dat is eigenlijk de enige stamppot die ik echt lekker vind. Moet moeders of ikzelf hem wel maken. Lekker een uitje en yoghurt erdoorquote:
Boerenkool of zuurkoolstampotquote:Op woensdag 14 september 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk de enige stamppot die ik echt lekker vind. Moet moeders of ikzelf hem wel maken. Lekker een uitje en yoghurt erdoor
De succadelapjes van mijn omaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
gehaktballen![]()
![]()
ik vind gehaktballen altijd errug lekker (zelf gemaakt, niet van die plastic dingen, ik zeg 't maar vast) en met gehakt van de dorpsslager hiero, niet van de supermarkt
das allemaal spigisquote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boerenkool of zuurkoolstampot![]()
Heb met andijvie het vervelende effect dat ik na een hap letterlijk al kotsneigingen krijg.
Ik heb het inmiddels maar opgegeven om nog maar iets met andijvie klaar te maken of te eten.
quote:
Ik wil je wel uitdagen hoorquote:
denk dat je je dan nog wel eens kan vergissen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitdagen hoor![]()
Wil zelfs wel blind eten dan
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je je dan nog wel eens kan vergissen.
je had het over andijvie, niet over stamppotquote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat mij nu toch niet vertellen dat als jij stampot rauwe andijvie maakt en ik die blind proef dan nog steeds ga
Andijvie in de brede zin des woords ja. In een stampot of anderzijds, ik krijg het gewoon niet naar binnen. Ben dus opgehouden met proberen het te leren eten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had het over andijvie, niet over stamppotMaar durf wel te beweren dat mijn stamppot in al zijn eenvoud erg lekker is
toch denk ik dat ik het je zou kunnen laten eten zonder dat je het weetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Andijvie in de brede zin des woords ja. In een stampot of anderzijds, ik krijg het gewoon niet naar binnen. Ben dus opgehouden met proberen het te leren eten.
Dat was de uitdaging die ik je wel wilde geven hoor.... Laat mij andijvie eten, en zonder dat ik weet dat het andijvie is gaat het wel wat makkelijker denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch denk ik dat ik het je zou kunnen laten eten zonder dat je het weet
Zelfs gekookt door de stampot smaakt het naar koeienvoerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Andijvie moet gekookt door de stamp anders smaakt de stamppot naar piepers met gras.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Andijvie moet gekookt door de stamp anders smaakt de stamppot naar piepers met gras.
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merktquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was de uitdaging die ik je wel wilde geven hoor.... Laat mij andijvie eten, en zonder dat ik weet dat het andijvie is gaat het wel wat makkelijker denk ik
dat is gewoon geen vretenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs gekookt door de stampot smaakt het naar koeienvoer
Als de sla niet aangemaakt is met een dressing o.i.d. denk ik dat ik de andijvie er nog zo tussen uit plukquote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merkt
Ik vind sla ook vies. Ik houd niet van die textuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat als ik je een bak met gesneden slasoorten voorschotel waar ook andijvie doorhen is gesneden dat je het niet merkt
dus spigisquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de sla niet aangemaakt is met een dressing o.i.d. denk ik dat ik de andijvie er nog zo tussen uit pluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |