dat is eigenlijk de enige stamppot die ik echt lekker vind. Moet moeders of ikzelf hem wel maken. Lekker een uitje en yoghurt erdoorquote:
Boerenkool of zuurkoolstampotquote:Op woensdag 14 september 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk de enige stamppot die ik echt lekker vind. Moet moeders of ikzelf hem wel maken. Lekker een uitje en yoghurt erdoor
De succadelapjes van mijn omaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
gehaktballen![]()
![]()
ik vind gehaktballen altijd errug lekker (zelf gemaakt, niet van die plastic dingen, ik zeg 't maar vast) en met gehakt van de dorpsslager hiero, niet van de supermarkt
das allemaal spigisquote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boerenkool of zuurkoolstampot![]()
Heb met andijvie het vervelende effect dat ik na een hap letterlijk al kotsneigingen krijg.
Ik heb het inmiddels maar opgegeven om nog maar iets met andijvie klaar te maken of te eten.
quote:
Ik wil je wel uitdagen hoorquote:
denk dat je je dan nog wel eens kan vergissen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitdagen hoor![]()
Wil zelfs wel blind eten dan
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je je dan nog wel eens kan vergissen.
je had het over andijvie, niet over stamppotquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat mij nu toch niet vertellen dat als jij stampot rauwe andijvie maakt en ik die blind proef dan nog steeds ga
Andijvie in de brede zin des woords ja. In een stampot of anderzijds, ik krijg het gewoon niet naar binnen. Ben dus opgehouden met proberen het te leren eten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had het over andijvie, niet over stamppotMaar durf wel te beweren dat mijn stamppot in al zijn eenvoud erg lekker is
toch denk ik dat ik het je zou kunnen laten eten zonder dat je het weetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Andijvie in de brede zin des woords ja. In een stampot of anderzijds, ik krijg het gewoon niet naar binnen. Ben dus opgehouden met proberen het te leren eten.
Dat was de uitdaging die ik je wel wilde geven hoor.... Laat mij andijvie eten, en zonder dat ik weet dat het andijvie is gaat het wel wat makkelijker denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch denk ik dat ik het je zou kunnen laten eten zonder dat je het weet
Zelfs gekookt door de stampot smaakt het naar koeienvoerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Andijvie moet gekookt door de stamp anders smaakt de stamppot naar piepers met gras.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Andijvie moet gekookt door de stamp anders smaakt de stamppot naar piepers met gras.
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merktquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was de uitdaging die ik je wel wilde geven hoor.... Laat mij andijvie eten, en zonder dat ik weet dat het andijvie is gaat het wel wat makkelijker denk ik
dat is gewoon geen vretenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs gekookt door de stampot smaakt het naar koeienvoer
Als de sla niet aangemaakt is met een dressing o.i.d. denk ik dat ik de andijvie er nog zo tussen uit plukquote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merkt
Ik vind sla ook vies. Ik houd niet van die textuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merkt
dus spigisquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de sla niet aangemaakt is met een dressing o.i.d. denk ik dat ik de andijvie er nog zo tussen uit pluk
Jeugdtraumaquote:
Je bent toch ook géén konijnquote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind sla ook vies. Ik houd niet van die textuur.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zuurkool-stamppot! Dat is lekker!
Doe mij alles maar van het bovenstaande, maar laat alsjeblieft de andijvie maar wegquote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind stamppot rauwe andijvie wel lekker, met spekkies erdoor, en natuurlijk flink wat lekkere gebakken speklapjes erbij, of een flinke bal gehakt, en een "kuileke voor de sju"
![]()
worst, speklapjes en gehaktballen vind ik bij alle stamppotten lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
wij eten morgen boerenkoolstampot.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zuurkool-stamppot! Dat is lekker!
en vette jusquote:
Met uitgebakken spekkies en rookworstquote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
wij eten morgen boerenkoolstampot.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met uitgebakken spekkies en rookworst
truste Muis. Ik ben er ook weg van, nog ff PenW kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ceetje succes met je blaffende zeehondje. En voor allen welterusten
truste, slaap lekkerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ceetje succes met je blaffende zeehondje. En voor allen welterusten
het zeehondje is wat minder gaan blaffen, maar nog steedsquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Hij is goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef Gert het volgende:
Hier wordt het al herfst. Hebben ze het elders in Europa beter bekeken..
[ afbeelding ]
© volkskrant
quote:
Toch wel Curry saus he?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is hier een uitsmijtertje geworden
(bij gebrek aan meerdere eters, kinderen en man eten allemaal buiten de deur)
en ik had nog wel zo'n zin in boerenkoolstamp
Frietjes en frikandelullekes erbij. Ik weeg toch pas 232 kilo dus dat verschil ze je toch niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is hier een uitsmijtertje geworden
(bij gebrek aan meerdere eters, kinderen en man eten allemaal buiten de deur)
en ik had nog wel zo'n zin in boerenkoolstamp
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frietjes en frikandelullekes erbij. Ik weeg toch pas 232 kilo dus dat verschil ze je toch niet.
Ik heb ooit een uitsmijter gegeten. Het was die van de plaatselijke disco.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook lekker, maar ik weeg gelukkig iets minder, dus ik let een beetje op met de frikandellen en frietekes, een vette uitsmijter met rosbief leek me toch gezonder
![]()
curry saus, bij een uitsmijterquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ooit een uitsmijter gegeten. Het was die van de plaatselijke disco.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
curry saus, bij een uitsmijter![]()
Nee, gewoon een uitsmijter met rosbief en sla, pepertje en zoutje, en een augurkje voor 't zuurtje (alhoewel de versgeperste jus die ik erbij dronk ook al lichtelijk zuur was, die kon wel een zoetje gebruiken)
Nee, die moet je levend koken.quote:
laat dat allen maar weg. D'r is niemandquote:
Wat ongezelligquote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
laat dat allen maar weg. D'r is niemandalleen ikke
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ongezelligDan moeten we er het beste van maken!
Zat Fok! jouw een beetje te fokkenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben d'r ook of ben ik niet gezellig![]()
fok deed beetje raar in ene, kwam er niet meer op
Niet eerlijk hé. Moet ze samen met jou doenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
Muisie is gewoon in der eentje een vette bek aan het halen.
Ceetjuhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben d'r ook of ben ik niet gezellig![]()
fok deed beetje raar in ene, kwam er niet meer op
Het lef!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet eerlijk hé. Moet ze samen met jou doen
snap ook niet dat ze dat durft hoorquote:
wilde net zeggen: we lullen er hier wel over hè, dat draadje mag je niks in zeggenquote:
hier idem dito, maar soms is dat wel lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit vlokkuh, stiekem wil ik dat wel steeds maken.
het water loopt mij uit mijn mondquote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
helleeeeuuuuu
gelukkig dat ik gezellig ben![]()
![]()
![]()
Drasssss, ik zit me nu al sinds topsjefke in te houden om geen witte boterhammen met dikke roomboter en flink veul vlokkuh te gaan maken
Roggebrood is niet ergquote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het water loopt mij uit mijn mond![]()
Is het ook slecht voor je gewicht als je 's avonds een (of twee) plakjes roggebrood eet????
zo lang je er geen dikke plakken katenspek op doet met flink veul mosterd, kan het bestquote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het water loopt mij uit mijn mond![]()
Is het ook slecht voor je gewicht als je 's avonds een (of twee) plakjes roggebrood eet????
Nee, wilde er alleen wat honing op doen..ga zo eerst een nectarine wegwerken, misschien heb ik dan de verdere avond geen zin meer..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo lang je er geen dikke plakken katenspek op doet met flink veul mosterd, kan het best![]()
nooit gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
die Kobe (belgische deelnemer) die meedoet aan ER, heeft op Ketnet een kinderprogramma. Vond hem altijd een leuke gozer voor zo'n programma. Maar sinds ik hem bij ER gezien heb
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
Muisie is gewoon in der eentje een vette bek aan het halen.
quote:
Hap was redelijk snel, schouderkarbo met pruimensaus, gekookte aardappeltjes en snijboontjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar is ze dan eindelijk! Niet van de snelle hap dus
gij ok unne goeienoavondquote:
of het gebroken is weet ik niet, maar hij mocht niet verder gaan van de artsquote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Heeft Sipke Jan nu echt zijn enkel gebroken? (begin gemist, was uitje aan het snipperen en kaas aan het raspen)
Ah, OK. Dan ben ik weer bij. Sneu voor dat meiske dat nu in de grot zit (en ook sneu voor Sipke Jan natuurlijk)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
of het gebroken is weet ik niet, maar hij mocht niet verder gaan van de arts
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
en nu ga ik eerst een boterham met vlokkuh maken, kan me niet meer inhouden
Wijs besluitquote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ik heb Chrome erop gegooid. Iets teveel gedoe met FF de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |