Da's meestalquote:Op donderdag 15 september 2011 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Mooi dat de ceremonie zelf het kortst is
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, de ambtenaar had er zin in. Die heeft 5 A4tjes volgekalkt voor de speech.
5. Fokking. A4tjes
Huuuuu.
quote:
wehe ik moet ineens aan Friends denken en Rachels briefquote:Op donderdag 15 september 2011 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, de ambtenaar had er zin in. Die heeft 5 A4tjes volgekalkt voor de speech.
5. Fokking. A4tjes
Huuuuu.
Oh zucht. Hou op. Schei uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles beter dan op kantoor zitten.
"Front and back!"quote:Op donderdag 15 september 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe ik moet ineens aan Friends denken en Rachels brief
Leugens! Er is geen groter doel dan je hele leven op kantoor wegrotten.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles beter dan op kantoor zitten.
Onze toekomst als Griekenland ompleurtquote:Op donderdag 15 september 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugens! Er is geen groter doel dan je hele leven op kantoor wegrotten.
Twee keer gezien. Amerikaanse lachbandseries met niet leuke grappenquote:Op donderdag 15 september 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe ik moet ineens aan Friends denken en Rachels brief
ben aan het eind van seizoen 2quote:Op donderdag 15 september 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Friends. Daar moeten we serieus weer eens aan beginnen.
Leuk!quote:
OMG. Hij heeft je username ontdekt! Dat wordt wat!quote:Op donderdag 15 september 2011 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
Dat ze er zoveel heeft weten te vinden is al een godswonder.
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
OMG. Hij heeft je username ontdekt! Dat wordt wat![ afbeelding ]
Ja, thanks nogquote:Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Is het trouwens gelukt met die Sims-dingen Teeg?
Ik hoop dat ik het mee mag maken. Dat FOK! dan nog bestaat enzo. Enzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me echt een bizarre dag als ik hier komt vertellen dat ik ga samenwonen ofzo. Over tig jaar. Of KT die gaat trouwen ofzo. Of zwangere CL ofzo.
Graag gedaan johquote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, thanks nog. Te tof, nu kan ik zelf werelden maken enzo
.
Ik stiekem ook. Bij Air en Miss, en JD en jou is het ook zo gebeurd. Wel grappig dat je zo'n groei in mensen helemaal meemaakt van een afstand.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het mee mag maken. Dat FOK! dan nog bestaat enzo. Enzo.
Ik ook nog niet, alleen even gekekenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Graag gedaan joh. Ik heb dat ook een keer geïnstalleerd tijd terug, maar ik heb er het geduld niet voor
.
Ja precies! Dat is leuk.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef Tegan het volgende:
Ik stiekem ook. Bij Air en Miss, en JD en jou is het ook zo gebeurd. Wel grappig dat je zo'n groei in mensen helemaal meemaakt van een afstand.
Komt vast ooit nog wel een keer. Hij is nog jong. En wild.quote:
Met mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:50 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me echt een bizarre dag als ik hier komt vertellen dat ik ga samenwonen ofzo.
Jij werd bruidsmeisje toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt vast ooit nog wel een keer. Hij is nog jong. En wild.
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Tegan het volgende:
Owja, nog een reden om niet te daten op Fok. Dan meet je gedwongen allemaal andere Fokkers op je huwelijk.
Dan moet je dus niet met Q trouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef Tegan het volgende:
Wel als je partner wel een frequent meeter is dus.
Nee hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Tegan het volgende:
Owja, nog een reden om niet te daten op Fok. Dan meet je gedwongen allemaal andere Fokkers op je huwelijk.
True. True.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef Tegan het volgende:
Ik kan KT moeilijk verbieden Kuukske uit te nodigen op onze bruiloft zeg maar.
Al eeuwen geen meet meer gehad.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet met Q trouwen.
ik zal jou nooit in de steek laten hoor clquote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, je hebt nu nieuwe vriendenJe hebt ons in de steek gelaten
Er zijn gewoon geen meets meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, je hebt nu nieuwe vriendenJe hebt ons in de steek gelaten
Ik heb Kuukske al in geen jaren meer gezien hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef Tegan het volgende:
Ik kan KT moeilijk verbieden Kuukske uit te nodigen op onze bruiloft zeg maar.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb Kuukske al in geen jaren meer gezien hoor
Maar hier in Delft en omgeving zitten er wel een paar die ik bijna wekelijks spreek.
Tis al wel even geleden ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb Kuukske al in geen jaren meer gezien hoor
Maar hier in Delft en omgeving zitten er wel een paar die ik bijna wekelijks spreek.
Pfft. Moet ik daar over nadenken?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef Tegan het volgende:
Maar goed KT. Welke Fokkers zou jij op je bruiloft uitnodigen als die dit jaar was?
Oh joh, dat is m'n standaard PI. Sorry hoor. Ongesteld ofzo?quote:
Nu willen we het wel weten natuurlijk hè.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft. Moet ik daar over nadenken?
Ik zou er een stuk of 2 - 3 wel serieus uitnodigen, maar denk niet dat jij ze kent...
Las Vegasquote:Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik uberhaupt maar een handvol mensen zou uitnodigen op mijn bruiloft, dus geen enkele Fokker komt dan in aanmerking.
Elopen lijkt me nog toffer.
Plus, trouwen doe ik waarschijnlijk nooit.
Ik heb altijd gezegd dat ik de optie openliet dat ik nog gigantisch van mening verander ooitquote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze wil ook nooit kinderen.
Rosbief bakken en eten?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil een broodje rosbief, met zout en peper. En ik moet nog een half jaar wachten.
Nou ik zou ook niet verder komen dan een stuk of 10, denk ik. Maar een paar daarvan zitten nou eenmaal op FOK.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik uberhaupt maar een handvol mensen zou uitnodigen op mijn bruiloft, dus geen enkele Fokker komt dan in aanmerking.
Geen zin in drop of filet americain?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil een broodje rosbief, met zout en peper. En ik moet nog een half jaar wachten.
Ik dacht nog: Arme kuuks, mag ze geen bier meer drinken. Maar dat deed je toch al niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
I knowquote:Op donderdag 15 september 2011 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou ik zou ook niet verder komen dan een stuk of 10, denk ik. Maar een paar daarvan zitten nou eenmaal op FOK.
Ze mag ook geen filet americain lijkt me.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen zin in drop of filet americain?
daarom juistquote:Op donderdag 15 september 2011 12:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze mag ook geen filet americain lijkt me.
Iets met bloeddruk ofzo, m'n nicht mocht van d'r vriend geen drop. En geen kaneel geloof ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je enorm dom was.
Hoezo mag drop niet?
Ik hou nu.nl in de gaten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we niets meer van ze horen vandaag, anders is het mis gegaan
Laat hem deze post zien!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh leuke gozer naast me in de trein
Ja, ik loop achter, maar de eerste 2 LP's (hij zei LP'squote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind lang niet alles van UB40 goed, maar een paar pareltjes hebben ze wel gemaakt.
Klinkt ook als typetje 'op het laatste moment cancellen (al dan niet met kutsmoesje)', amirite?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
ugh m'n zus wilde volgende week vrijdag naar de Efteling, maar ze twijfelde twijfelde twijfelde nog, geen idee waarom, maar goed. Dan wilden we kaartjes kopen met de airmiles en ik vorige week al vragen of ik ze moest bestellen, maar ze zei geen ja want ze twijfelde nog. Dinsdag weer gevraagd, geen antwoord. En nu zie ik op de website dat het 7 dagen duurt voor je de kaartjes in huis hebt dus zijn we zo te laat met bestellen. Domme hut, kan er ook niks mee afspreken.
Keihandig toch?!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij is docent ofzo, hij is druk iets aan t nakijken
Zijn wij familie?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem wel es drop hoor. Zolang je maar geen hele zakken leeg eet.
En ik heb een lage bloeddruk (bijna té laag) dus bij mij kan het vast geen kwaad.
Zijn wij ook familie?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom stik ik van de honger terwijl ik net gegeten heb?
Stomme brabo.quote:
Dat rijmt op 'patat'.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Al lekker op banken jacht geweest
het word waarschijnlijk deze
http://www.profijtmeubel.nl/hoekbank-yoko.html
Oh, vandaar.quote:
Hebben ze ook een hoekbank John?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Daar heb ik ook op gehangen! Vanwege de naam!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
De Dorada ofzo. Staat nu ook op de voorkant van de folder. Maar je ziet nu al waar ik altijd zitquote:
Ik vind die joko ono ook een stuk sjieker.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
haha wij zaten ook al van wie verzint die namen!
naja hij is niet zo duur en we willen een hoekbank en ik wil dat ie grijs is
toen bleven er nog 2 over
dit was de andere maar vriendje vind van die losse kussens erg vervelend
http://www.profijtmeubel.nl/hoekbank-sanur.html
ja dat is bij onze huidige bank dusquote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind losse kussens eigenlijk wel handig, dat kun je makkelijker schoonmakenMaar ze zakken wel sneller in denk ik. Die van mij zitten half vast met klittenband ofzo, en aan elkaar. Kan alles wel losmaken als het moet.
D'r op piesen!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog steeds honger.
Hoe werken die testjes, Kuuks?
Is je arm al lam?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef Q. het volgende:
Het leukste van verre reizen is altijd de voorpret. Zoals vaccinaties.
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef Q. het volgende:
Het leukste van verre reizen is altijd de voorpret. Zoals vaccinaties.
Het valt mee, ik viel alleen bijna flauw. Net als vorig jaar dus ik was er op voorbereid.quote:
Had ik je andere handje vast moeten houden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt mee, ik viel alleen bijna flauw. Net als vorig jaar dus ik was er op voorbereid.
En met dat aanbod kom je nu pas!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik je andere handje vast moeten houden?
Moet je ook een water overquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Brabant anders ook al best ver weg.
Best dom.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wehe en jij helemaal moeilijk met het vliegtuig gaan.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1089854quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Dure grapjes. Ja. Ik weet er alles van. Zet er baby voor en het kost zo honderden euro's extra.
Ik zal thuis es kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1089854
Aan het stekkertje van het snoertje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Tegan het volgende:
Vraagje aan de nerds. Hoe kan ik zien aan een externe hdd of er een sata-schijf in zit zonder hem open te schroeven. Of kan ik daar eigenlijk 100% vanuit gaan. Apparaatbeheer helpt me ook niet verder.
Amai, wie koopt er nou Gucci-kleding voor een baby.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Tegan het volgende:
Had die toendertijd op tv gezien. Erg toffe aflevering.
Die paupers die altijd lopen te klagen dat ze het zo zwaar hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Amai, wie koopt er nou Gucci-kleding voor een baby.
Dan is het een USB-schijfquote:
Mja, dat is stom enzo. Maar stiekem doe jij precies hetzelfde met je baby-vans.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Amai, wie koopt er nou Gucci-kleding voor een baby.
Lekker patsen met je kind joh.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dat is stom enzo. Maar stiekem doe jij precies hetzelfde met je baby-vans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |