dat is eigenlijk de enige stamppot die ik echt lekker vind. Moet moeders of ikzelf hem wel maken. Lekker een uitje en yoghurt erdoorquote:
Boerenkool of zuurkoolstampotquote:Op woensdag 14 september 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk de enige stamppot die ik echt lekker vind. Moet moeders of ikzelf hem wel maken. Lekker een uitje en yoghurt erdoor
De succadelapjes van mijn omaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
gehaktballen![]()
![]()
ik vind gehaktballen altijd errug lekker (zelf gemaakt, niet van die plastic dingen, ik zeg 't maar vast) en met gehakt van de dorpsslager hiero, niet van de supermarkt
das allemaal spigisquote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boerenkool of zuurkoolstampot![]()
Heb met andijvie het vervelende effect dat ik na een hap letterlijk al kotsneigingen krijg.
Ik heb het inmiddels maar opgegeven om nog maar iets met andijvie klaar te maken of te eten.
quote:
Ik wil je wel uitdagen hoorquote:
denk dat je je dan nog wel eens kan vergissen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitdagen hoor![]()
Wil zelfs wel blind eten dan
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je je dan nog wel eens kan vergissen.
je had het over andijvie, niet over stamppotquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat mij nu toch niet vertellen dat als jij stampot rauwe andijvie maakt en ik die blind proef dan nog steeds ga
Andijvie in de brede zin des woords ja. In een stampot of anderzijds, ik krijg het gewoon niet naar binnen. Ben dus opgehouden met proberen het te leren eten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had het over andijvie, niet over stamppotMaar durf wel te beweren dat mijn stamppot in al zijn eenvoud erg lekker is
toch denk ik dat ik het je zou kunnen laten eten zonder dat je het weetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Andijvie in de brede zin des woords ja. In een stampot of anderzijds, ik krijg het gewoon niet naar binnen. Ben dus opgehouden met proberen het te leren eten.
Dat was de uitdaging die ik je wel wilde geven hoor.... Laat mij andijvie eten, en zonder dat ik weet dat het andijvie is gaat het wel wat makkelijker denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch denk ik dat ik het je zou kunnen laten eten zonder dat je het weet
Zelfs gekookt door de stampot smaakt het naar koeienvoerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Andijvie moet gekookt door de stamp anders smaakt de stamppot naar piepers met gras.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Andijvie moet gekookt door de stamp anders smaakt de stamppot naar piepers met gras.
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merktquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was de uitdaging die ik je wel wilde geven hoor.... Laat mij andijvie eten, en zonder dat ik weet dat het andijvie is gaat het wel wat makkelijker denk ik
dat is gewoon geen vretenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs gekookt door de stampot smaakt het naar koeienvoer
Als de sla niet aangemaakt is met een dressing o.i.d. denk ik dat ik de andijvie er nog zo tussen uit plukquote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merkt
Ik vind sla ook vies. Ik houd niet van die textuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merkt
dus spigisquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de sla niet aangemaakt is met een dressing o.i.d. denk ik dat ik de andijvie er nog zo tussen uit pluk
Jeugdtraumaquote:
Je bent toch ook géén konijnquote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind sla ook vies. Ik houd niet van die textuur.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zuurkool-stamppot! Dat is lekker!
Doe mij alles maar van het bovenstaande, maar laat alsjeblieft de andijvie maar wegquote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind stamppot rauwe andijvie wel lekker, met spekkies erdoor, en natuurlijk flink wat lekkere gebakken speklapjes erbij, of een flinke bal gehakt, en een "kuileke voor de sju"
![]()
worst, speklapjes en gehaktballen vind ik bij alle stamppotten lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
wij eten morgen boerenkoolstampot.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zuurkool-stamppot! Dat is lekker!
en vette jusquote:
Met uitgebakken spekkies en rookworstquote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
wij eten morgen boerenkoolstampot.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met uitgebakken spekkies en rookworst
truste Muis. Ik ben er ook weg van, nog ff PenW kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ceetje succes met je blaffende zeehondje. En voor allen welterusten
truste, slaap lekkerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ceetje succes met je blaffende zeehondje. En voor allen welterusten
het zeehondje is wat minder gaan blaffen, maar nog steedsquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Hij is goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef Gert het volgende:
Hier wordt het al herfst. Hebben ze het elders in Europa beter bekeken..
[ afbeelding ]
© volkskrant
quote:
Toch wel Curry saus he?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is hier een uitsmijtertje geworden
(bij gebrek aan meerdere eters, kinderen en man eten allemaal buiten de deur)
en ik had nog wel zo'n zin in boerenkoolstamp
Frietjes en frikandelullekes erbij. Ik weeg toch pas 232 kilo dus dat verschil ze je toch niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is hier een uitsmijtertje geworden
(bij gebrek aan meerdere eters, kinderen en man eten allemaal buiten de deur)
en ik had nog wel zo'n zin in boerenkoolstamp
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frietjes en frikandelullekes erbij. Ik weeg toch pas 232 kilo dus dat verschil ze je toch niet.
Ik heb ooit een uitsmijter gegeten. Het was die van de plaatselijke disco.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook lekker, maar ik weeg gelukkig iets minder, dus ik let een beetje op met de frikandellen en frietekes, een vette uitsmijter met rosbief leek me toch gezonder
![]()
curry saus, bij een uitsmijterquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ooit een uitsmijter gegeten. Het was die van de plaatselijke disco.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
curry saus, bij een uitsmijter![]()
Nee, gewoon een uitsmijter met rosbief en sla, pepertje en zoutje, en een augurkje voor 't zuurtje (alhoewel de versgeperste jus die ik erbij dronk ook al lichtelijk zuur was, die kon wel een zoetje gebruiken)
Nee, die moet je levend koken.quote:
laat dat allen maar weg. D'r is niemandquote:
Wat ongezelligquote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
laat dat allen maar weg. D'r is niemandalleen ikke
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ongezelligDan moeten we er het beste van maken!
Zat Fok! jouw een beetje te fokkenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben d'r ook of ben ik niet gezellig![]()
fok deed beetje raar in ene, kwam er niet meer op
Niet eerlijk hé. Moet ze samen met jou doenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
Muisie is gewoon in der eentje een vette bek aan het halen.
Ceetjuhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben d'r ook of ben ik niet gezellig![]()
fok deed beetje raar in ene, kwam er niet meer op
Het lef!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet eerlijk hé. Moet ze samen met jou doen
snap ook niet dat ze dat durft hoorquote:
wilde net zeggen: we lullen er hier wel over hè, dat draadje mag je niks in zeggenquote:
hier idem dito, maar soms is dat wel lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit vlokkuh, stiekem wil ik dat wel steeds maken.
het water loopt mij uit mijn mondquote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
helleeeeuuuuu
gelukkig dat ik gezellig ben![]()
![]()
![]()
Drasssss, ik zit me nu al sinds topsjefke in te houden om geen witte boterhammen met dikke roomboter en flink veul vlokkuh te gaan maken
Roggebrood is niet ergquote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het water loopt mij uit mijn mond![]()
Is het ook slecht voor je gewicht als je 's avonds een (of twee) plakjes roggebrood eet????
zo lang je er geen dikke plakken katenspek op doet met flink veul mosterd, kan het bestquote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het water loopt mij uit mijn mond![]()
Is het ook slecht voor je gewicht als je 's avonds een (of twee) plakjes roggebrood eet????
Nee, wilde er alleen wat honing op doen..ga zo eerst een nectarine wegwerken, misschien heb ik dan de verdere avond geen zin meer..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo lang je er geen dikke plakken katenspek op doet met flink veul mosterd, kan het best![]()
nooit gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
die Kobe (belgische deelnemer) die meedoet aan ER, heeft op Ketnet een kinderprogramma. Vond hem altijd een leuke gozer voor zo'n programma. Maar sinds ik hem bij ER gezien heb
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
Muisie is gewoon in der eentje een vette bek aan het halen.
quote:
Hap was redelijk snel, schouderkarbo met pruimensaus, gekookte aardappeltjes en snijboontjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar is ze dan eindelijk! Niet van de snelle hap dus
gij ok unne goeienoavondquote:
of het gebroken is weet ik niet, maar hij mocht niet verder gaan van de artsquote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Heeft Sipke Jan nu echt zijn enkel gebroken? (begin gemist, was uitje aan het snipperen en kaas aan het raspen)
Ah, OK. Dan ben ik weer bij. Sneu voor dat meiske dat nu in de grot zit (en ook sneu voor Sipke Jan natuurlijk)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
of het gebroken is weet ik niet, maar hij mocht niet verder gaan van de arts
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
en nu ga ik eerst een boterham met vlokkuh maken, kan me niet meer inhouden
Wijs besluitquote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ik heb Chrome erop gegooid. Iets teveel gedoe met FF de laatste dagen
ik dacht eerst dat de internetverbinding steeds wegviel, maar dat is heel niet zo. Dus maar effe een andere browser gedownload, die doet 't wel, FF nog steeds nietquote:
Ik ben een maand of drie geleden overgestapt. Sinds FF iedere 6 weken met een update komt, iedere keer meer problemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat de internetverbinding steeds wegviel, maar dat is heel niet zo. Dus maar effe een andere browser gedownload, die doet 't wel, FF nog steeds nietVoorheen eigenlijk nooit problems mee gehad met FF, altijd heul tevreden over geweest
Speel alleen op google+ spelletjes. Heb niet zoveel burenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb hier op Fok trouwens ook een draadje gevonden over de spelletjes die ik de laatste tijd online speel. Heel leuk, ik heb in ene heul veel "buren" gekregen
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
en nu ga ik eerst een boterham met vlokkuh maken, kan me niet meer inhouden
facebook. Spelletjes bij Google lopen steeds vast. Met die zombies kan ik bijvoorbeeld opstarten en dan reageert ie niet meerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speel alleen op google+ spelletjes. Heb niet zoveel buren![]()
Dat heb ik alleen met de monsters. Spelletjes lopen trouwens ook een stuk beter in chrome.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
facebook. Spelletjes bij Google lopen steeds vast. Met die zombies kan ik bijvoorbeeld opstarten en dan reageert ie niet meer
straks eens proberen dan, moet alleen nog effe oogsten, ploegen, zaaien, melken en nog wat huizen bouwen en huur innen, dan ga ik kijken of ik nog effe zombies kan schietenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met de monsters. Spelletjes lopen trouwens ook een stuk beter in chrome.
en dat is helemaal gratis? (zie dat het members-only is)quote:Op donderdag 15 september 2011 21:05 schreef kaatje50 het volgende:
ik speel alleen nog maar storm chasers op King.com
account aanmaken en spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat is helemaal gratis? (zie dat het members-only is)
Noop, ik heb trek in *plop*quote:
ik had geen vlokkuh meer, dus maar chocoladehagel van De Ruijter en vruchtenhagel op een witte boterham (heb de roomboter in de koelkast gelaten). Als ik in Den Bosch had gewoond was ik nu naar de supermarkt gereden om vlokken te halenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
account aanmaken en spelen.
Je kunt geld overmaken, zodat je meer privileges hebt en bepaalde tournooien kunt spelen, maar hoeft niet!! Heb toevallig vorige maand een keer 10 euro overgemaakt, maar daarvoor altijd zonder geld gespeeld
ikke niet meer hoor. Zou nog wel lusten, lust altijd koffie, maar is niet goed voor je, teveel en zo laat nog koffie drinkenquote:
Deze jonguh god gaat pas laat naar bed, dus dat kan nog welquote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ikke niet meer hoor. Zou nog wel lusten, lust altijd koffie, maar is niet goed voor je, teveel en zo laat nog koffie drinken
Dat wist ik niet. Marco speelde dat al langer, ik kon dat niet met mijn oude laptop. Iets met grafisch gedoe..maar hij zegt net, ik heb vorig jaar toch al eens wat geld gestort...vandaar dat hij het kon spelen dan. sorryquote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Storm Chasers is een Exclusive Deluxe Game
Geeft niet, had mij wel leuk geleken. Maar ik ga niet geld over maken zonder dat ik uberhaupt weet wat ik ervoor krijgquote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Marco speelde dat al langer, ik kon dat niet met mijn oude laptop. Iets met grafisch gedoe..maar hij zegt net, ik heb vorig jaar toch al eens wat geld gestort...vandaar dat hij het kon spelen dan. sorry
Boterham met pindakaas?quote:
ik kon dat vroeger (toen ik zo jong wasquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deze jonguh god gaat pas laat naar bed, dus dat kan nog wel
Zo dacht ik er ook altijd over hoor. Heb nu ook pas 75 cent opgemaakt. speel altijd "gratis". Win dan ook niets, maar dat maakt me niets uit. Ik vind het spelletje gewoon leukquote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet, had mij wel leuk geleken. Maar ik ga niet geld over maken zonder dat ik uberhaupt weet wat ik ervoor krijg
wilde boerenkool maken vandaag. Kind 1 belde dat ze bij vriendinnetje mocht blijven eten, kind twee belde 2 minuten later, en man belde dat het laat werd ivm lekke band op de vrachtwagen en zou onderweg ook wel een happie doen. Morgen maar boerenkool dusquote:
Dat vind ik niet zo lekker, wel als de andijvie even gekookt is..quote:
Moet minimaal ¤ 12 over maken om storm chasers te kunnen spelen. Ga ik dus echt niet doen, is bijna een heel staatslotquote:Op donderdag 15 september 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook altijd over hoor. Heb nu ook pas 75 cent opgemaakt. speel altijd "gratis". Win dan ook niets, maar dat maakt me niets uit. Ik vind het spelletje gewoon leuk
en dat is ook geld weggooien, zie het verschil nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet minimaal ¤ 12 over maken om storm chasers te kunnen spelen. Ga ik dus echt niet doen, is bijna een heel staatslot
Dan is de andijvie niet rauw meerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lekker, wel als de andijvie even gekookt is..
Wij hadden wel boerenkool vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wilde boerenkool maken vandaag. Kind 1 belde dat ze bij vriendinnetje mocht blijven eten, kind twee belde 2 minuten later, en man belde dat het laat werd ivm lekke band op de vrachtwagen en zou onderweg ook wel een happie doen. Morgen maar boerenkool dus
Hmmmm..... ik heb tot nu toe meer geluk in de sl dan jij hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat is ook geld weggooien, zie het verschil niet
de appel laat maar zitten, maar dat uitje met een beetje mayoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de andijvie niet rauw meer![]()
Ik heb het gisteravond nog op, met spekjes en rookworst en voor de liefhebber een gesnipperd uitje en appel erbij
Dan is deze TT wel erg actueelquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond nog op, met spekjes en rookworst en voor de liefhebber een gesnipperd uitje en appel erbij
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm..... ik heb tot nu toe meer geluk in de sl dan jij hoor
ik heb geen 12 euro overgemaaktquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet minimaal ¤ 12 over maken om storm chasers te kunnen spelen. Ga ik dus echt niet doen, is bijna een heel staatslot
is ook niet de bedoeling. Ik vind rauw niet lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik eerst wat andere spellen spelen en zo krediet opbouwen of zo. Ga er morgen wel even rustig naar kijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb geen 12 euro overgemaakten Marco had er voorheen nog maar een paar dubbeltjes opstaan en kon gewoon spelen?? raar hoor
Ik weet wel wie ik moet bellen, wanneer ik ergens moet onderhandelenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Heb trouwens vandaag ook stevig onderhandeld met mijn verzekeraar over mijn vloer.... Mag in mijn hele huis een nieuwe laminaat vloer leggen![]()
Kleurverschil tussen oude en nieuwe planken vonden zij ook wel erg extreem.
en zo hoort het. had ik met kleine lekkage, hele kamer opnieuw gestuced en plafond gewitquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Heb trouwens vandaag ook stevig onderhandeld met mijn verzekeraar over mijn vloer.... Mag in mijn hele huis een nieuwe laminaat vloer leggen![]()
Ik ben er meestal wel goed in jaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik moet bellen, wanneer ik ergens moet onderhandelen
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Maar door jou betaal ik straks wel meer premie hequote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er meestal wel goed in ja
Dat zou kunnen. Dat je eerst een tijd gespeeld moet hebben. Ik weet het nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien moet ik eerst wat andere spellen spelen en zo krediet opbouwen of zo. Ga er morgen wel even rustig naar kijken.
Zowel in gang als in keuken na de lekkages wat oude planken vervangen door planken die ik nog had liggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo hoort het. had ik met kleine lekkage, hele kamer opnieuw gestuced en plafond gewit![]()
Komt komend weekend al. En hij vind het niet erg, is meestal wel gezellig, en volgens hem kan ik aardig koken, dus gaat hij ook met een goed gevulde maag naar huisquote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws![]()
. Moet je broertje weer op komen draven
![]()
en gewoon laten leggen, een vrouw kan dat nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zowel in gang als in keuken na de lekkages wat oude planken vervangen door planken die ik nog had liggen.
Wil al een tijdje van die bamboe vloer af. Veel te veel onderhoud, dus straks lekker klik-laminaatje uitzoeken.
Ik claim zelden bij de verzekeraar, maar als ik schade heb wil ik wél ook dat waar ik volgens de polisvoorwaarden recht op heb.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar door jou betaal ik straks wel meer premie he
gelijk heb jequote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik claim zelden bij de verzekeraar, maar als ik schade heb wil ik wél ook dat waar ik volgens de polisvoorwaarden recht op heb.
Als dat zou kunnen, zou ik dat inderdaad laten doen. Maar praktisch is het niet. Hele huis moet gedaan worden, en ze willen pas leggen als het huis dan ook leeg is. Ik zal het dus (net als de vorige keer) gedeelte voor gedeelte moeten doen, en met de meubels moeten schuiven.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
en gewoon laten leggen, een vrouw kan dat niet![]()
In stamppot vind ik andijvie lekker, maar gekookt vind ik het net zeewierquote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is deze TT wel erg actueel
Ik ga mij deze winter toch maar weer eens proberen over mijn andijvie weerstand heen te zetten.
Ex-zwager van mij claimde echt alles, tot en met een schroeiplekje van een sigaret in een tafelquote:
Andrijviequote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In stamppot vind ik andijvie lekker, maar gekookt vind ik het net zeewier
bij mijn opa hebben ze in de kamer stuk voor stuk gelegd en zelfs de kast verplaatst voor hemquote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, zou ik dat inderdaad laten doen. Maar praktisch is het niet. Hele huis moet gedaan worden, en ze willen pas leggen als het huis dan ook leeg is. Ik zal het dus (net als de vorige keer) gedeelte voor gedeelte moeten doen, en met de meubels moeten schuiven.
Een kamer zouden ze misschien nog wel willen doen. Maar de vorige keer is het (zelfs) mij niet gelukt bij de parketboer.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mijn opa hebben ze in de kamer stuk voor stuk gelegd en zelfs de kast verplaatst voor hem
en gelijk heb je. Ik vind het alleen een rare regeling dat je je eigen verzekering in moet schakelen als je een lekkage van je bovenburen hebt gehad. Heb ik al 2 keer meegemaaktquote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik claim zelden bij de verzekeraar, maar als ik schade heb wil ik wél ook dat waar ik volgens de polisvoorwaarden recht op heb.
ik claim alleen als het te erg in de papieren gaat lopenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ex-zwager van mij claimde echt alles, tot en met een schroeiplekje van een sigaret in een tafel
ik geef hem wel gelijk.quote:
Lekkage in gang is door energiebedrijf hersteld (muurtje stuccen), vloer had daar bijna geen schade, en omdat ik nog planken had liggen, zelf die twee vervangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en gelijk heb je. Ik vind het alleen een rare regeling dat je je eigen verzekering in moet schakelen als je een lekkage van je bovenburen hebt gehad. Heb ik al 2 keer meegemaakt
daar verschillen we dan van mening over. Hij wist dat dit in the game was, dan niet lafjes opgeven als je eruit gestemd wordt en eigenlijk nog een kans hebtquote:
quote:
Eensch met Ceetje.....quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar verschillen we dan van mening over. Hij wist dat dit in the game was, dan niet lafjes opgeven als je eruit gestemd wordt en eigenlijk nog een kans hebt
quote:
quote:
Ben naar de Diva's geswitchedquote:
ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben naar de Diva's geswitched
Die vicodin verslaafdequote:
hij is afgekiktquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
Ben ik weer. Marco moest Norton ff installeren op mijn laptoppie.Moest even opnieuw opstarten
En ik wilde net vragen of iedereen in slaap was gevallenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
het is beetje rustig. Iedereen is vanalles aan het kijken/doen volgens mij
ik was even met de beveiliging bezig. Ondertussen kijk ik naar de Diva's.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Ben nog klaarwakkerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En ik wilde net vragen of iedereen in slaap was gevallen
mijn beveiliger ligt goed te snurkenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik was even met de beveiliging bezig. Ondertussen kijk ik naar de Diva's.
Was ondertussen ook bezig met uitruimen van de vriezer.... ik moet beter opletten dat wat ik erin stop er ook weer wat sneller uithaal. Gehakt van 9 mnd oud, zal inmiddels wel naar zeep smakenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Sjips, moet ik weer even kijken hoor... had hem geloof ik binnen 5 seconden wegquote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn beveiliger ligt goed te snurken![]()
Muis, vraagje over Chrome: ik word een beetje ziek van het balkje "deze pagina vertalen". Hoe krijg ik die standaard weg? Zit al vanalles te proberen, maar het wil nie echt
ik ben daar ook erg laks in moet ik eerlijk zeggen. Vergeet heel vaak dingen eruit te halen, wil je koken, kun je alsnog naar de winkel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ondertussen ook bezig met uitruimen van de vriezer.... ik moet beter opletten dat wat ik erin stop er ook weer wat sneller uithaal. Gehakt van 9 mnd oud, zal inmiddels wel naar zeep smaken
ken dat probleemquote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ondertussen ook bezig met uitruimen van de vriezer.... ik moet beter opletten dat wat ik erin stop er ook weer wat sneller uithaal. Gehakt van 9 mnd oud, zal inmiddels wel naar zeep smaken
ja, duh, jij werkt in die businessquote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips, moet ik weer even kijken hoor... had hem geloof ik binnen 5 seconden weg
Op de steeksleutel rechts boven in klikken. --> Options --> Under the Hood --> Translate vinkje weghalen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn beveiliger ligt goed te snurken![]()
Muis, vraagje over Chrome: ik word een beetje ziek van het balkje "deze pagina vertalen". Hoe krijg ik die standaard weg? Zit al vanalles te proberen, maar het wil nie echt
1x per maand kijk ik voortaan standaard mijn diepvries na, er moet nogal eens wat weggekiept wordenquote:
oh, ik in het NL, maar ik he het gevonden, zie dat steeksleuteltje nu pasquote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de steeksleutel rechts boven in klikken. --> Options --> Under the Hood --> Translate vinkje weghalen.
Moet je zelf even naar NL vertalen, ik werk nog steeds standaard in het Engels
Ben met de grote voorjaarsschoonmaak bezig. Ga nu toch maar wat minder in de vriezer stoppen, of direct besluiten wat ik ermee wil gaan doen en dan binnen een maand op het menu zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben daar ook erg laks in moet ik eerlijk zeggen. Vergeet heel vaak dingen eruit te halen, wil je koken, kun je alsnog naar de winkel.
Huh, thuis geen fifo in de vriezer?quote:
heb deze zomer een stuk of 10 stukken vlees weggegooid. komt er meestal in te liggen als ik het niet opeet door wat voor reden dn ook. daarna denk ik er niet meer aanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
1x per maand kijk ik voortaan standaard mijn diepvries na, er moet nogal eens wat weggekiept wordenZonde eigenlijk
gaat over het algemeen meer in dan dat er uit gaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben met de grote voorjaarsschoonmaak bezig. Ga nu toch maar wat minder in de vriezer stoppen, of direct besluiten wat ik ermee wil gaan doen en dan binnen een maand op het menu zetten.
[..]
Huh, thuis geen fifo in de vriezer?
schandalig. Gebeurt hier nooitquote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
1x per maand kijk ik voortaan standaard mijn diepvries na, er moet nogal eens wat weggekiept wordenZonde eigenlijk
Idem hiero.... Of ze hadden bij de super alleen nog maar pakketen met 5 koteletten liggen. Die eet ik echt niet in een avond op. De rest verdwijnt in de vriezer om er (meestal) alleen nog maar uit te komen om in de vuilnisbak te belandenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb deze zomer een stuk of 10 stukken vlees weggegooid. komt er meestal in te liggen als ik het niet opeet door wat voor reden dn ook. daarna denk ik er niet meer aan
ik neem me telkens voor niet zoveel vlees meer in te vriezen en de vriezer alleen te gebruiken voor de patatten en snacks en ijs enzeau. Ik heb er van 't weekend wat uit moeten halen en ook wat dingen weg moeten gooien, er staan nu ongeveer 20 bakken stoofpeertjes in die ik van 't weekend gemaakt hebquote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
schandalig. Gebeurt hier nooit
Eh.... heb jij een vriezer met onbeperkte inhoud?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat over het algemeen meer in dan dat er uit gaat.
het is ook overal hetzelfde met die vriezers. Ik heb nog wel een vrieskist, kan lekker veel inquote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik neem me telkens voor niet zoveel vlees meer in te vriezen en de vriezer alleen te gebruiken voor de patatten en snacks en ijs enzeau. Ik heb er van 't weekend wat uit moeten halen en ook wat dingen weg moeten gooien, er staan nu ongeveer 20 bakken stoofpeertjes in die ik van 't weekend gemaakt heb
wij krijgen gewoon 1x in de zoveel jaar òf een evacuatie ivm hoog water en ze gooien de stroom er af, of er vliegt zo'n apache tegen de stroomvoorziening. Da's wel mooi, van de verzekering krijg je standaard bij meer als 2 dagen geen stroom ¤ 250 per diepvries vergoedquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh.... heb jij een vriezer met onbeperkte inhoud?
Bij mij gaat meestal 3/4 er in een keer uit, als er niets meer in kan
Ik heb een vrieskast met 6 grote lades, en in de bijkeuken heb ik nog een koel-vriescombinatie staanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is ook overal hetzelfde met die vriezers. Ik heb nog wel een vrieskist, kan lekker veel in![]()
Ik moet gewoon afleren vlees in te vriezen. Dat gaat niet goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik neem me telkens voor niet zoveel vlees meer in te vriezen en de vriezer alleen te gebruiken voor de patatten en snacks en ijs enzeau. Ik heb er van 't weekend wat uit moeten halen en ook wat dingen weg moeten gooien, er staan nu ongeveer 20 bakken stoofpeertjes in die ik van 't weekend gemaakt heb
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is ook overal hetzelfde met die vriezers. Ik heb nog wel een vrieskist, kan lekker veel in![]()
Ik heb gelukkig maar een hele kleine koel/vries combi, dus met mijn drie lades valt het bij mij nog mee wat weg moetquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik heb een vrieskast met 6 grote lades, en in de bijkeuken heb ik nog een koel-vriescombinatie staan
ook als je vriezer stuk gaat krijg je de inhoud vergoed van de verzekeringquote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij krijgen gewoon 1x in de zoveel jaar òf een evacuatie ivm hoog water en ze gooien de stroom er af, of er vliegt zo'n apache tegen de stroomvoorziening. Da's wel mooi, van de verzekering krijg je standaard bij meer als 2 dagen geen stroom ¤ 250 per diepvries vergoed
dat heb ik dus ook. Bij mkij ligt er ijs in en ijs en ijs, een halve zak friet al een week of vier en een doos frikadellen e een half brood. de rest is er uit verdwenenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh.... heb jij een vriezer met onbeperkte inhoud?
Bij mij gaat meestal 3/4 er in een keer uit, als er niets meer in kan
En dat is dus weer zo'n dingetje waarbij ik echt niet stil zou staan om bij de verzekering te claimen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook als je vriezer stuk gaat krijg je de inhoud vergoed van de verzekering
de peren/snacks/ijs/brood/soepjes en diepgevroren vis gaan eigenlijk altijd snel op, het vlees idd niet zo snel, maar dat komt omdat ik zelf te laks ben het 's ochtends uit de vriezer te halen en in de koelkast te zetten. Ooit eens geprobeerd gehakt in de magnetron te ontdooienquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gewoon afleren vlees in te vriezen. Dat gaat niet goed.
Onderste lade fastfood snacks, blader- en filodeeg. Komt altijd wel op voor de THT datum
Middelste lade brood, ijs, en bouillons, fonds. Gaat eigenlijk ook altijd wel goed.
Bovenste lade... onbereid vlees/vis..... gaat er in om er zelden voor bereiding uit te komen
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. Bij mkij ligt er ijs in en ijs en ijs, een halve zak friet al een week of vier en een doos frikadellen e een half brood. de rest is er uit verdwenen
behalve als je een week zonder stroom zit en het water begint al uit de diepvries te komen. Maar dan weet je dat Muis. Hier is het 1 telefoontje met Geradje de verzekeringsman, en het wordt gestortquote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dus weer zo'n dingetje waarbij ik echt niet stil zou staan om bij de verzekering te claimen.
Ik vergeet gewoon te kijken wat ik in de vriezer heb liggen. Had gisteravond al besloten vanavond karbo te eten. Heb er vanavond 3 vanuit de vriezer weggegooid.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de peren/snacks/ijs/brood/soepjes en diepgevroren vis gaan eigenlijk altijd snel op, het vlees idd niet zo snel, maar dat komt omdat ik zelf te laks ben het 's ochtends uit de vriezer te halen en in de koelkast te zetten. Ooit eens geprobeerd gehakt in de magnetron te ontdooien![]()
ik werd er destijds op gewezen. Mijn vriezer lag echt vol. We waren nog met 4 personen en ik sloeg altijd vlees in voor een maand. Heb dat vergoed gekregen. Er zit wel een maximumbedrag aan, weet alleen niet meer hoeveel, is al lang geledenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dus weer zo'n dingetje waarbij ik echt niet stil zou staan om bij de verzekering te claimen.
maximum is ¤ 250 per vriezer, ik ben inmiddels expert na al die stroomstoringen hier van de laatste jarenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik werd er destijds op gewezen. Mijn vriezer lag echt vol. We waren nog met 4 personen en ik sloeg altijd vlees in voor een maand. Heb dat vergoed gekregen. Er zit wel een maximumbedrag aan, weet alleen niet meer hoeveel, is al lang geleden
Heb nog nooit zo lang zonder stroom gezeten. Mijn langste stroomstoring was hier vorig jaar maar liefst 9 uur omdat energiebedrijf de storing niet kon vinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
behalve als je een week zonder stroom zit en het water begint al uit de diepvries te komen. Maar dan weet je dat Muis. Hier is het 1 telefoontje met Geradje de verzekeringsman, en het wordt gestort
twee weken terugquote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IJs was zeker in de bonus bij de appie
Friet maak ik meestal zelf, dus als ik die invries komt die er best weer snel uit.
wij zitten hier (echt waar hoor) op een dood eind qua stroomvoorziening, daarom duurde het ook een week voor we destijds weer stroom hadden. Normaal kunnen ze via een andere kant de stroom wel vrij snel omleiden, maar hier komt het in het gehele rivierengebied maar aan 1 kant binnen, dus als dat stuk gaat, hebben wij gewoon allemaal pech. Idem dito met hoog water, wij zijn dan het stroomgat voor de rest van NL (waarvoor geen dank, maar ik kom dan wel bij een van jullie logeren als dat gebeurt)quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo lang zonder stroom gezeten. Mijn langste stroomstoring was hier vorig jaar maar liefst 9 uur omdat energiebedrijf de storing niet kon vinden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
en als je ooit zonder stroom zit, effe Ceetje PMmen, dan kom ik met het aggregaat (geheel door Defensie betaald)
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
en als je ooit zonder stroom zit, effe Ceetje PMmen, dan kom ik met het aggregaat (geheel door Defensie betaald)
Op de zaak dan, want volgens je eerdere post ligt er al vier weken een zak friet in je vriezerquote:
de verzekering betaalt pas als je twee dagen geen stroom hebt gehad.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de zaak dan, want volgens je eerdere post ligt er al vier weken een zak friet in je vriezer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van het stroombedrijf krijg je geloof ik na 4 uur zonder stroom al een kleine vergoeding (50 euro ofzo)Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
En als het echt moet komt Drassss gewoon helpen met het opeten van al het vlees
Klasgenoot van mij ging verhuizen en had nog een lading staan. Ik heb me toen helemaal vol kunnen vretenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie het al voor me, jij iedere maand bij ons de vriezers inspecteren en ons sommeren het vlees te bereiden.
Maar zonder grappen. Ik schaam mij best wel dat ik vlees moet weggooien. Beest is niet geslacht om in de vuilnisbak terecht te komen
Je bent welkom hoor, appartement is alleen wel een beetje klein om 4 personen te huisvesten, maar heb een slaapbank voor 2 personen, én er kunnen 2 personen in mijn bed. Zal ik zelf maar in de studeerkamer op het eenpersoons luchtbed slapenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij zitten hier (echt waar hoor) op een dood eind qua stroomvoorziening, daarom duurde het ook een week voor we destijds weer stroom hadden. Normaal kunnen ze via een andere kant de stroom wel vrij snel omleiden, maar hier komt het in het gehele rivierengebied maar aan 1 kant binnen, dus als dat stuk gaat, hebben wij gewoon allemaal pech. Idem dito met hoog water, wij zijn dan het stroomgat voor de rest van NL (waarvoor geen dank, maar ik kom dan wel bij een van jullie logeren als dat gebeurt)![]()
hadden het toch over ijsquote:Op donderdag 15 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de zaak dan, want volgens je eerdere post ligt er al vier weken een zak friet in je vriezer
ik ook, zeker als je dan ook nog eens gaat optellen voor hoeveel zuurverdiend geld je de container inpleurt (waar je ook nog eens voor moet dokken)quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie het al voor me, jij iedere maand bij ons de vriezers inspecteren en ons sommeren het vlees te bereiden.
Maar zonder grappen. Ik schaam mij best wel dat ik vlees moet weggooien. Beest is niet geslacht om in de vuilnisbak terecht te komen
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de verzekering betaalt pas als je twee dagen geen stroom hebt gehad.
Maar ssssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van het stroombedrijf krijg je geloof ik na 4 uur zonder stroom al een kleine vergoeding (50 euro ofzo)Hebben ¤ 75 vergoed gekregen, en zelfs niet om hoeven zeuren.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
slaap lekker Kaatje en speel ze nog effe, tot morgenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga hier afsluiten. Nog even een half uurtje storm chaser spelen en dan is het alweer bedtijd.
truste voor straks, tot morgen
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga hier afsluiten. Nog even een half uurtje storm chaser spelen en dan is het alweer bedtijd.
truste voor straks, tot morgen
Oh, snap hem nu, ijs was twee weken terug in de bonus. sollyquote:
nee dat klopt, doen ze standaard. Heb wel een keer gelachen toen ze begin dit jaar aan onze straat begonnen. Ik was werken, was de stroom ook eraf gegaan, van 's ochtends 9 tot 's middags 16.00. Dus ik heb er weinig van gemerkt. Kreeg ik een week later in ene een brief van Nuon dat ik een vergoeding kreegquote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ¤ 75 vergoed gekregen, en zelfs niet om hoeven zeuren.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, snap hem nu, ijs was twee weken terug in de bonus. solly
Toen ik vanuit de VS terug ging naar NL heb ik een briefje bij de mailboxen opgehangen "due to relocation lots of frozen meat available".... buren bleven aankomen. Was de gezelligste bbq die ik ooit heb gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij ging verhuizen en had nog een lading staan. Ik heb me toen helemaal vol kunnen vreten![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
schei nou uit over ijs, ik zit al te denken welke ik uit de vriezer ga halen (cookie dough of die vanilla nog wat moeilijke naam)![]()
![]()
Potverquote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb het koelelement van de ijsmachine al in de vriezer liggen. De biologische limoenen al in huis gehaald, en ik ga morgen lekker limoenijs maken. Ben er alleen nog niet uit of ik (volle) melk of yoghurt ga gebruiken.
Toetje voor zaterdag als mijn broertje komt helpen.
Pas een uurtje of 6 Muisiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
miljoenennota uitgelekt... per ongeluk het echte bestand online gezet ipv een test bestand
Ja joh, dat had ook jou kunnen overkomen als je gereageerd had op mijn oproep om een handige man.quote:
Zie het nu pas..... ik heb een weekje vrij hè, en dan volg ik géén nieuwsquote:
Ja zucht, dom van mequote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja joh, dat had ook jou kunnen overkomen als je gereageerd had op mijn oproep om een handige man.
magnum almondquote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
schei nou uit over ijs, ik zit al te denken welke ik uit de vriezer ga halen (cookie dough of die vanilla nog wat moeilijke naam)![]()
![]()
quote:
ha, ha..... alleen maar die, geen vienetta meer?quote:
Maak me niet gek he..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag 'pizza à la papa' gemaakt (pizza met sprot)
![]()
Toetje mousse van witte chocolade met perzikken
ligt er ook nog een vanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ha, ha..... alleen maar die, geen vienetta meer?
He, je zwager was toch ooit ijsboer.... heeft die niet nog wat leuke, lekkere (voor een 1 liter thuismachine) recepten liggen?quote:
dat denk ik niet, professioneel ijs maken werkt iets anders. gebruiken allemaal een basisquote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He, je zwager was toch ooit ijsboer.... heeft die niet nog wat leuke, lekkere (voor een 1 liter thuismachine) recepten liggen?
Achterstallig onderhoud wegwerken, en grote voorjaarsschoonmaak. Zalig om te zien hoe het appartementje weer 'normaal' aan het worden isquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef Drassss het volgende:
Ga je nog wat leuks doen tijdens je weekje vrij/vakantie?
Dacht al zo iets. Ik vind het nog steeds lastig om ijs te maken, dat start geneuzel moet al goed zijn voor je het de machine ingooit. In ieder geval komt er nu steeds vaker ijs uit, en niet zoals vroeger gewoon bevroren brokken ingrediëntenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik niet, professioneel ijs maken werkt iets anders. gebruiken allemaal een basis
Gebruik er meestal mijn paasvakantie voor, SST heeft iets teveel tijd opgeslokt.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gebruik er meestal mijn paasvakantie voor, SST heeft iets teveel tijd opgeslokt.
Zoiets jaquote:
zonder goede machine en het juiste suikergehalte blijft het lastig. Dat merk ik zelf ook steeds weerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht al zo iets. Ik vind het nog steeds lastig om ijs te maken, dat start geneuzel moet al goed zijn voor je het de machine ingooit. In ieder geval komt er nu steeds vaker ijs uit, en niet zoals vroeger gewoon bevroren brokken ingrediënten
Ik ben gewoon erg ziek geweest vorig jaar. Was blij dat ik buren/vriendinnen had die het hoog nodig schoonmaak werk in huis deden.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Altijd wel lekker als je rustig eens de boel kan opruimen. Vind ik ook altijd wel relax
Morgen nog even genieten van het weer dan he, want in het weekend zal het takkeweer zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg ziek geweest vorig jaar. Was blij dat ik buren/vriendinnen had die het hoog nodig schoonmaak werk in huis deden.
Voorjaarschoonmaak is voor mij veel oude zooi wegdoen en lekker poetsen. Had ik dus al twee jaar niet gedaan.
Gelukkig een pro die het ook nog lastig vind. Heb deze machine gekocht omdat de gewone vriezer-regelmatig-omscheppen-methode bij mij al helemaal niets was. Dit is een goedkope met zo'n koelelement. Krijg er wel steeds meer lol in, hoe beter het ijs lukt, dus als ik nadat ik een nieuwe tv gekocht heb nog geld over heb, denk ik er toch aan om een wat betere machine te kopen. IJs is gewoon lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
zonder goede machine en het juiste suikergehalte blijft het lastig. Dat merk ik zelf ook steeds weer
dat is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig een pro die het ook nog lastig vind. Heb deze machine gekocht omdat de gewone vriezer-regelmatig-omscheppen-methode bij mij al helemaal niets was. Dit is een goedkope met zo'n koelelement. Krijg er wel steeds meer lol in, hoe beter het ijs lukt, dus als ik nadat ik een nieuwe tv gekocht heb nog geld over heb, denk ik er toch aan om een wat betere machine te kopen. IJs is gewoon lekker
Ga ik morgen mijn balkonnetje poetsenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen nog even genieten van het weer dan he, want in het weekend zal het takkeweer zijn.
truste Cquote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik wens jullie nog veel plezier vanavond, ik duik mijn bedje in
truste en tot morgen weer![]()
![]()
![]()
en voor straks slaap lekker allemaal
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik wens jullie nog veel plezier vanavond, ik duik mijn bedje in
truste en tot morgen weer![]()
![]()
![]()
en voor straks slaap lekker allemaal
![]()
Je doet het expres hequote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Nog zeker een half uur voor ik mijn kaas-uienbrood uit de oven kan halen en ik begin al stevig te
quote:
Dat geloof ik meteen hehe.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar begint gewoon al lekker te ruiken hier. Sateprikker komt er nog niet droog uit, dus is bij lange na nog niet gaar
Ik kan morgen helaas niet uitslapen, 8 uur afspraak bij de huisartsquote:Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen hehe.
Och 30 minuten kan nog wel toch
Ochhhhhhhhhhhhh Kan je nog zeker 7 uurtjes slapen. Meer heeft de mens niet nodig!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan morgen helaas niet uitslapen, 8 uur afspraak bij de huisarts![]()
Maar als kokje nog wakker is krijgen we misschien dit draadje nog vol ook
Ik moet om iets voor half tien. Krijgt de huisarts nog een drukke dagquote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan morgen helaas niet uitslapen, 8 uur afspraak bij de huisarts![]()
Maar als kokje nog wakker is krijgen we misschien dit draadje nog vol ook
Was geloof ik George III die zei "kinderen hebben 8 uur slaap nodig, vrouwen 7, mannen 6 en koningen 5"quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochhhhhhhhhhhhh Kan je nog zeker 7 uurtjes slapen. Meer heeft de mens niet nodig!
Hoe is het nu met je enkel?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet om iets voor half tien. Krijgt de huisarts nog een drukke dag
Ik heb alleen maar tussentijdse check-up. Is gewoon standaard dat ik een afspraak om 8 uur maak. Was even vergeten dat ik deze week vrij wasquote:
Maar daarna heb je nog een hele dagquote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tussentijdse check-up. Is gewoon standaard dat ik een afspraak om 8 uur maak. Was even vergeten dat ik deze week vrij was
Maar denk maar een uurtje nodig te hebben voor mijn balkon. 2 uur als ik mijn meubeltjes meteen weer in de teak zet. Wat moet ik de rest van de dag dan doenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar daarna heb je nog een hele dag
Mijn enkel daar is niets mis mee. Het gaat om mijn schimmelinfectie in de bilnaad natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je enkel?
Ach huisartsen moeten ook hun brood verdienen hè, doen ze ook alleen maar als we regelmatig langskomen
Shoppen/wandeling/topchef HH etc etcquote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar denk maar een uurtje nodig te hebben voor mijn balkon. 2 uur als ik mijn meubeltjes meteen weer in de teak zet. Wat moet ik de rest van de dag dan doen
Oh, dan verwarde ik je met diegene die last had van zijn enkel. Zolang je geen lieveheersbeestjes in de schaamstreek hebt is er dus weinig aan de hand lijkt mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn enkel daar is niets mis mee. Het gaat om mijn schimmelinfectie in de bilnaad natuurlijk.
Topchef vinnik niet zo leuk..... Shoppenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Shoppen/wandeling/topchef HH etc etc
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
dat lukt zonder mij toch ook wel
Voor zijn enkelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
echt niet !!!
Moet je morgen dan ook om 8 uur bij de huisarts zijn?
ik hou morgen lekker vrij. alleen de tuut ff wegbrengen naar schade herstel, voer halen en verder niksquote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Topchef vinnik niet zo leuk..... Shoppen![]()
Wandelen.... moet nog weer langs Het Blok en de markt dus dat is wel een goed idee
Noop.....quote:
Gaat slapen dusquote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hou morgen lekker vrij. alleen de tuut ff wegbrengen naar schade herstel, voer halen en verder niks
neu bij schade herstelbedrijfquote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
echt niet !!!
Moet je morgen dan ook om 8 uur bij de huisarts zijn?
Lekker een middag wandeling dusquote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Topchef vinnik niet zo leuk..... Shoppen![]()
Wandelen.... moet nog weer langs Het Blok en de markt dus dat is wel een goed idee
De schade van de Dodge ongedaan maken dus ....quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
neu bij schade herstelbedrijf
Dus toch naar de huisarts?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
neu bij schade herstelbedrijf
misschien een klein beetjequote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop.....
[..]
Gaat slapen dus
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus toch naar de huisarts?
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker een middag wandeling dus
trappen zonder fiets gaat wat lastigquote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien een klein beetje![]()
Als het lekker weer is misschien een stukje trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |